۰۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۵

آخرین آمار فروش معراجی ها

فروش «معراجی‌ها»ی مسعود ده‌نمکی در تهران از 60 میلیون تومان گذشت.
کد خبر : ۱۶۶۹۵۰

صراطامیر قطبی – از دفتر پخش فیلمیران –  درباره آخرین وضعیت فروش «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی بیان کرد: این فیلم تا پنج‌شنبه شب (هشتم اسفندماه) در تهران به فروش 62 میلیون تومان رسیده و اکرانش در شهرستان‌ها هم از روز گذشته آغاز شده است.

وی ادامه داد: ما اکران «معراجی‌ها» را با 20 سینما آغاز کردیم و قرار است از جمعه بعد‌ازظهر (نهم اسفندماه) اکران آن در 10 سینمای دیگر نیز آغاز می‌شود، همچنین با توجه به آغاز نمایش این فیلم در شهرستان‌ها، در تلاشیم تا آن را در 50 شهرستان روی پرده ببریم.

قطبی فروش شامگاه پنج شنبه «معراجی‌ها» را عالی دانست و گفت: اگرچه گفته می‌شود که اسفند فصل مناسبی برای اکران نیست اما «معراجی‌ها» تنها در پنج‌شنبه شب (هشتم اسفندماه)، در سینمای «آزادی» به فروش بالای 15.5 میلیون تومان، در سینما «شکوفه» به فروش 5.5 میلیون تومان، در «زندگی» به فروش 8.5 میلیون تومان، در «قدس» به فروش 4.5 میلیون تومان و در سینما «فرهنگ» به فروش 7 میلیون تومان رسیده است که ارقامی جالب‌ توجه هستند.

این پخش‌کننده همچنین درباره فروش «دل بی‌قرار»‌ به کارگردانی قربان محمدپور نیز گفت: این فیلم در دو هفته اکران خود تاکنون 26 میلیون تومان در تهران و 14 میلیون تومان در شهرستان‌ها فروش داشته است.

وی افزود: «دل بی‌قرار» در دو هفته از اکران خود 20 سینما داشت و در آغاز هفته سوم تعداد سینماهایش به 12 سالن کاهش پیدا کرده است.

منبع: ایسنا