۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۶:۲۳
مهدوی کنی: برای انتخابات خبرگان کاندیدا خواهم شد

تشدید شایعات برای نشاندن هاشمی روی یک صندلی ریاست

یک سال بعد از ماجرای فتنه 88، نمایندگان مردم در مجلس خبرگان، آیت الله مهدوی کنی را به جای هاشمی رفسنجانی به ریاست این مجلس انتخاب کردند.
کد خبر : ۱۶۷۰۱۲
"گروه سیاسی صراط" - به موازات آغاز زودهنگام تحرکات انتخاباتی اصلاح طلبان و دولتی ها، تلاش ها برای تسخیر کرسی ریاست مجلس خبرگان رهبری از سوی این طیف نیز آغاز شده است.
 
به گزارش گروه سیاسی صراط، با وجود آنکه بیش از دو سال به برگزاری انتخابات مجلس دهم باقی مانده، جلسات انتخاباتی اصلاح طلبان از ماه ها قبل آغاز شده و حتی اخباری مبنی بر حضور دو نماینده از دولت در این جلسات نیز منتشر شده است.

به موازات این اقدامات، اصلاح طلبان و دولتی ها تلاش های خود برای تصاحب صندلی ریاست مجلس خبرگان رهبری را نیز فراموش نکرده اند. در این راستا اولین هدف آنها، بازگرداندن اکبر هاشمی رفسنجانی به کرسی ریاست این مجلس است.

اما بی تردید این اتفاق نیازمند پیروزی طیف متمایل به اصلاح طلبان در انتخابات خبرگان است و از آنجا که خود اصلاح طلبان نیز با توجه به انتخاب های پیشین مردم در دوره های گذشته پیش بینی این امر را نمی کنند، راه دیگری را در پیش گرفته اند و آن حذف رقیب اصلی هاشمی برای ریاست خبرگان است.

انتخابات مجلس خبرگان به طور سنتی میان دو طیف شامل جامعه روحانیت مبارز و مجمع روحانیون برگزار می شود و اقبال مردم در دوره چهارم به کاندیداهای جامعه روحانیت بوده و تکرار این موضوع در انتخابات پنجم که قرار است اسفند ۱۳۹۴ همزمان با انتخابات مجلس دهم برگزار شود، قابل پیش بینی است.



هم اکنون آیت الله مهدوی کنی ریاست مجلس خبرگان رهبری را بر عهده دارد و اصلاح طلبان شایعات مربوط به عدم تمایل او برای شرکت در انتخابات آتی را شدت بخشیده اند تا از این طریق راهی برای ریاست هاشمی بیابند. با این وجود آیت الله مهدوی کنی اخیرا ضمن رد این شایعات در جلسه درس اخلاق دانشگاه امام صادق(ع) گفته است که "برخی افراد آرزوهای خود را به صورت شایعه مطرح می کنند. بنده انشاالله برای انتخابات خبرگان کاندیدا خواهم شد."

گفتنی است ریاست مجلس خبرگان از سال 61 تا مردادماه 86 بر عهده مرحوم آیت الله مشکینی بود اما بعد از درگذشت او، هاشمی رفسنجانی ریاست این مجلس را بر عهده گرفت تا اینکه یک سال بعد از ماجرای فتنه 88، نمایندگان مردم در خبرگان، آیت الله مهدوی کنی را به ریاست مجلس انتخاب کردند.

نظرات بینندگان
علي اكبر رائفي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۵ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۷۶
۴۳
صراط مشكوكي در كل . بايد يه سخنراني راجع بهت انجام بدم
کاکرو یوگا
|
Iran (Islamic Republic of)
نه تو رو خدا من یکی پرده گوشمو هنوز لازم دارم. تو مگه جز داد و فریاد کار دیگه ای بلدی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط مشکوک نیست تو ا....ی
سرباز ولایت2
|
Iran (Islamic Republic of)
شورای محترم نگهبان این بار هم باید ایشان را به علت اینکه لیاقت عضویت در مجلس خبرگان را ندارد رد کند
با این همه مدرک اصلا باید بازنشسته سیاسی شود
ما که کمتر از ایتالیا نیستیم که برلوسکونی (پدرخوانده) را کنار گذاشتند
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی باحالی 12 یار جومونگ رو به 12 یار بنی اسراییل ربط دادی؟ راجع به آخر الزمان هم پیش گویی با حالی کردی ؟ سخنرانیت راجع به اقتصاد.....هم خیلی با حال بود
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
سرباز ولایت 2 عزیز ان شاء الله که این آقا رد صلاحیت خواهد شد ولی احتمالا بعد از رد صلاحیت فتنه جدیدی برپا خواهد شد.

در جواب آقا محسن هم باید بگم هنوز خیلی مونده شما امثال دکتر رائفی پور و دکتر عباسی رو بشناسی.
حرفاشم درباره جومونگ بسیار تخصصی و دقیق و موشکافانه بود البته چون درک حرفاش برای شما سنگینه شروع کردی به چرت و پرت گفتن و مسخره کردن.
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
یه بار یه کلیپ از آقای رائفی پور دیدم که میگفت . وهابیها دور تا دوره مسجدالحرام تک تیر انداز گذاشتن تا وقتی که امام زمان خواست ظهور کنه بزننش . واقعا این آقا فازش چیه ؟
اینارو از کجا در میاره؟؟
راستی صراط با اینکه کلا باهت مخالفم ولی از نظر درج کامنتها واقعا دموکراتیک برخورد میکنی و ممنونم ازت
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
سرباز جون تا جایی که من میدونم رائفی پور لیسانس حقوقه در ضمن من به آقای عباسی جسارت نکردم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا احسان یه نگاه به غ ق ا ها بکن حرفتو پس بگیر
انجمن حمایت از پرندگان در حال انقراض
|
Iran (Islamic Republic of)
از اون پرنده خجالت نکشیدی ناشناس؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید سرباز ولایت عزیز ایشون لیساتس حسابداری هستن
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای محسن ولی خوب نسبتا دموکراتیک پخش میکنه نظرات رو با اینکه خیلیا مخالف طرز تفکرش هستن . حالا میشه سوالی که پرسیدم رو بی زحمت جواب بدین
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
فاز ضرغامی رو داره احسان جان تشنه .........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انشاالله جناب آقای مهدوی کنی در مقام خود باقی می مانند و خواب اصلاح طلبها تعبیر نمی شود.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محسن حق با شماست آقای رائفی پور لیسانس حسابداری هستن منظورم استاد رائفی پور بود اشتباهی نوشتم دکتر.
سربازسیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
الکی خودتون را اقای رائفی پور معرفی نکنید :ایشان هرگز کاری با این گونه بازی های سیاسی ندارن "یعنی از دور رصد میکنند
سرباز ولایت2
|
Iran (Islamic Republic of)
مختصری از زندگی نامه علامه مصباح یزدی

محمد تقى مصباح يزدى در سال 1313 هجرى شمسى در شهر كويرى يزد ديده به جهان گشود. وى تحصيلات مقدماتى حوزوى را در يزد به پايان رساند و براى تحصيلات تكميلى علوم اسلامى عازم نجف شد; ولى به علت مشكلات فراوان مالى، بعد از يكسال براى ادامه تحصيل به قم هجرت كرد. از سال 1331 تا سال 1339 ه.ش در دروس امام راحل(قدس سره) شركت و در همين زمان، در درس تفسير قرآن، شفاى ابن سينا و اسفار ملاصدرا از وجود علامه طباطبايى(رحمه الله)كسب فيض كرد. وى حدود پانزده سال در درس فقه آيت الله بهجت مدظلّه العالى شركت داشت. بعد از آن كه دوره درسى ايشان با حضرت امام به علت تبعيد حضرت امام قطع شد، معظّم له به تحقيق در مباحث اجتماعى اسلام، از جمله بحث جهاد، قضا و حكومت اسلامى، پرداخت. وى در مقابله با رژيم معدوم پهلوى نيز حضورى فعّال داشت كه از آن جمله، همكارى با شهيد دكتر بهشتى، شهيد باهنر و حجة الاسلام و المسلمين هاشمي رفسنجانى است و در اين بين، در انتشار دو نشريه با نام هاى "بعثت" و "انتقام" نقش داشت كه تمام امور انتشاراتى اثر دوم نيز به عهده معظّم له بود. سپس در اداره، مدرسه حقّانى به همراه آيت الله جنتى، شهيد بهشتى و شهيد قدوسى فعّاليّت داشت و حدود ده سال در آن مكان به تدريس فلسفه و علوم قرآنى پرداخت. از آن پس، قبل و بعد از انقلاب شكوه مند اسلامى با حمايت و ترغيب امام خمينى (قدس سره)، چندين دانشگاه، مدرسه و مؤسّسه را راه اندازى كرد كه از مهم ترين آنها مى توان از بخش آموزش در مؤسّسه در راه حق، دفتر همكارى حوزه و دانشگاه و بنياد فرهنگى باقرالعلوم نام برد.

