۰۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۶

گزارش تمرین صبح جمعه تیم ملی

اردوی تیم ملی فوتبال ایران در حالی از صبح روز جمعه شکل و شمایلی جدی‌تری به خود گرفت که از توپ‌های ویژه جام جهانی رونمایی شد.
کد خبر : ۱۶۶۹۴۱
صراطدر حالیکه کارلوس کی‌روش 34 بازیکن را به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت کرده بود، این اردو با حضور 23 بازیکن و غیبت 6 لژیونر، چند بازیکن از سپاهان و تراکتورسازی از صبح امروز جمعه در محل کمپ تیم‌های ملی آغاز شد.

علیرضا حقیقی، اشکان دژآگه، دنیل داوری، مهرداد بیت آشور، رضا قوچان‌نژاد و علیرضا جهانبخش شش لژیونر تیم ملی بودند که در تمرین امروز غیبت داشتند. جباری، منتظری، نکونام و شجاعی 4 لژیونری بوند که در اردوی امروز تیم ملی حضور داشتند.

در تمرین امروز تیم ملی 150 توپ مخصوص رقابتهای جام جهانی مورد استفاده قرار گرفت که 25 تا از آنها توسط فیفا به صورت رایگان در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گرفته بود و بقیه آنها را فدراسیون خریداری کرده است. روی 25 توپی که از طرف فیفا به ایران اهدا شده بود، نام تیم ملی کشورمان حک شده بود.

مهدی صفایی قهرمان کیک بوکسینگ جهان با نظر کارلوس کی‌روش برای کار روی قوای جسمانی، آمادگی فکری و ذهنی و رفلکس بازیکنان از امروز در تمرینات تیم ملی شرکت کرد.

به گفته مهدی محمدنبی، صفایی امروز بازیکنان تیم ملی را ارزیابی می‌کند و از اردوی آفریقای جنوبی به صورت تمام وقت با بازیکنان تیم ملی کار می‌کند. در ابتدای تمرین امروز کی‌روش 15 دقیقه با صفایی صحبت کرد و خواسته‌هایش را با او در میان گذاشت.

در تمرین امروز بازیکنان ابتدا 15 دقیقه گرم کردند سپس کار با توپ و حرکات کششی را انجام دادند. در ادامه تمرین کی‌روش بازیکنان را به دو گروه 10 نفره سفید و سبز تقسیم کرد و فوتبال بازی کردند.

در تیم سبز که نزدیک به تیم اصلی ایران است، آندرانیک تیموریان، مسعود شجاعی، جواد نکونام، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، مهرداد پولادی، سیدجلال حسینی، مجتبی جباری، محمدرضا خانزاده و خسرو حیدری حضور داشتند. تیم سفید نیز شامل احمد آل نعمه، محسن بنگر، مهرداد جماعتی، رضا حقیقی، حسین ماهینی، بختیار رحمانی، پیام صادقیان، محمدرضا خلعتبری، رضا نوروزی و قاسم حدادی فر بود.

تیم ملی فوتبال ایران خود را برای برگزاری دیدار با کویت در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا (12 اسفندماه) آماده می‌کند. این تیم همچنین روز 15 اسفند در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم گینه خواهد رفت.

 

منبع: مهر