۱۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۲:۰۰

توصیه سپاه به اسرائيل

بر اساس سخت ترین و خطرناک ترین سناریوهای تهدید دشمن آمادگی های دفاعی خود را سازماندهی کرده است، خطاب به سردمداران رژیِم صهیونیستی گفت: هیچ وقت با دم شیر بازی نکنید.
کد خبر : ۱۶۶۱۵
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه سپاه پاسداران بر اساس سخت ترین و خطرناک ترین سناریوهای تهدید دشمن آمادگی های دفاعی خود را سازماندهی کرده است، خطاب به سردمداران رژیِم صهیونیستی گفت: هیچ وقت با دم شیر بازی نکنید.

به گزارش صراط نيوز سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با مهر در خصوص دستاوردهای سپاه طی سه دهه گذشته اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس فراز و نشیب‌ها و صحنه‌های سخت درگیری با دنیای استکبار و دشمنان داخلی و خارجی امروز به یک خودکفایی کاملا قابل قبول و ارزشمندی در ساختار های دفاعی خود و در ابعاد مختلف رسیده است.

وی در بیان آمادگی سپاه در مواجهه با دشمنان گفت: سپاه براساس سخت ترین و خطرناک ترین سناریوهای تهدید، آمادگی های دفاعی خود را اعم از آمادگی های بازدارنده وهمینطور آمادگی های رزم نزدیک با دشمنان بزرگ انقلاب اسلامی سازماندهی کرده است.

توصیه سردار سلامی به صهیونیست‌ها

جانشین فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از این گفتگو در آستانه سی‌و‌سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خطاب به سردمداران رژیم صهیونیستی هشدار داد: هیچ وقت با دم شیر بازی نکنید زیرا در نهایت پشیمان می‌شوید.

مردم مصر مسیر حرکت خود را تشکیل نظام سیاسی مستقل ادامه دهد

سردار سلامی در ادامه به نهضت بیداری مردم مصر اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که مردم مصر مسیر حرکت خود را تا استقرار یک نظام سیاسی مستقل ملی بر اساس ارزشهای اسلامی ادامه دهد.
برچسب ها: سپاه اسرائیل