ايشان هم اكنون رياست مؤسّسه آموزشى و پژوهشى امام خمينى(رحمه الله) را از جانب مقام معظّم رهبرى برعهده دارد. معظّم له در سال 1369 به عنوان نماينده مجلس خبرگان از استان خوزستان و اخيراً نيز از تهران به نمايندگى مجلس خبرگان برگزيده شده است. ايشان داراى تأليفات و آثار متعددى در زمينه هاى فلسفه اسلامى، الهيّات، اخلاق و عقايد مى باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۱ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۶۲
۱۱۷
فکر می کنم یواش یواش کار هاشمی تمومه اگه به جاش بوذم این آخرای کار فکری برای آخرتم می کردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت
علامت تعجب
|
Iran (Islamic Republic of)
چقدر شما واردین...میشه بفکر همه اونایی که یه کوچولو سنشون رفته بالا هم نظر بدین؟ ممنون میشم. راستی از کجا تهیه کردین عینکتون رو آدرس بدین ما هم بدونیم
ناشناس
|
-
|
۰۷:۳۱ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۹۳
۴۱
صراط دروغ نگو در سالی که آیت الله مهدوی کنی به عنوان رئیس انتخاب شدند، آیت الله هاشمی رفسنجانی کاندید نشدند. الان هم طبق قانون هر کدام از اعضا می توانند کاندیدای ریاست مجلس خبرگان شوند. این ها خبرگان جامعه هستند. نیازی نیست صراط بی تقوا برای آن ها تعیین تکلیف کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۴ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۹۰
۴۹
عیبی نداره بذارید مهدوی کنی هم کاندیدا بشه
کیه که رای بده
حالا رای آورد تنهایی که نمیتونه رای بیاره

به امید خدا مجلس و خبرگان به ریل راه امام برگرده و آیت ا... العطمی هاشمی رفسنجانی(دامه برکاته)ریاست خبرگان رو بر عهده میگیرند
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
آره گذاشتن براش اونجا
سرباز ولایت2
|
Iran (Islamic Republic of)
الهی آمین
البته امثال حجت الاسلام بهره مانی و دیگر تندروها باید برگردند به خط امام
خط امامی که مخالف بودند با توهین و رقص در روز عاشورا
خط امامی که به آمریکا باج نمیداد
خط امامی که به خاطر بدست آوردن حمایت آل سعود نگویند مسئله خلافت یک امر تاریخی هست
خط امامی که مخالف آقازاده های دله دزد بودند
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
سرباز ولایت 2
من موندم این آقایون محمد م و رفقا چطوری میگن آقای پدرخوانده تابع ولایته در حالی که این آقا برای خودشیرینی جلوی عربستان ولایت حضرت علی (ع) مولامون رو زیر سوال برده و میگه این مسئله تاریخیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این همه پسوند براش سنگینه رو دل میکنه هاشمی بگی خوبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب مهدوی کنی شایسته هستند و به امید خدا به کار خود ادامه میدهند.
غلومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۰ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۴۸
۳۰
توقع دارین مجلس خبرگان رو بدن دست انگلیس ؟ بدن دست روسای مهر پرت کن ها ؟ بدن دست کسانی که اصلا به ولایت فقیه اعتقادی ندارن و از زمان حضرت امام ره با اندیشه های ایشون مشکل داشتن ؟ بدن کسانی که پشتوانه 11 روز خانه نشینی بودن ؟
سید دکتر محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا که نه؟
غلومی
|
Iran (Islamic Republic of)
توجه توجه توجه

وجه توجه توجه





یه سوال مهم : میگم چطور همه فتنه گران اعم از کروبی و صانعی و هاشمی و ..... با ساواک درگیر بودن و تحت تعقیب و زندان شدن و کلی شکنجه و پرونده و سابقه در ساواک دارن ؟ اما آقای علامه اصلا هیچ گونه سابقه ای توی ساواک نداره زندان نداره پرونده نداره تعقیب نداره ...... چرا ؟ چرا ؟ چرا ؟



چرا توی جنگ و در راستای حمایت از رزمنده ها هیچگونه سابقه ای نداره ؟
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
نکنه آیت الله مهدوی کنی هم حجتیه است؟
از نظر شما مخالفین آقای هاشمی هم حجتیه هستن؟
واقعا جالبه
خوشم چهره پلیدتون رو آشکار کردم که طرفدار کی هستید و الکی دم از ولایت میزنید.

مرگ بر منافقین و کفار و اصلاحات آمریکایی و صهیونیستی
غلومی
|
Iran (Islamic Republic of)
جهت اطلاع پاچه خوارا و خود اون باسوادایی که زمان شاه هیچ مبارزه ای بر علیه شاه نداشتن و اصلا مبارزه بر علیه شاه رو قبول نداشتن و از سوی ساواک از امنیت کامل برخوردار بودن جدیدا خودشونو انقلابی جا زدن و مدعی جهاد و شهادت !!!



امام خمینی ره :
ديروز مقدس نماهاى بى شعور مى گفتند دين از سياست جدا است و مبارزه با شاه حرام است، امروز مى گويند مسؤولين نظام كمونيست شده اند. تا ديروز مشروب فروشى و فساد و فحشاء و فـسـق و حـكـومـت ظالمان براى ظهور امام زمان ارواحنا فداه را مفيد و راهگشا مى دانستند، امروز از ايـنكه در گوشه اى خلاف شرعى كه هرگز خواست مسؤولين نيست رخ مى دهد فرياد وااسلاما سر مى دهند. ديـروز حجتيه اى ها مبارزه را حرام كرده بودند و در بحبوحه مبارزات تمام تلاش خود را نمودند تـا اعـتـصاب چراغانى نيمه شعبان را به نفع شاه بشكنند امروز انقلابى تراز انقلابيون شده اند. ولايـتـى هـاى ديـروز كـه در سـكـوت و تـحـجـّر خـود آبـروى اسـلام و مـسـلمين را ريخته اند و در عـمـل پـشـت پـيـامـبر و اهل بيت عصمت و طهارت را شكسته اند و عنوان ولايت برايشان جز تكسّب و تعيّش نبوده است امروز خود را بانى و وارث ولايت نموده و حسرت ولايت دوران شاه را مى خورند . راسـتـى اتـهـام آمـريـكـائى و روسـى و التـقـاطـى، اتـهـام حـلال كـردن حـرام ها و حرام كردن حلالها، اتهام كشتن زنان آبستن و حليت قمار و موسيقى، از چه كـسـانـى صـادر مـى شـود؟ از آدم هـاى لامـذهـب و يـا از مـقـدس نـمـاهـاى مـتـحـجـّر و بى شعور ؟...
سرباز ولایت2
|
Iran (Islamic Republic of)
ما هم توقع نداریم بدیم به دست شیخ ا.........
شیخی که نه دغدغه د....... دارد نه م..........
این شیخ شما سالهاست دل در گرو انگلیس و آمریکا دارد وگـــــــــــــــــــــــرنه به امام عزیزمان تهمت دروغ نمی بستند و نمی گفتند که امام موافق حذف مرگ بر آمریکا بودند
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
غلومی حرف امام کاملا درست بود.

ولی اینکه شما چرا به سوالات من جواب نمیدی نشونه اینه که کم آوردی و حرفی برای گفتن نداری و فقط جملات امام رو تکرار میکنی.

اگر علامه مصباح آدم بدیه چرا حضرت آقا بعد از تخریب های فراوان علیه آیت الله مصباح قاطعانه از ایشون دفاع کرد . ایشون رو در زمره علامه طباطبایی و آیت ا... مطهری قرار داد و زد تو دهن شما و دولت اصلاحات که این تخریب ها رو شروع کرده بودید؟
نمیخاستم اینو بگم ولی در جمع دوستان میگم آقای غلومی ........ اگر جواب سوال منو ندی؟

همان طور که بارها گفتم سوزش شما به خاطر اینه که حضرت آقا توی سال 88 بد جور زد تو برجک اربابتون ...

مرگ بر منافقین حرامزاده.
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
توجه توجه توجه



یکی از استدلال های جبهه پایداری در مورد فقدان سابقه مبارزاتی رئیس جبهه مذکور :

ع ......... ! ایشان در قبل از انقلاب ، نشریه انتقام را تاسیس، اداره و در آن تحلیل می نوشتند که در آن به انتقاد از رژیم شاه، به صورت مبنایی، ریشه ای، مستند و منطقی و بر پایه جهان بینی و ایدئولوژی اسلام شیعی پرداخته می شد. که رژیم شاه را بسیار عصبانی می کرد !!! ولی به دو دلیل معمولا نمی توانستند ایشان را پیدا و دستگیر نمایند؛ یکی اینکه استاد همواره از گذشته تا امروز بسیار متواضع بوده اند !!!!! و هیچ گاه به دنبال شهرت نبوده اند و دیگر اینکه استاد مسائل اطلاعاتی و امنیتی را به خوبی رعایت می کردند !!!!
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
راست میگن بچه ها

واقعا چطور کروبی فتنه گر زندان رفته و بیچاره شده ی ساواک هست هاشمی استوانه و منافق اینهمه زندان رفته و شکنجه شده صانعی منافق زندان رفته س منتها علامه اصلا مبارزه و پرونده در ساواک نداره !!!
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
توجه توجه توجه

آقای محمد م و غلام و مراد و... که همتون یکی هستید و با هم سروکلتون پیدا میشه.

اگر مردید جواب بدید و گرنه مرد نیستید.
شما که ادعای ولایت مداری دارید جواب بدید:
چرا حضرت آقا همیشه علی رغم تخریب ها از آقای مصباح حمایت میکنه و میزنه تو دهن شماها ولی همیشه میزنه تو برجک اربایتون مثل سال 88.
چرا در حالی که آقای مصباح میاد نماز جمعه و خطبه میخونه اربابتون نماز جمعه نمیاد؟
نکنه این جمعیت عظیمی که میان نماز جمعه همه حجتیه و مهر پرت کن و کفش پرت کنن و از ترس اینا نمیاد.


خلاصه بگم مرد باشید و جواب بدید من اینقدر این سوالو می پرسم که جواب بدید.

