۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۴

پیشنهادوسوسه‌انگیز شیاطین‌سرخ به کروز

شیاطین سرخ برای اینکه هافبک ملی‌پوش بایرن مونیخ را برای آمدن به اولدترافورد راضی کنند پیشنهادی وسوسه‌انگیز به او خواهند داد.
کد خبر : ۱۶۶۰۲۸
صراط: پس از اینکه منچستریونایتد موفق شد با قراردادی 5 ساله و در ازای دستمزد سالیانه 18 میلیون یورو وین رونی، مهاجم 27 ساله‌اش را حفظ کند، مسئولان این باشگاه جذب تونی کروز، هافبک بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان را هم در دستور کار دارند.

روزنامه «دیلی میرر» انگلیس نوشت منچستریونایتد به دنبال این است تا با پیشنهاد دستمزد 250 هزار پوند در هفته (یک میلیون پوند در ماه) تونی کروز را برای جدایی از بایرن مونیخ و ملحق شدن به جمع شاگردان دیوید مویس متقاعد سازد. این رقم معادل 3 برابر دستمزد کنونی این بازیکن آلمانی در بایرن است.

بر اساس این گزارش دیوید مویس در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی 2014 همچنین به دنبال به خدمت گرفتن بازیکنانی همچون ایلکای گوندوگان، هافبک بورسیا دورتموند و ملانگالا، مدافع اف‌سی پورتو است.

لوک شاو از ساوتهمپتون هم یکی دیگر از گزینه‌هایی است که شیاطین سرخ علاقه دارند او را به خط دفاعی خود اضافه کنند. البته نام این مدافع 18 ساله در فهرست بازیکنان موردعلاقه ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی هم قرار دارد.

منبع: تسنیم