۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۷

برد پرگل دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا

تیم فوتبال دورتموند در هفته دوم از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در خانه زنیت سن پترزبورگ به پیروزی رسید.
کد خبر : ۱۶۶۴۱۲
صراطدر ادامه دیدار‌های دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب (سه‌شنبه) تیم بورسیا دورتموند آلمان، نایب قهرمان فصل گذشته رقابت‌‌‌‌ها موفق شد میزبان خود، تیم زنیت سن‌پترزبورگ روسیه را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد.

در این بازی هنریک میختاریان (4)، مارکو رویس (5)، روبرت لواندوفسکی (61، 71) برای دورتموند و اولگ شاتوف (58)، هالک (69 پنالتی) برای زنیت گلزنی کردند.

دورتموند با کسب این پیروزی پر گل گام بلندی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی رقابتها برداشت. در بازی برگشت دورتموند میزبان خواهد بود و شرایط بسیار خوبی برای صعود به جمع 8 تیم پایانی رقابتها دارد.
شاگردان لوچانو اسپالتی در تیم سن‌پترزبورگ در مرحله گروهی این رقابت‌ها در گروه هفتم پس از اتلتیکو مادرید به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی رسیده بود و شاگردان یورگن کلاپ در گروه ششم به عنوان تیم نخست و بالاتر از آرسنال به مرحله یک هشتم نهایی راه یافته بودند.

در دیگر دیدار امشب از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ‌تیم المپیاکوس یونان از ساعت 23:15 به وقت تهران میزبان منچستریونایتد انگلیس خواهد بود.
منبع: مشرق