درباره آقای هاشمی و (کروبی فتنه گر) هم باید بگم به فرمایش حضرت امام میزان حال فعلی افراد است.شمر هم در رکاب پیامبر جنگید و جانباز شد ولی آخرش چی شد؟

جدیدا هم که از فتنه گران حمایت میکنید دیگه چهره واقعیتون آشکار شد. بازم منافقین نقششون نگرفتید.
خلاصه هر وقت نقشه جددیدی کشیدید بیاین ما اینجا هستیم.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
الان به پاچه خوارای جبهه پایداری اعلام آماده باش شده بیان اینجا دفاع کنن
ولی خجالت هم خوب چیزیه بابا جمع کنین برین از چی میخواین دفاع کنین ؟ برین از اون 11 روز دفاع کنین که خواب بودین !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر دکتر احمدی نژاد و علامه مصباح یزدی .
سرباز ولایت2
|
Iran (Islamic Republic of)
غلومی
ملاک حال فعلی اشخاص هست
طلحه و زبیر هم جز یاران مولا علی بودند ولی ..
این ....... که شما سنگشان را به سینه میزندد مصداق بارز ........و ......... هستند
سرباز ولایت2
|
Iran (Islamic Republic of)
اونهایی که میگن این ها زندان رفتند و ساواک پرونده تشکیل داد
فکر کنم روباه پیر انگلیس صغیر و آمریکا همون موقع داشتند آینده نگری می کردند تا اگه یک موقع اتفاقی افتاد نیروی نفوذی در بدنه انقلاب داشته باشند
این اشخاص احتمالا ستون پنجم دشمن هستند
جلال انیشتین
|
Iran (Islamic Republic of)
کسانی که سوال کردند چرا علامه مصباح دستگیر و شکنجه نشده اینه که به همون دلیلی که شخصیتهایی در زمان پیامبر مانند اویس قرنی و ..... حتی پیامبر رو ندیده بودند و توسط مشرکین زخمی هم نشدند ولی درجه و مراتب اونا هزاران بار بیشتر از جانبازانی بود که در رکاب پیامبر جهاد می کردند شمر هم در جنگ صفین جانباز سپاه امام علی بود لذا سابقه مبارزاتی هیچ ارزشی ندارد ملاک حال فعلی افراد است کسی مانند حربن یزید ریاحی در لشکر امام حسین است و کسی مانند عمر سعد با آن همه سابقه مبارزاتی و شهرت در لشکر این زیاد ملعون
لذا تعجبی ندارد فتنه گری مانند شیخ کروبی و موسوی ملعون در رکاب آمریکا و عمر سعد زمان باشند و علامه مصباح که به قول شما اسیر ساواک نبوده الان شده اویس قرن زمان خود
غلومی
|
Iran (Islamic Republic of)
سرباز علامه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰


رهبری به عنوان پدر و ولی جامعه جوری رفتار میکنن که همه رو در دایره ی نظام حفظ بکنن شما نگاه کنین به رفتار حضرت آقا با هاشمی همینطور احمدی نژاد و موسوی و کروبی .... همین الان هم کروبی و موسوی با اونهمه مسائل 88 در دایره لطف و محبت ایشون قرار دارن وگرنه ........


ولی در مورد کروبی بگم منظورم بحث حال فعلی کروبی نیست ، منظورم اینه که همه فتنه گرا سابقه مبارزاتی و خطر و .... دارن پس چرا این کسی که شما ازش دفاع میکنی و اون خودشو وکیل مدافع شهدا جدیدا جا میزنه !! هیچگونه همراهی و همگامی با شهدا و مجاهدان اسلام در عرصه مبارزه و شهادت نداشته و نداره !!!
ساواک چرا باهاش کاری نداشت ؟
شما میگین اون موقع ایشون در بحث فرهنگی کار میکرد ضمن اینکه از لحاظ امنیتی مسائل رو رعایت میکرد و ساواک نتونست ایشون رو رصد بکنه !!!! باشه زمان دفاع مقدس چی !!! ؟؟ اون موقع هم فرهنگی کار میکرد !!
.....
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
جلال انیشتین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
کسانی که سوال کردند چرا علامه مصباح دستگیر و شکنجه نشده اینه که به همون دلیلی که شخصیتهایی در زمان پیامبر مانند اویس قرنی و ..... حتی پیامبر رو ندیده بودند و توسط مشرکین زخمی هم نشدند !!!!!


فقط میتونم بگم
هرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهر
آنتی دولت ناپاک
|
Iran (Islamic Republic of)
مهر نوشت:
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در پرونده ای که در یکی از استانها در حال پیگیری است یکی از مدیران استانی بدون حتی یک ساعت ماموریت، 12 میلیارد تومان حق ماموریت و 530 میلیون تومان پول غذا دریافت کرده است.
ناصر سراج روز یکشنبه در همایش اقتصاد مقاومتی گفت: در یکی از استانها فردی 12 میلیارد تومان بدون اینکه به ماموریت برود حق ماموریت دریافت کرده است. این فرد همچنین 530 میلیون تومان پول غذا به حسابش واریز شده است.
او گفت: همچنین در پرونده دیگری که در یکی از استانهای کشور تشکیل شده است عده ای 70 میلیارد تومان حقوق عوارض دولتی را در خصوص گمرک پرداخت نکرده اند. احتمال می دهیم ارزش مالی این پرونده به یکصد میلیارد تومان برسد. افراد در این پرونده فیش های گمرک را با استفاده از فتوشاپ جعل می کردند.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
غلومی و رفقا جوابتون رو ناشناس داد.
منم دوباره تکرار می کنم:
حضرت امام به شدت در دوران مبارزه با رژیم طاغوت , با مبارزه مسلحانه مخالف بودند و میدانستند که راه به جایی نمی برد به خصوص مبارزه مسلحانه ای که منافقین سردمدارش باشند ایشان معتقد بودند که باید کار فرهنگی کرد و برای همین هم بود که وقتی یک مقام ارشد ساواک در زندان از ایشان پرسید با کدام یاری میخواهی رژیم را سرنگون کنی فرمودند یاران من در گهواره اند . به همین جهت کسانی که مطیع رهبر و ولایت فقیه بودند مانند حضرت مصباح مطهری و بهشتی و مفتح و هاشمی نژاد و مدنی و دستغیت و باهنر و ده ها نفر دیگر رفتند دنبال کار فرهنگی و آنهایی که ایشان را قبول نداشتند رفتند طرف مبارزه مسلحانه آن هم با کسانی که یک کلمه از اسلام و قران را قبول نداشتند حضرت امام به مدت یک ماه و روزی یک ساعت به نماینده منافقین یعنی تراب حق شناس وقت دادند تا مرام و مسلک سازمان را تشریح کند و در طول این مدت حضرت امام یک کلمه هم حرف نزدند و اجازه دادن که حق شناس نظرات و خط مشی سازمان و برنامه های مبارزاتی سازمان را تشریح کند بعد از پایان صحبت های آن فرد به او فرمودند این چیزهایی که در طول این یک ماه گفتی هیچ ربطی به اسلام ندارد و مبارزه شما هم به هیچ جایی نمیرسد جز اینکه هم خودتان را نابود میکنید و هم جوانان مردم را .
حالا بعضیا مامور هستند کسانی رو به دروغ مبارز جلوه بدن و به مبارزین در خط امام انگ حجتیه ای بزنن . آیا این مبارزه هستش که بدون توجه به حرف ولی فقیه سهم مبارک امام رو بدی به منافقین آیا این افتخار داره که به دلیل رابطه با منافقین 4 ماه بری زندان و حالا هم ادعا کنی کل ایران مال من و زنم و آقا زاده هامه آیا این افتخار داره که بعد از اینکه تقی شهرام در سال 44 در زندان علنی کرد که سازمان مرام مارکسیستی رو پذیرفته و بری 250 هزار تومان بریزی تو حلق منافقین و حالا هم کل ایران کمته و سایر مبارزین را حجتیه و افراطی و تندرو بخوانی و هر جاهم خطر بوده قبل از انقلاب و بعد ازانقلاب هم خودت و هم خانوده ات غیبشون زده .
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۴۰
۲۵
هاشمی که به مبارزه و جهاد و شهادت و ولایت فقیه اعتقاد داره ، بهتر از اینه که کسانی پست بگیرن که با ساواک همکاری داشتن و به مبارزه و شهادت بی اعتقاد هستن و اندیشه های حضرت امام رو هم قبول نداشتن
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
همونایی که شما میگی با ساواک همکاری داشتن پس از تخریب هایی که در دولت آقای خاتمی به ناحق بر علیهشون شروع شد و شما هم دارید راه آقای خاتمی رو ادامه میدید حضرت آقا اومدن و با قاطعیت ازشون دفاع کردند و ایشون رو در زمره علامه طباطبایی و آیت ا... مطهری قرار دادن و زدن تو دهن شما که دیگه تخریبشون نکنید ولی از اون طرف هم در سال 88 زدن تو برجک ارباب شما که به قول شما به جهاد و شهادت و ولایت اعتقاد داره.اگه ارباب شما به ولایت اعتقاد داشت و ازش درباره ولایت فقیه سوال میکردن نمی گفت من فقط 14 معصوم رو قبول دارم.واقعا که آقای استوانه چه اعتقادی به ولایت داره!!!!!!!!!!!!!!!
پس اگر واقعا ولایت مدارید دیگه لطفا دهنتونو ببندید و روی حرف حضرت آقا حرف نزنید.هر چند دیگه همه میدونن شما برای تطهیر آقای استوانه اومدید.
ولی خوشم میاد از اون اول فهمیدم شما چی کاره اید و خوب دستتونو برای همه رو کردم.
ولایت شما آقای استوانه و هدف شما ضربه زدن به رهبری هستش ولی اول برای اینکه کسی بهتون شک نکنه اومدید آیت الله مصباح که یار وفادار رهبری و به تعبیر حضرت آقا از عقبه های ایدئولوژیک نظام هستن رو ترور شخصیت کنید و بعد که آقا تنها شد حمله کنید به خود رهبری در حالی که خیلی کوچکتر از این حرفا هستید.آمریکا سی و پنج سال هیچ غلطی نتونست بکنه شما که اصلا عددی نیستید چون ما اینجا هستیم و همتونو نابود می کنیم و با انگ حجتیه و تندرو و ...زدن به ما انگیزه ما برای نابودی منافقین بیشتر خواهد شد.

مرگ بر منافقین صهیونیستی
غلومی
|
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰


زمانی که کروبی !!! زندان ساواک بود علامه با کی مبارزه میکرد ؟
دشمن ضد ولایت فقیه
|
Iran (Islamic Republic of)
سرباز علامه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰




اگه فرمایشات حضرت آقا در مورد افراد مختلف برای شما پاچه خوارای جبهه پایداری ملاک هست (که نیست) پس اینهمه اقوال مختلف از حضرت امام و حضرت اقا در مورد هاشمی رفسنجانی وجود داره !!! چرا اینارو قبول ندارین اما برای ........................

