۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۲

کمباین تدبیر به روزنامه دولتی رسید

پس از اخراج تعدادی از نیروهای روزنامه ایران، این‌بار قراردادهای خبرنگاران این روزنامه تماماً لغو شده و قراردادهای 3ماهه که کارمندان روزنامه از آن به ترکمانچای تعبیر می کنند با برخی از آنها بسته شد.
کد خبر : ۱۶۶۷۷۴
صراط: چندی پیش روزنامه ایران هم در ادامه روند عزل نیروهای دولت گذشته توسط دولت تدبیر و امید، شروع به تعدیل نیرو در این روزنامه کرد.

در ادامه این روند اخیرا طی نامه ای به همه نیروهای این روزنامه اعلام شده است که تمام قراردادهای قبلی نیروهای این روزنامه لغو شده و از این به بعد تنها با نیروهایی که مسئولین روزنامه صلاح بدانند به صورت 3ماهه قرارداد بسته می شود.

همچنین کلیه جایگاه های سازمانی نیروهای این روزنامه از آنها گرفته شده و بر اساس صلاحدید مسئولین جدید روزنامه درباره میزان دستمزد افراد تصمیم گیری می شود.

پیش از این نیز تعداد 200 نفر از نیروهای این روزنامه عزل و تعدادی از خبرنگاران آنها اخراج شده بودند؛ این درحالی است که اخبار حاکی از بودجه تخصیص یافته 7میلیاردی به این روزنامه است.

اما نکته قابل توجه این است که بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید برخی محکومین و متهمین فتنه 88 به جمع خبرنگاران روزنامه ایران که ارگان رسمی دولت است پیوسته‌اند و شنیده شده که تعدادی دیگر از این افراد نیز در حال اضافه شدن به موسسه ایران برای همکاری با دولت هستند.

این نامه در زیر آمده است:

منبع: دانا

خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند