۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰

توطئه بزرگ داعش در دیالی عراق

یکی از فرماندهان ارشد عملیات دجله از خنثی سازی بزرگترین طرح داعش در استان دیالی و وارد آمدن تلفات سنگین به تروریست های گروه دولت اسلامی عراق و شام خبر داد.
کد خبر : ۱۶۶۰۱۱
صراط: عبدالامیر الزیدی فرمانده عملیات دجله عراق گفت: تروریست های داعش در منطقه السعدیه در 60 کیلومتری شمال شرق بعقوبه متحمل شکست سنگینی شده اند.نبرد به طور کامل پایان یافته است و داعش تلفات زیادی داشته است.

وی افزود: نیروهای امنیتی موفق به خنثی سازی بزرگترین طرح تروریستی داعش در دیالی شدند.هدف داعش ایجاد بی ثباتی امنیتی در یک منطقه استراتژیک و مهم از نظر جغرافیایی بود که با شکست روبرو شد.

الزیدی تاکید کرد: نیروهای امنیتی عراق در حال حاضر تروریست هایی که فرار کرده اند و در برخی مناطق مخفی شده اند را تحت تعقیب قرار می دهند.ما از ساکنان می خواهیم که همکاری مثبتی با نیروهای امنیتی داشته باشند.

از سوی دیگر منابع وابسته به وزارت کشور عراق از کشته شدن یک غیرنظامی در اثر انفجار بمب کار گذاشته در خودرو این غیرنظامی در شمال بغداد،کشف جسد مجهول الهویه در شمال کرکوک و کشته شدن یک پلیس و زخمی شدن دو نفر دیگر در اثر انفجار بمب در مسیر گشتی انها در منطقه التاجی در شمال بغداد خبر دادند.


منبع: تسنیم