مگه حضرت امام نفرمودن انقلاب زنده است تا هاشمی زنده است و اینهمه فرمایشات دیگه از ایشون و حضرت آقا رو کوری بخونی ؟ پس چرا هاشمی رو به اسم استوانه میخونین و ....


ببین واسه ما ......... نکن ما خودمون ختم این .................. هستیم به روایت دیگه امثال شماها و گنده تز از شماها از زیر دست ما رد شدین رفتین پاچه خوار اون جبهه شدین پس واسه ما ادا و اصول انسانیت در نیارین برین سالن پرتاب مهر استاد منتظره
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
سرباز خان شما ناراحت نشو از حرفای بچه ها


خب به هر دلیل ایشون در زمان شاه مبارزه نداشتن منتها بعد انقلاب مبارزه خودشونو شروع کرن !!
یک مسیحی
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه قرار باشه اسلام شما ، همین اسلام جبهه ....... باشه من 500 سال دیگه هم اسلام نمیارم مسیحیت و اسلام دین محبت و دوستی هستند نه دینی که مردم را به زخمی کردن این و آن و خشونت وادار بکنه خجالت بکشید این چه اخلاق و رفتار رادیکال و غیر انسانی است که شما دارید بس کنید به دامان خدا بازگردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به فرموده امام خمینی رحمت الله ملاک حال فعلی افراد است.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
دشمن ضد ولایت فقیه که گفتارت کاملا ضد اسمت هست به قول همین امام خمینی که شما ازش دم میزنید ملاک حال فعلی افراد است. هرچند اون اواخر هم دست ارباب شما برای امام
رو شده بود بعدشم اگه اربابتون خیلی خوب و مطیع رهبری بود هیچ وقت رد صلاحیت نمیشد ولی به خاطر مواضعش در فتنه 88 چهره واقعی خودشو نشون داد و به خاطر همین جرات نمیکنه نماز جمعه بیاد چون مردم انقلابی ما در نماز جمعه سال 88 خوب جوابی بهش دادن.
پس دیدین ملاکتون رهبری نیست و الکی دم از ولایت میزنید من از اولم گفتم تو رفقات برای تطهیر اربابتون اومدید ولی ارباب شما مثل آقای خاتمی با حرفای صد من یه غاز شما پاک شدنی نیست.
نابودی اصلاحات نزدیکه عزیزان فعلا بتازید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حضرت امام به شدت در دوران مبارزه با رژیم طاغوت , با مبارزه مسلحانه مخالف بودند و میدانستند که راه به جایی نمی برد به خصوص مبارزه مسلحانه ای که منافقین سردمدارش باشند ایشان معتقد بودند که باید کار فرهنگی کرد و برای همین هم بود که وقتی یک مقام ارشد ساواک در زندان از ایشان پرسید با کدام یاری میخواهی رژیم را سرنگون کنی فرمودند یاران من در گهواره اند . به همین جهت کسانی که مطیع رهبر و ولایت فقیه بودند مانند حضرت مصباح مطهری و بهشتی و مفتح و هاشمی نژاد و مدنی و دستغیت باهنر وده ها نفر دیگر رفتند دنبال کار فرهنکی و انهای که ایشان را قبول نداشتند رفتند طرف مبارزه مسلحانه انهم با کسانی که یک کلمه از اسلام و قران را قبول نداشتند حضرت امام به مدت یک ماه و روزی یکساعت به نماینده منافقین یعنی تراب حق شناس وقت دادند تا مرام و مسلک سازمان را تشریح کند و در طول این مدت حضرت امام یک کلمه هم حرف نزدند و اجازه دادن که حق شناس نظرات و خط مشی سازمان و برنامه های مبارزاتی سازمان را تشریح کند بعد از پایان صحبت های آ ن فرد به او فرمودند این چیزهایی که در طول این یک ماه گفتی هیچ ربطی به اسلام ندارد و مبارزه شماهم به هیچ جایی نمیرسه جز اینکه هم خودتانرا نابود میکنید و هم جوانان مردم را . حال بعضی ها مامور هستند کسانی را به دروغ مبارز جلوه دهند و به مبارزین در خط امام انگ حجتیه ای بزنند . آیا این مبارزه است که بدون توچه به حرف ولی فقیه بری سهم مبارک امام را بدهی به منافقین آیا این افتخار دارد که به دلیل رابطه با منافقین 4 ماه بری زندان و حالا هم ادعا کنی کل ایران مال من و زنم و آقا زاده هامه آیا این افتخار داره که بعد از اینکه تقی شهرام در سال 44 در زندان علنی کرد که سازمان مرام مارکسیستی را پذیرفته بری 250 هزار تومان بریزی تو حلق منافقین و حالا هم کل ایران کمته و سائر مبارزین را حجتیه و افراطی و تندرو بخوانی و هر جاهم خطر بوده قبل از انقلاب و بعد ازانقلاب هم خودت و هم خانوده ات غیبشون زده . من این مقدمه خیلی فشرده را برای اون آقا و نوچه هایش آوردم تا به وقتش دقیق روشن کنم که بعضی در راه چه کسانی مبارزه میکردند و هم اکنون دارند مبارزه میکنند .
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰






زمان جنگ چرا سایلنت بود ؟ و کاری نکرد ؟
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس پایداری زمان جنگ هم احتمالا ایشون بخاطر حضور استخبارات در عراق فعالیت های فرهنگی در کشور انجام می داد !!!
غلومی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰


ناشناس اینقدر کپی پیست نکن !! نیازی به این حرفا نیست ما که میدونیم ایشون چرا در زمان دفاع مقدس و طاغوت سابقه مبارزاتی ندارن !!!
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 12:24 احسنت شیر مادرت حلالت تو از این به بعد استاد من هستی احسنت .
لطفا یه اسم برای خودت بزار و بیشتر تو نظرات شرکت کن ما به امثال تو نیاز داریم تا دست منافقین رو رو کنیم.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
"یک مسیحی" اصلا معلوم نیست که شما از رفقای محمد م هستیا اصلا معلوم نیس!!!!!!!
بابا جمع کنید این مسخره بازیا رو مثلا میخای با این نقشه ها بقیه رو تحت تاثیر قرار بدی.
اگه اینجوریه پس منم یه یهودیم که با دیدن این اصلاح طلب ها و آقای هاشمی و بچه هاش 1000 سال دیگه هم مسلمون نمیشم.
جمع کنید بابا این بازی های بچه گانه رو
مسخره ها.
یه مشت اراذل و اوباش جمع شدید اینجا فکر کردید میتونید با این نقشه های منافق گونه و مسخرتون اون ارباب بدتر از خودتون و همچنین سران فتنه رو تطهیر کنید و به نظام ضربه بزنید.
حالا هر کی یه مدت رفته زندان مثل آقای کروبی و اربابتون پس حق داره هر غلطی دلش میخاد بکنه به کشور خیانت کنه و کشور رو به نفع خودشو بچه هاش مصادره کنه اینه واقعا منطق شما؟

مرگ بر منافقین حرامزاده
مرگ بر اصلاحات نجس و کثیف آمریکایی صهیونیستی

اربابتونم به قول ناشناس 12:24 به خاطر اینکه سهم امام رو داد به منافقین تا بر علیه شاه بجنگن و رابطه با منافقین رفت زندان که مدتش 4 ماه بود این کار افتخاری ندارد.
کسی که قبلا با منافقین رابطه داشته الانم طرفداراش یه مشت منافق هستن .
در حال حاضر هم می بینیم منافقین و ضد انقلاب هر چند وقت به چندوقت حرف های اربابتون رو قرقره میکنن و ازش تعریف میکنن واقعا با این اوصاف شما باید برید بمیرید.
ولی خوشم میاد ناشناس 12:24 خوب جوابی بهتون داد.من از این اطلاعی نداشتم که اربابتون دلیل زندان رفتنش این بوده البته میدونستم در زمان شاه با مجاهدین خلق همکاری میکرده ولی نمیدونستم به خاطر این به زندان رفته.
ناشناس 12:24 دمت گرم.
یک مسیحی
|
Iran (Islamic Republic of)
سرباز ولایت
1- از برخورد و گفتار و لحن شما ، کاملا می شود به نوع اسلام کسانی که برایشان یقه چاک می دهی مشخص است ، بنظر بنده اسلام شما و رئیس شما اسلام طالبانی است اسلامی است که نماینده آن در جامعه بین الملل القاعده و بن لادن هستند ، با اطلاعاتی که من دارم گفتار و لحن یک مسلمان به شما شباهتی ندارد افکار و اعتقادات شما با اندیشه های امام خمینی تطابق ندارد
2- بگو مگوی شما را با دوستانتان دیدم . بنظر بنده کسانی که برای یک جریان سیاسی یا یک اعتقاد یا هر چیزی دلسوزی واقعی می کنند که برای آن چیز هزینه داده باشند ، شما بقیه را محکوم می کنید که زندان رفتن و هزینه دادن شما برای نظام جمهوری اسلامی کشکی است ! سوال بنده این است که وقتی زندان رفتن و هزینه دادن این و آن برای نظام جمهوری اسلامی مهم نیست ، یعنی ادعای انقلابی بودن و دلسوزی رئیس طیف شما که دوستانتان می گویند اصلا سابقه مبارزاتی و زندان هم ندارد ، صحت دارد ؟ واقعی است ؟ بعید میدانم
بنظر بنده شما جاهلانی هستید که در میان مذهب شیعه رشد کرده اید
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
سرباز ! یقرون بده آش به همین خیال باش
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
مسیحی جان رنگ عوض کردن از خصوصیات منافقین هست حالا رفتی تو جلد یک مسیحی بعدشم اسلام نگفته که با دشمنان و منافقین با نرمی رفتار کنید اتفاقا گفته قاطع و محکم بر خورد کنید برید کتاب های مربوط به اسلام رو کامل بخونید.من امثال شماها رو خوب خوب خوب میشناسم از کوبیدن یک طرفه من معلومه که کدوم وری هستی.اگر بنا بر بی ادبی هستش که محمد م و رفقا و مخصوصا غلومی از همه بی ادب ترن پس چرا به اونا انتقاد نمی کنی
دیدی شماهارو خوب میشناسم هر روز رنگ عوض می کنید.
یه روز با ژست اپوزوسیون یه روز با ژست ولایت مدار یه روزم با ژست "یک مسیحی" میایید ولی
بهت قول میدم شکست خواهید خورد.
طالبانی هم همه میدونن کیا هستن همونایی که منتقدین رو تو نطفه خفه می کنن و فضای کشور رو امنیتی میکنن هستن فهمیدی.

