۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵

انتقام‌ از«رسانه ملی» با حرکات«گازانبری»

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه برخی انتظار دارند صداوسیما مدام مدح دولت را کرده و هرگز مشکلات معیشتی مردم را پوشش ندهد، گفت: برخی‌ها با حرکات گازانبری به دنبال انتقام‌ از سازمان رسانه ملی هستند.
کد خبر : ۱۶۶۴۵۶
صراط: محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و صدوق در خانه ملت با اشاره به هجمه برخی دولتی‌ها به سازمان صدا و سیما اظهار داشت: تهاجم به سازمان صدا و سیما یک برنامه حساب‌شده و سناریویی مشخص است.

وی تأکید کرد: برخی‌ها در بدنه دولت برای تهاجم به صدا و سیما برنامه دارند و حتی می‌خواهند از ظرفیت‌های مردمی نیز در این راستا استفاده کنند.

نماینده مردم یزد در مجلس گفت: تلاش برای اختلاف افکنی قومیتی و حرکت به سوی بخشی‌نگری از جمله برنامه‌های برخی افراد برای هچمه به رسانه ملی است که نهادهای امنیتی هوشیار باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه سازمان صدا و سیما در راستای بصیرت‌بخشی اقدامات چشمگیری داشته است، گفت: برخی‌ها با حرکات گازانبری به دنبال انتقام‌ از رسانه‌ملی هستند اما باید بدانند که مردم هوشیار هستند؛ برخی تصور می‌کنند رسانه ملی باید مدام مدح آنان را کند و مشکلات معیشتی مردم را پوشش ندهند که این انتظار خلاف رسالت رسانه ملی است.
منبع: فارس