۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۴

لغو حکم داور ایرانی در AFC

سرپرست كميته داوران فدراسيون فوتبال گفت: بر اساس اعلام كنفدراسيون فوتبال آسيا حكم داوري محسن تركي لغو شده ولي علت اين تصميم عملكرد او در جام ملتهاي آسيا نيست
کد خبر : ۱۶۶۶۳
به گزارش صراط نیوز حسين عسگري در گفت و گو با ايسنا، در مورد لغو حكم داوري محسن تركي در آسيا از سوي AFC بيان كرد: نمابري از AFC براي ما فرستاده شده كه در آن به تغييراتي در گزينش داوران اشاره شده است. علتش هم اشتباه داوري يا ضعف داوري نيست.

وي افزود: اين تصميم كنفدراسيون فوتبال آسيا به خاطر عملكرد تركي نيست، بلكه مربوط به چينش افراد است! افرادي هم كه مسوول تغييرات چينشي هستند، هر موقع بخواهند با توجه به شرايطي كه وجود دارد اين تغييرات را اعمال مي‌كنند.

عسگري در ادامه گفت: رييس دپارتمان داوري AFC هم ضمن صحبت با من، تاكيد كرد كه اين قضيه به هيچ عنوان ربطي به عملكرد آقاي تركي نداشته است.

او در پاسخ به اين سوال كه علت اين تغيير چه بوده است عنوان كرد:علتش تغييرات است ما هم يك دفعه بعضي چيزها را تغيير مي دهيم! علتش خيلي چيزها مي تواند باشد. ولي مهم اين است كه به عملكرد تركي در جام ملتها مربوط نيست.

سرپرست كميته داوران در مورد صحبتهاي محمد خاكپور پس از بازي با استقلال و شكايت اين كميته از او اظهار كرد: مطمئن باشيد از طريق كميته انضباطي اين موضوع را پيگيري خواهيم كرد. وظيفه ما اين است كه هر كسي از اعضاي يك تيم از جمله بازيكن، مربي، مديرعامل و... از حيطه و اختيارات خودشان فراتر برود و عليه كميته داوران صحبت يا جوسازي كند برابر وظيفه‌مان به كميته انضباطي نامه مي زنيم و درخواست مي كنيم كه موضوع را پيگيري كنند.