دوباره میگم اصلا معلوم نیست شما از رفقای محمد م هستید.
غلومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۸
۲۷
مهدوی کنی و هاشمی (در کنار ضعف هایی هم که داشته) هر دو از مهره های داخل نظام هستن هر دو تاشون بر علیه انگلیس هستن !
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
توجه

توجه

توجه




یکی به ما بگه علامه زمان مبارزه های قبل از انقلاب و زمان جنگ کجا بود ؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
غلومی نتترکی !اگه هاشمی مهره داخل نظامه پس نن جون کروبی بود طرح مدت دار کردن رهبری رو تو مجلس خبرگان داده بود ؟؟؟ آخه چرا خودتو زدی به نافهمی؟؟!تا کی میخوای طرفداری کورکورانه کنی ؟ آخه مهره نظامی که نتونه جلوی بچه هاشو بگیره که اینهمه گند بالا نیارن مهره که هیچ پیچ هم نیست!!!
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
رفیق آمریکا دشمن انگلیسه؟!!!

عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!
غلومی
|
Iran (Islamic Republic of)
توجه توجه توجه


جهت اطلاع همه ی پاچه خوارای خوارج - حجتیه و پرتو و سنگ پرت کن ها



هاشمی و کروبی و صانعی و روحانی و ..... همگی منافق !! ولی میشه بگین زمانی که منافق ها زندان ساواک بودن علامه شما کجا بود ؟
سرباز ولایت2
|
Iran (Islamic Republic of)
هشمی و برعلیه انگلیس بودن !!!!!!!
هاشمی و بر علیه فرزند انگلیس یعنی آمریکا بودن!!!!!
ایشان که دارند برای برقراری ارتباط و قدرت گرفتن از این خبیث ها استمداد کمک می کنند
.
مشکلی نیست شما به ایشون بگید شعار مرگ بر انگلیس و مرگ بر آمریکا رو سر بدهند
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
غلومی و رفقا همه مهره های اصلاح طلب ها هستن و پول میگیرن تا از اونا حمایت کنن و دشمنان اصلاح طلبا رو تخریب کنن و بعد برن سراغ رهبری اگه این کارو نکنن که پولشون حلال نمیشه نه غلام؟!!!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
دذر پاسخ به مهدی
پسر نوح رو یادته
نوه .......... رو یادته
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
از : مراد

به : غلومی


رفته بودن باغ گل بچینن !!!
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
یه سوال
یه سوال
یه سوال

فرزندان آیت الله مصباح الان مشغول چه کاری هستن؟ آیا پست های دولتی دارن؟
سوال بعدی یکی بگه فرزندان آقای .........الان دارن چیکار میکنن؟

این وثیقه های 10 میلیاردی از کجا میاد؟
کی بر علیه امنیت ملی کشور اقدام میکنه و با بی شرمی و پستی تمام به خزانه داری آمریکا پیغام میده تحریم ها رو بر علیه ایران بیشتر کنن
بعدش میگرده و راست راست تو خیابون میگرده و هنوزم که هنوزه پروندش قفل شده و با حمایت های پدر بزرگوارش آزاد داره میگرده.
این دختر کیه که وقتی از زندان اومد بیرون گفت
من یه سری دوست خوب تو زندان پیدا کردم که یه سریشون بهایی بودن و یه سریشون عضو انجمن مجاهدین خلق.

آیا این که زمان انقلاب چند بار بری زندان دلیل خوبیه که بچه هات این کارارو بکنن و فکر کنی ایران مال توئه یا اینکه به قول امام ملاک حال فعلی افراد است؟ کدومش؟

کدوم یکی از افرادی که شما تخریبشون میکنید خودشون یا بچه هاشون از این سوابق دارن لطفا اگه دارید با مدرک رو کنید و گرنه دهنتونو ببندید.
غلومی
|
Iran (Islamic Republic of)
یه جواب
یه جواب
یه جواب
یه جواب
یه جواب


ما راجع به هاشمی دفاعی نمی کنیم بله فائزه فلان کارو کرد مهدی فلان کارو کرد خانمش ..... خودش و اون نامه همینطور کروبی و خاتمی و ....... ما اصلا به اینا کاری نداریم !!!

ما میگیم کسی که ادعای انقلابی بودن دارد ، چطور است که هیچگونه سابقه مبارزاتی و انقلابی ندارد !!! هیچ هزینه ای نداده !! وقتی هیچ هزینه ای نداده ، پس حقی ندارد ندارد ادعا کند ، چطور است که فتنه گرا همه زندانی شدن و شکنجه توسط ساواک !! اما یک انقلابی اصلا اسمش را حتی با لحنی غضبناک در گزارش های ساواک نیاورده اند !!!

بنظر من که کروبی فتنه گر دلش بیشتر از اون دلش برای نظام میسوزه ! هرهرهرهر
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
سرباز خان اشتباهی گرفتی من اصلا از اینایی که براشون گارد گرفتی دفاع نمیکنم و فکر میکنم بقیه دوستان هم همین نظر رو دارن ! منتها اون چیزی که ما درش اتفاق نظر داریم اینکه افکار و اعتقادات رسایی و کوچک زاده و جبهه .... و رئیس کل رو مطابق با اندیشه ها و تفکرات امام خمینی نمی دونیم !! همین
حالا تو زور بزن بگو هاشمی فلان اون یکی فلان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در جواب سر بارررررررررر ولایت میشه بگی پس چرا ایشان(هاشمی) را امام فرمانده جنگ کرد وبه کروبی هم اعتماد داشت ونماینده خود در بنیاد شهید کرد وبیت امام از او حمایت می کند چرا ؟
حسن استقلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۴۶
۲۴
سلام و درود خداوند بر آیت الله هاشمی رفسنجانی
ریاست خبرگان رهبری حق مسلم هاشمی کبیر هست
کاکرو یوگا
|
Iran (Islamic Republic of)
نه حق علامه و احمد خاتمی و صدیقی و علم الهدی است خخخخخخخ
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
بله بله
گذاشتن براش بهش بگید بره برداره
مردي از ديار فردوس
|
Iran (Islamic Republic of)
حسن اقق زهي خيال باطل كشور دست اين ... بيفته والا ... شرافتش بيشتره لا اقل ..................................
سرباز ولایت2
|
Iran (Islamic Republic of)
دیگه گذشت اون زمون
.
هاشمی کبیر بود و خواهد می ماند اگـــــــــــــــر با فتنه همکاری نمی کرد
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
علامه مصباح و آیت الله سید احمد خاتمی و آقای صدیقی و آیت الله علم الهدی عشق ما هستن و یاران وفادار رهبری که با سخنرانی های کوبندشون در نماز جمعه خوب دست دشمنان رو میکنن مثل امثال این کاکرو یوگا.
ولی من نمیدونم آقای پدرخوانده که به قول محمد م و رفقا از همه به رهبری نزدیک ترن(خخخخ ببخشید نتونستم جلوی خندمو بگیرم آخه جملشون خیلی مضحک بود) چرا نماز جمعه نمیان؟
مثل اینکه خیلی از اینا بدت میاد آقای کاکرو یوگا البته خوبه که بدت میاد چون ما می فهمیم که کارشون درسته چون دشمن داره تخریبشون میکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام و درود خداوند بر جناب مهدوی کنی الحق و الانصاف ریاست خبرگان برازنده ایشان است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۲۸
۱۲
جالب اينكه شما براي خبرگان هم اينقدر استقلال راي قائل نيستيد كه خودشان تشخيص دهند چه كسي رئيس شود !

يادمان نرفته چطور اميدوارانه منتظر شكاف در مجلس خبرگان بوديد اما با عدم نامزدي هاشمي ، اين فكر نقش برآب شد .
مشت قلی خان
|
United States of America
|
۰۸:۱۷ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۲۴
۱۵
آقا کره زمین رو بدید هاشمی بیخیالمون شه ول کنم نیست
سرباز ولایت
|
United States of America
کره زمین که مال باباشه نمیدونستی
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۱۵
۲۴
هدف این آقا از کاندیدا شدن اینه که خودش و نوچه هاش بیان تو مجلس خبرگان و .......
دشمن ضد ولایت فقیه
|
Iran (Islamic Republic of)
انشالله هاشمی برخی نقاط ضعف و نقص عملکردشو تصحییح میکنه و ......... .... آقای حجتیه !
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
سرباز ولایت مالک اشتر و عمار و ....... بودن. آدم واقعا" بغضش میگیره میبینه بعضیها واسه خروج یه تراول بیشتر از خود پرداز آخر هر ماه چه قیاسها و حرفهایی انجام میدن
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا خودش اون بالا هست و قضاوت میکنه و میبینه که کی به خاطر تکلیف این کار و میکنه و کی به خاطر تراول نمیخاد شما الکی نظر بدی.
مگه همین آقای هاشمی نبود که طرح مدت دار شدن رهبری رو در مجلس خبرگان داد؟
راستی اگه واقعا این آقا آدم خوبیه چرا جرات نمیکنه نماز جمعه بیاد نکنه این جمعیتی که نماز جمعه میان همه مهر پرت کن و تندرو و حجتیه هستن؟

محسن جان دشمنی این آقا ........... سرتو مثل کبک نکن تو زمین بیدار شو واقعیات رو ببین الکی هم تیریپ برندار که بغضم میگیره و از این حرفا مثلا میخای بقیه رو تحت تاثیر قرار بدی.
دیگه چقد این آقا و مخصوصا بچه هاش باید ............. تا شما از خواب بیدار شی هااااااا چقد؟
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
جالبه تمام اصلاح طلب های صهیونیست با اسم های انقلابی نظر میدن و جالبترش اینه که همشونم از آقای پدرخوانده حمایت میکنن مثل:
دشمن ضد ولایت فقیه
سرباز روح الله
بسیجی با بصیرت
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰



خسره الدنیا و الاخره هستی که تهمت میزنی ..... اونور هم بیچاره تون میکنیم
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
بسیجی با بصیرت جان اینایی که بهتون گفتم تنها حرف من نیست می بینی که نظر بقیه درباره شما چیه .
پس سعی نکن با آوردن آیات کلام الله مجید مظلوم نمایی کنی.
دیگه این نقشه ها قدیمی شده.
متوسلیان
|
-
|
۰۸:۲۵ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۲۳
۲۰
آیت الله خامنه ای : نظرات بنده به آقای رییس جمهور(دکتر احمدی نژاد) نزدیکتر است تا به آقای هاشمی88/3/29
ناشناس
|
-
آیت ا.. خامنه ای : هیچ کس برای من آقای هاشمی نمی شود ( بیان ایشان در انتخابات پس از ایشان)
سید دکتر محمود
|
-
منم نظرم به نظرت نزدیک تره
سرباز ولایت
|
-
البته این حرفا مال اون زمانی هستش که احمدی نژاد بچه خوبی بودا وگرنه اگه الان بود که آقا از هیچکدوم حمایت نمیکردن.
متوسلیان
|
-
ناشناس8:41
با سلام و عرض ادب
خرداد88 که آمد خرداد 76 منسوخ است.
متوسلیان
|
-
سرباز ولایت
سلام و عرض ارادت
شما را دعوت میکنم به بازخوانی سخنان آیت الله خامنه ای در دیدار مرداد ماه 92 با دولت دکتر احمدی نژاد.
سرباز ولایت
|
-
ناشناس 8:41 میزان حال فعلی افراد است آیا الان اگه از آقا درباره آقای هاشمی بپرسی همچین حرفی میزنه؟

شمر هم در رکاب پیامبر و حضرت علی جنگید و در راه اسلام مجروح شد ولی آخرش چی شد؟
ناشناس
|
-
سرباز جونم
ما منحرفیم چیکار کنیم!!!!!


یه پیشنهاد بهت کنم یه سری به مشرق نیوز بزن تا پیش از انتخابات کاربراش هوادار جلیلی بودند اما حالا

به جهان نیوز هم سر بزن !!!!

بدک نیست
سرباز ولایت
|
-
جناب متوسلیان اگه حضرت آقا به آقای احمدی نژاد چیزی نگفتن به خاطر این بود آخر ریاست جمهوریشون بود و نخواستن جو متشنج بشه و به خاطر پیشرفت های کشور بود. چون با تمام بدی هایی که آقای احمدی نژاد داشت اعم از حمایت از جریان انحرافی و ... خوبی هایی هم داشت که توی هیچ دورانی شاهدش نبودیم از جمله طرح مسکن مهر،آباد کردن مناطق محروم و پیشرفت های علمی ایران مخصوصا در عرصه هوا فضا،پزشکی و نظامی .

ولی از یه دوره ای به بعد با آمدن آقای مشایی و نزدیک شدن به آقای احمدی نژاد و وصلت با این خانواده نظرات آقای مشایی از جمله رابطه با اسرائیل مشکلاتی رو برای نظام و رهبری به وجود آورد که این مشکلات قابل چشم پوشی نیست ولی احمدی نژاد هر چی که بود از اصلاح طلب ها خیلی بهتر بود.
ما اگر پاش بیفته همین الانم از احمدی نژاد حمایت می کنیم ولی از احمدی نژاد بدون مشایی و اطرافیان فاسد و وابستگان به انجمن حجتیه وگرنه در مقابلش با قدرت می ایستیم.
متوسلیان
|
-
در ادمه نظرم باید بگم
"احمدی نژاد یعنی مشایی و مشایی یعنی احمدی نژاد"
متوسلیان
|
-
سرباز ولایت عزیز
درباره مهندس مشایی (جریان انحرافی) بنده با همفکران شما اختلاف نظر دارم، البته با شما و همفکرانتان نه با ولایت!
اتحادیه منحرفان
|
-
سرباز

چقدر خوب شد که مشایی تایید نشد ایران از خطر بزرگ انحراف نجات یافت
ایشالله همین روند ادامه داشته باشه و ما به عنوان قشر خاکستری جامعه همینطور به موهبت های الهی همچون روحانی! با خاتمی !رای خواهیم داد .. انشالله

خود عمارپندار
ناشناس
|
-
جناب سرباز مخالف جریان انحرافی

واژه انحراف را پدر خوانده ابداع نمود که شما با کمک قالی باف و امثال صفار هرندی لاریجانی به ان دامن زدید به خیال اینکه قدرت به دست شما می افته !!!!!!
سرباز ولایت
|
-
ناشناس 10:48 دکتر جلیلی عشق ماست. همون جلیلی که یاور رهبریه.
همون جلیلی که غربی ها مثل سگ ازش میترسیدن و میگفتن ریاست جمهوری جلیلی برای ما دلهره آوره.
همون جلیلی که شما اصلاح طلب ها با بی شرمی تمام به خاطر پای مصنوعیش مسخرش میکردید و بهش پیشنهاد مسابقه دو میدادید.همون پایی که زمانی که آقای زاده های اصلاح طلب مثل م.ه داشتن قهوشونو میخوردن دکتر جلیلی به خاطر دفاع از ناموس و وطنش از دست داد.

به قول امام خمینی هر وقت دیدید دشمن از دست شما عصبانیه و شما رو تخریب میکنه بدونید که کارتون درسته.فکر می کنم فرمایش امام کافی باشه برای شما.
اسمال چارلی
|
-
سرباز خان
شما 4 میلیون میخواهید جلوی مشایی احمدی نژاد بایستید !!!!؟؟؟
یا بیشتر هستید ما نمیدونستیم ؟
ناشناس
|
-
درود بـــــــــــــر دکتــــــــــــــر احــــــــــــــمدی نــــــــژاد پـــایـــنـــده.
ناشناس
|
-
احسنت بر شما جناب متوسلیان احسنت.
مهر
|
-
بابا جان خداوند یک رسول باطنی به همه ما داده اونم عقله.......................
...........................................
عزیزان احمدی نژاد قبل وبعد نداشت یک خ..... یا یک ا....... به تمام معنا بود که باید درس بگیریم وافراد مثل او را به خاطر لجبازی با یک یا چندنفردر راس نگماریم همین.
احمد 1300
|
-
صراط امیدوارم چاپ کنی
احمدی نژاد در 21 اردیبهشت 92: مشایی یعنی احمدی نژاد احمدی نژاد یعنی مشایی خب طبق این جمله عقاید مشایی هم به حضرت اقا نزدیکه پس چرا مشایی رو منحرف و بزرگترین خطر طول تاریخ اسلام میدونید؟؟؟
سرباز ولایت
|
-
جناب متوسلیان نکنه از نظر شما رهبری آقای مشایی رو دوست داره؟
خود رهبری دستور عزل مشایی رو دادن و آقای احمدی نژاد به خاطر همین 11 روز رفت خانه نشینی.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۳۱
۱۸
درود بر هاشمی
سرباز ولایت2
|
Iran (Islamic Republic of)
.... بر هاشمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر دکتر احمدی نژاد دلاور.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر آیت الله مهدوی کنی .
لقمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۲۱
۱۶
ان شا الله خدا آیت الله مهدوی کنی را حفظ کند.
مردي از ديار فردوس
|
Iran (Islamic Republic of)
انشا الله 120 سال عمر كنه
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
ان شاءا...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۲۴
۲
مرگ بر انگليس و وابسته گانش
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۱۱
۱۳
ایکاش صراط اینقدر شرف داشت که برای همه مسئولین از هر جناحی همه نظرات رو منتشر میکرد نه واسه بعضیها فحش و توهین و تهمت و بعضی دیگه به به و چه چه و برای این که کار دست خودش نده مثبت منفیها رو دستکاری نمیکرد
سید دکتر محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
در عوض صراط سیستم اعلام نظراتش بیسار خوب عمل میکنه و بر عکس برخی سایت های مدعی روشنفکری مثل ( ا.ن.ت.خ.ا.ب )نظرات مخالف رو هم منتشر میکنه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
دکتر جان یه نظر به تعداد غ ق ا بنداز میفهمی
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۳۹ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۲۹
۱۴
آیت ا.. هاشمی حب مقام ندارد
لیکن ایشان لایق ترین است
تا این مملکت را از این وضع نابسامانی که در 8 سال گذشته بوجود آورد نجات دهد
سرباز ولایت
|
United States of America
حب مقام ندارد؟!!!!!!!!!!!!!!
وای ترکیدم از خنده.
مخصوصا بچه هاش که اصلا حب مقام ندارن.نمی بینی همه بچه هاش دارن تو روستای محروم به مردم بد بخت بیچاره کمک میکنن؟!!!
محمد م
|
United States of America
نه !! تا سند شش دانگ مملکت به اسم جبهه پایداری و رئیسش نشود وطن وطن نشود !!!
سرباز ولایت
|
United States of America
آقای محمد م فعلا که سند شش دانگ وطن به نام ارباب شماست هیچ کسم به بچه هاش نمیگه بالای چشت ابرو.
ناشناس
|
United States of America
جوک خنده داری گفتی خیلی خندیدیم.
ناشناس
|
United States of America
جبهه پایداری خیلی بهتر از جبهه واداده گی میباشد و درود بر علامه مصباح یزدی .
محمد م
|
United States of America
سرباز علامه ! هاشمی کیه ! روحانی کیه ! محمود کیه ! علامه کیه

فقط عشق است ولایت منتها اینکه امثال شما براساس مرامنامه جبهه ........ و رئیسش دوس دارن ماهارو به یکی بچسونین و تخریب کنین و تهمت بزنین !! اگه اینطوری راضی میشی بله تهمت بزن به اینکه ارباب من هاشمیه !!! منتها عاقلان دانند
امثال من با هیچ احد الناسی تعارف نداریم مسائل هاشمی و نامه بدون سلام و عملکرد خانواده شو هم دیدیم ولی جبهه .... و رئیسشو از پایه و اساس قبول نداریم !
سرباز ولایت
|
United States of America
محمد م جان
الان که دستتون رو شده رفتید تو فاز انکار کردن و مظلوم نمایی.
تا حالا که داشتید مبارزات انقلابی استادتون رو به رخ میکشیدید حالا که دستتون رو شد زدید زیر همه چیز؟
همانا دورویی از ویژگی های اصلی منافقینه.

مرگ بر منافقین حرامزاده و اصلاحات کثیف آمریکایی.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۴۲ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۱۸
۲۰
آیت ا.. خامنه ای : هیچ کس برای من هاشمی نمی شود

درود بر هاشمی
سرباز ولایت
|
United States of America
میزان خال فعلی افراد است.
ناشناس
|
United States of America
خال !!!!!
ناشناس
|
United States of America
آیت الله خامنه ای در جواب خبرنگار سوال کننده: آن کلام مربوط به بحث انتخابات آن سال بود نه کلی.
سرباز ولایت
|
United States of America
منظورم حال بود
تنگ نظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۱۷
۷
شيخ به صندلي رياست احتياج نداره، چند سالي هست كه داره رياست ميكنه
مردي از ديار فردوس خراسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۱۵
۲۰
هاشمي خوب بدان كه در اين ايل غريب گر پدر رفت تفنگ پدري هست هنوز...
هنوز زوده مملكت دست ... مثل اكبر ... بيفته...
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت بر شما
هیچ وقت مملکت دست این آقا نخواهد افتاد چون اگه قرار بود این اتفاق بیفته امام خمینی نمی فرمود که انقلاب ایران وصله به قیام آقا امام زمان (عج).
غلومی
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه به اکبر ندن که نمیدن به رئیس جبهه ....... که صد در هزار نمیدن !!!
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
غلومی جان یا آیت الله مهدوی کنی یا آیت الله سید احمد خاتمی
آیت الله مصباح هم وظیفش چیز دیگری هست در مجلس خبرگان شرکت نمیکنه.
وظیفه علامه مصباح رو کردن فتنه منافقین حرامزاده است.
ناشناس
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۱۲
۱۲
قابل توجه به آقای متوسلیان اگر شما اعتقادی به رهبر دارید .حضرت آیت الله خامنه ای هنگام رای دادن ریاست جمهوری فرمودن هیچکس برای من آقای هاشمی نمی شود .اگر صد تا مثل احمدی نژادبیایند در مقابل هاشمی وروحانی هیچ وپوج هستند .
اتحادیه منحرفان
|
-
باشه ! برای ماهم هیچکس محمود احمدی نژاد نمیشه

نیازی هم نیست تاریخ را بازخوانی کنیم
برهمگان واضح و مبرهن است که ......
متوسلیان
|
-
سلام دوست عزیز نشناس10:00
بنده با اینکه مایل نیستم از رهبری هزینه کنم
اما نظر آیت الله خامنه ای در مورد آقای هاشمی که جنابعالی عنوان کردید مربوط میشود به خرداد 76 و در مقابل کاندیداتوری آقای خاتمی و آقای ناطق نوری ! ایشان ( رهبری) بوضوح در خرداد 88 عنوان کردند که نظراتش به دکتر احمدی نژاد نزدیکتر است.
ناشناس
|
-
درود بر دکتر احمدی نژاد دلاور.
ناشناس
|
-
فقط دکتر محمود احمدی نژاد.
ناشناس
|
-
میزان حال فعلی افراد است.روزی پیامبر بزگوار به زبیر هم لقب سیف الاسلام داد.
سرباز ولایت
|
-
درباره سال 88 حق با آقای متوسلیانه ولی اگه الان از حضرت آقا بپرسی نه از احمدی نژاد حمایت خواهد کرد نه از هاشمی من نمیدونم چرا تو اینجا بعضیا فکر میکنن آقا یا طرفدار احمدی نژاده یا هاشمی حالا چون احمدی نژاد مخالف آقای رفسنجانی هستش دلیل نمیشه که آقا طرفدار احمدی نژاد باشن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۱۰
۱۵
جناب هاشمی با توجه به عملکرد بسیار بدشان در فتنه 88 صلاحیت نشستن بر کرسی ریاست مجلس خبرگان را اصلا ندارند
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۷
۰
غلومی جون تو که اون 2 نفرو مقایسه کردی:
به لیگ برتر جزیره دقت کن. یه مربی مثل فرگوسن هی عنوان و قهرمانی میاره یکی مثل آرسن وانژر استعدادهای ناب مثل فابرگاس -هانری-ویرا-پیرس-برکمپ و....رو کشف میکنه. کدومیکی کارش درست تر هست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چی میگی واسه خودت یاروووو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۱۱
۱۱
شوراي نگهبان با شجاعت مانند انتخابات رياست جمهوري امسال قدرت پرستان مفتون فتنه گر و فتنه پرور كه خوابهاي شيطاني براي رداي ولايت ميبينند را رد صلاحيت نمايد.
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر چه مطلب قبلی مرا منتشر نمی کنید ولی برای اطلاع خود تان نوشتم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۱
۷
الانم اعتبار مجلس خبرگان بخاطر وجود هاشمی و امثال ایشان است چرا ؟ چون شخص ایشان و امثال ایشان بودند که با درایت و بصیرت کامل مقام معظم را برای رهبری جامعه اسلامی انتخاب کردند. همان زمان بودند افرادی که موافق نبودند و الان سوپر انقلابی و ولایتی تر از رهبری هم شده اند . مردم بخوبی افراد را می شناسند.
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۶
۳
این آقادرآزمونهای چندسال اخیرمردودشده ونشان داده که سنخیتی باانقلاب مردم به رهبری امام راحل وامام خامنه ای ندارد.به دلیل ااول اینکه زندگی اشرافی دارد.دوم دربسیاری ازموارد به تحریف سخنان وباورهای امام ر پرداخته وناقض آرمانهای انقلاب شده.دیگراینکه دربرابر جبهه گیری خانوادهاش درمقابل انقلاب وایجاد بلوا وآشوب وفتنه آنان برعلیه نظام سکوت کرده که علامت راضی بودنش است ونیزثروت اندوزیشان و....پس با کدام صلاحیت می خواهد بر این مسند بنشیند؟ایشان حتی لایق این سمتی راکه اکنون دارد.نیست.وبخاطر لطف رهبریست که این سمت رادارد.مثل لطف امام ر نسبت به منتظری .
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
این سیاست رهبری است که افراد را آزاد می گذارد تا به دست خودشان چهره پلیدشان آشکار شود ان شاء ا... رسوایی این جماعت نزدیکه
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۵
۲
یک مثلی است که میگن اول برادری تو ثابت کن بعد تقاضای ارث کن . هر بار که رفنجانی بحرمانی نامزد خبرگان شده شورای نگهبان از وی امتحان اجتهاد نگرفته است ولی در این دوره اگر هم رد صلاحیت نشه باید از وی امتحان گرفته شود تا معلوم شود که این اقا آیا مجتهد است یا خیر به نظر من این فرد ......................... شورای نگهبان باید هواسش جمع باشد و بدون امتحان احدی را مجتهد به حساب نیاورد .
برق مجانی
|
United States of America
|
۱۳:۴۳ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۶
۳
مرگ بر خواص بی بصیرت
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۵
۱
ملتی که ولایتمدارندومطیع اوامرامام خامنه ای.بینش وبصیرتشان رابالابرده وبه فرموده امام راحل ورهبر عزیزهمیشه حال افرادراملاک قرارمی دهندنه گذشته آنهارا.در این زمان هم ماطلحه هاوزبیرهای زیادی داریم که ازخط ولایت وانقلاب خارج شدندوهم ابو موسی اشعریهای بی عقل وبی بصیرت جاهل.شماهاکه سنگ این افراد را به سینه می زنیدوبه گذشته اینهااستناددارید نه به حالشان یانمی فهمیدیامغرضیدوخودرابه نفهمی می زنیدکه به سخنان روشنگرانه امام ره وامام خامنه ای توجه ندارید.امیدوارم به راه راست که راه ولایت است هدایت شوید.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت
سوفیا لوره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۳
۴
آقای رفسنجانی بعد از 80 سال سن و روحانی بودن و مجتهد مسلم دانستن خود . هنوز در مورد اینکه علی (ع) امام اول مسلمین است شک داره و میگه این یک مسئله تاریخی است خب پدر جان ای کاش به جای گردش در امریکا و ژاپن و بلژیک و غیره در قبل از انقلاب این زمان ها را صرف مطالعه کتاب شریف الغدیر که تاریخی هم هست و یک روایت در مورد ولی بودن حضرت علی (ع) از کتب شیعه نیاورده و همه روایت ها مستند و غیر قابل خدشه از کتب علمای برادران اهل سنت است میکرد ی . بعد توقع دار ی مجتهد مسلم محسوب شو ی و رئیس خبرگان کسی که هنوز در ولایت شک داره بسیار مسخره است که عضو خبرگان شود و ولی فقیه انتخاب کنه آنهم در جایگاه ریاست . حالا ما کار به نقش کلیدی ایشان ( به تصریح گزارش اصل نود , خوانده شده در مجلس ) نداریم .
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
این آقا میگه رهبری باید دوره ای بشه که ...............
هانیه
|
Germany
|
۱۴:۴۸ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۲
۲
سایت دولت بهار فیتر شد
عل اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۵
۱
برادر عزیز ناشناس اولٱ میزان حال فعلی افراد است دومٱ مقام معظم رهبری چند ماه پس از گفتن این جمله در جواب یکی از دانشجویان در این مورد فرمودند من با ایشان (رفسنجانی بحرمانی ) حدود 40 ساله که دوستی و رفاقت دار م این حرف بنده یک صحبت شخصی بود . در ثانی اعتراض به رفسنجانی بحرمانی مربوط به سال 75 نمیشود بلکه اعتراض مردم به عمکرد ایشان از سال 84 و به ویژه 88 به بعد است .
کوروش گاری چی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۵
۲
برادران عضو شورای محترم نگهبان از شما میخواهم که خوش بینانه ا عمل نکنید اول برید سوابق این آقای رفسنجانی را بررسی دقیق کنید اگر وقت ندارید حد اقل خطبه های اورا در نماز جمعه مطالعه نمایید اگر وقت آنرا را هم ندارید حداقل خطبه های اورا که در روزهای قدس ایراد کرده بخوانید بعد از این اگر تٱیید صلاحیت کردید ( شکی ندارم که نخواهید کرد ) ازاو امتحان بگیرید مثل دفعات قبل همینجوری نگید که مجتهد است حداقل درمورد شکیات نماز از این فرد امتحان بگیرید .
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت کلی خندیدم
کوروش گاری چی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۵
۲
در سال 1381 رزمندگان فلسطین در قلب تل آویو دو اتوبوس رژیم اشغالگر را که سرنشینانش افسران عالی رتبه از جمله یک ژنرال اسرائیلی بود را منفجر کردند که سرو صدای عظیمی در دنیا کرد و موجب صف کشیدن صهیونیست ها جلوی اداره مهاجرت این رژیم برای خروج شدند از طرف دیگر انهایی که برنامه ریزی شده بود که از گشور های دیگریه سرزمینهای اشغالی مهاجرت کنند با شنیدن این عملیات از مهاجرت خود داری کردند مقامات رژیم جعلی دوسه روز گیج و منگ بودند بعد از چند روز با حجم بسیار گستر ده ای اقدام به دروغ گویی کردند و گفتند که این دو اتوبوس حامل کودکان دبستانی بوده و توسط فلسطینیان منفجر کردیده و تمام رسانه ها ی صهیونیستی را پر حجم در کل جهان به کار گرفتند ناگهان اقای رفسنجانی بحرمانی در نماز جمعه ظاهر شد و مثل همیشه یک حمله به رزیم جعلی کرده و بلافاصله فرمودند :در اسرائیل یک مادر می کوید بچه هام را که می خواهم به مدرسه بفرستم با یک اتوبوس نمی فرستم تا اگر حادثه ای پیس آمد یکی از انها برای من بماند و هردواز دستم نروند.(خطبه 31 خرداد 1381 -روزنامه جمهوری اسلامی 1 تیر 1381 ) متوجه شدید که چقدر زیرکانه .................. این فرد همین جملات را در خطبه های روز قدس مورخه 30 آبان 1382 تکرار کرد باز با زیرکی روز قدس را اتتخاب کرده که تمام جهان و خبرنگران متوجه ایران و روز قدس و نماز جمعه روز قدس هستند . (روزنامه چمهوری اسلامی 1 آذر 1382) بعد بعضی ها داد میزنند که این آقا مبارزه میکرده و داره مبارزه میکنه .
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۰۷ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۴
۴
استعمار پير بريتانيا كه ضربات مهلكى در دهه اول انقلاب از امام و يارانش متحمل شده بود؛ با قدرت گرفتن انجمن حجتيه در سال ٨٨ زمينه را براى تلافى مهيا ديد لذابا طراحى پروژه اى دقيق و حساب شده، براى زمينگير كردن انقلاب گام اول را حذف اصلاح طلبان از حكومت و گام بعدى را تغيير هاشمى از رياست خبرگان و در نهايت اخراج او از نظام تعريف و با يارگيرى پنهان از ميان جريان انحرافى و انجمن حجتيه حذف توامان آنها را استارت زد.هماهنگى و همراهى عوامل حجتيه( همان جريان انحرافى كه بعدها با عوامفريبى نام ......... به خود گرفت!) با استعمار پير اگرچه جاى هيچگونه تعجبى نداشت اما آلت دست قرار گرفتن بزرگان اصول گرا در اين پروژه انگليسى-اسرائيلى به چه توجيهى صورت گرفت؟
سرباز ولایت
|
United States of America
اصلاح طلبای آمریکایی از هر چیزی خطرناک تر هستند حتی از حجتیه.
آقای هاشمی هم با توجه به مواضعش در فتنه 88 صلاحیت ریاست مجلس خبرگان رو نداره بعدشم مملکت شهر هرت نیست که یه گروه انحرافی بیاد تمام روسای مهم نظام رو عوض کنه که شما میگی حجتیه این کارو کرد اون کارو کرد.
آقای هاشمی به خاطر مواضعش در فتنه از نظام اخراج شد البته اخراجه اخراجم که نشده هنوز رئیسه مجمعه و بچه هاشم که چی بگم والا.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۱
۳
اسفند 93
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۱
۶
صراط از این که میبینم از الان داری از نگرانی دق میکنی لذت می برم.
سید باقرجعفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۴
۵
آقای صراط اگر شهامت اتنشار حرفهای بنده را داشته باشی باید بگویم که کوپن امثال شماها وآنانی که ازرهبری برای خود هزینه میکردند سوخت کی سوخت روز 24 خرداد92 مردم همه چیز را می فهمند در22 بهمن نیز نشان دادندکه همه به خیابان می آیند چون دولت از خودشان است ورای آنها تاثیر گذار بوده است به قول روحانی وقتی همه ملت درصحنه بوده ااست پیروز شدیم پس بی خودی هیا هودرست نکنید بیایید توصراط مردم وصف مردم یاورمردم نه دشمن مردم چون حرفهای شمارا اسراییل نیز می زند اما به جایی نرسده است درود بررهبری سلام بر اعتدال ومردم
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
سید باقر عزیز مردم به خاطر نظام و رهبرشون و به خاطر اینکه دشمن شاد نشیم به صحنه میان نه به خاطر دولت اگه دقت کرده باشی مردم در طول این سی و پنج سال همیشه همین طور پر تعداد وب ا قدرت به صحنه میومدن.
وگرنه اگه به خاطر دولت بود مردم نمیومدن مخصوصا با این وضع گرونی و اون افتضاحات توزیع سبد کالا.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سید جون من و خانواده مان جمعا" هشت نفر بودیم که به دکتر قالیباف رای داده بودیم و در راهپیمایی هم بخاطر پاسخ به یاوه گویی های امریکا شرکت کردیم و نه بخاطر دولت فعلی.
ناظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
۰
۴
صراط کج 4 روزه مطلبخوب نداری همین طور پیش بری من ممکنه برم و مشتری سایتهای دیگه بشم . خبر داغ بذار ، خدا همه اعضای خبرگان رهبری رو در پناه خودش و زیر سایه ولایت حفظ کند . و صراط کج رو هم هدایت . آمین بلند
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۲ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
۲
۵
در انتخابات آینده باز مردم حرف اول را می زنند و مثل ریاست جمهوری ....... را کنار خواهند زد بعنوان نمونه پیش بینی رأی ملت این است که سید احمد خاتمی .....رأی نمی آورد و از راهیابی به مجلس خبرگان باز خواهد ماند
انتی نفاق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۴ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
۵
۶
حضرت امام در باره علامه مصباخ فرمودند ایشان ذوشهادتین هستند یعنی شهادتشان به جای دونفر قابل استناد است چقدر یک نفر باید صدیق باشد که این لقب را به اوبدهند؟؟؟؟؟
در باره سابقه مبارزتی ایشان می توانید یه سرچ کوچیک انجام بدید وکم اطلاعی خودتون رو به رخ عوام نکشید سابقه مبارزاتی وجهادی چه قبل از انقلاب وچه بعد از انقلاب در جبهه با عکس قابل استناد است
در زمان جنگ که وضع معیشتی جامعه خراب بود حضرت امام روی کمک به دو جا تاکید داشتند یکی حزب الله لبنان ودیگری هم موسسه پژوهشی اما خمینی که دستاوردهای دو مجموعه چشم شیطان را در منطقه کور کرده است
از دوستان خواهش می کنم اگر پهلویتان درد دین داردمنصف باشید در باره موسسه امام خمینی سایتشان فعالیت هایشان وشاگردان بسیار توانمند وباسوادی که تربیت کردند تا بتوانند ذهن های معصوم جوانان را از چنگال شبهات شیطانی ومنافقانه دشمنان آزاد کنند تحقیق کنند
انسان را یاد سعید همان شهیدی که در وقت نماز مقابل مام حسین ایستاد وتیر خورد وشهید شد تا نماز امام اقامه شود می اندازد.................
یا لیتنا کنا معهم
در راه دین از جان گذشتن بسیار راحت تر از آبرو گذشتن است
حضرت علامه از هر دو گذشته است
چشمان باصفا ودور از ریایش انسان را فقط به یاد شهدا می اندازد...خدا پشت وپناهش باشد
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت آنتی نفاق جان
ما به امثال شما احتیاج داریم کمک کنید تا در این جبهه فرهنگی شر این منافقین و ارباب کثیف تر از خودشون رو کم کنیم.ان شاء ا... اون روز زیاد دور نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
غلطی که تو میکنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
۱۳
۹
نهضت زنده است چون هاشمی زنده است . امام خمینی
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
میزان حال فعلی افراد است.