۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۳
بعد از جدایی ناگهانی مربیان تیم ملی فوتبال

مربی ایرانی؛ از تیم مردان ایران به تیم زنان آمریکا؟

یکی از مربیان فوتبال کشورمان به طرح این سوال پرداخته بود که چرا هر وقت تیم ملی به جام جهانی صعود کرده و یا در آستانه صعود قرار دارد به یکباره شخصی ناشناخته از آمریکا سر از تیم ملی در می‌آورد؟
کد خبر : ۱۶۷۰۳۹
گروه ورزشی صراط - بعد از جدایی ناگهانی و ابهام آمیز سه مربی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه بازی های جام جهانی، بحث حضور مربی ایرانی تیم ملی در تیم ملی فوتبال بانوان آمریکا مطرح شده است.

به گزارش گروه ورزشی صراط، سیموئز دستیار پرتغالی و امید نمازی دستیار ایرانی کارلوس کی‌روش به همراه میکی مک درموت بدنساز اسکاتلندی تیم ملی، از همراهی با کی روش انصراف داده اند.

در این باره یکی از جدا شدگان از تیم ملی به شرط عدم افشای نامش به سایت دانا گفته است: کی‌روش آدمی است که فقط منافع خودش را در نظر می‌گیرد و کمتر به منافع دوستان و حتی دستیارانش توجهی نشان می‌دهد. در یک کلام او فقط خودش را دوست دارد.

به گفته این شخص، اولین نفری که در ایران از کی‌روش جدا شد کسی نبود جز مدیر برنامه‌های پرتغالی‌اش به نام کارلوس کاروالو، فردی که با کی‌روش به ایران آمد اما در نهایت دست خالی و عصبانی کشورمان را ترک کرد. چون آنطور که من شنیدم کی‌روش حاضر نشد حتی یک سنت هم بابت عقد قراردادش به این مدیر برنامه‌ نداد! آن زمان مسئولان فدراسیون فوتبال خیلی به این مسئله توجه نکردند و گفتند شاید این مدیر برنامه و کی‌روش خرده حساب‌هایی از قبل باهم داشته‌اند.

او ادامه داد: اگر دقت کنید میکی مک درموت مربی بدنساز اسکاتلندی هم یکباره از تیم ملی ایران جدا شد و حتی او بخشی از پولش را هم نگرفت و رفت . شنیده‌ام او هم از رفتارهای ناشایست کی‌روش به ستوه آمده بود و رفت. عباس ترابیان هم که زمانی دوست صمیمی کی‌روش محسوب می‌شد بدون اینکه توضیحی بدهد عطای کار در تیم ملی را به لقایش بخشید و رفت. همانطور که مدیر رسانه‌ای تیم ملی این کار را کرد. اکنون هم نوبت به سیموئز و نمازی رسیده است. سیمونز هم از تیم ملی ایران جدا شد. اینکه کی‌روش می‌گوید او بعد از ۶۰ سال فعالیت در فوتبال نیاز به استراحت دارد نمی‌تواند دلیل واقعی این جدایی باشد زیرا سه ماه دیگر جام جهانی برگزار می‌شودو هر مربی دوست دارد در جام جهانی حضور داشته باشد. دلیل این جدایی‌ها فقط بدرفتاری کی‌روش با آنها بوده و هست. تنها گاسپارت در تیم ملی ایران باقی مانده که اوهم با کی‌روش بسیار رفیق است و هرچه کی روش بگوید او مو به مو اجرا می‌کند.

به گفته او، جدا شدگان به تیم‌های دیگر رفتند درموت به یک تیم باشگاهی رفت، نمازی می‌خواهد به تیم ملی بانوان آمریکا برود و شاید سیموئز هم پیشنهادی داشته باشد اما آنها ظاهرا بخاطر بد اخلاقی های کی روش از کار در تیم ملی انصراف دادند.

در این بین، اگر خبر او درباره ترک ایران توسط نمازی و بلافاصله حضور او در تیم ملی بانوان آمریکا صحت داشته باشد، خبری غیرقابل باور خواهد بود. سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که چگونه فدراسیون فوتبال با فردی کاملا ناشناخته در میان فوتبالدوستان ایرانی برای مربیگری تیم ملی به توافق رسیده که قصد دارد بلافاصله بعد از ترک ایران، به تیم ملی بانوان آمریکا برود؟

مربی سابق تیم ملی به قدری در ایران ناشناس بود که در بازی برگشت ایران و ازبکستان در تهران، بسیاری از تماشاگران مسابقه به دلیل محرومیت کی روش از آن بازی، برای اولین بار چهره نمازی را روی نیمکت تیم ملی شان تشخیص داده بودند.

امید نمازی البته پیش از این سابقه مربیگری تیم زنان سن دیگو را که در رقابت‌های اتحادیه فوتبال زنان آمریکا حضور داشت، داشته است.

گفتنی است یکی از مربیان فوتبال کشورمان پیش از این، به طرح این سوال پرداخته بود که چرا هر وقت تیم ملی به جام جهانی صعود کرده و یا در آستانه صعود به جام جهانی قرار دارد شخصی ناشناخته از آمریکا به یکباره سر از تیم ملی در می آورد؟ اشاره او بیش از هر کس دیگری، به وضوح به جلال طالبی در جام جهانی 98 و امید نمازی در مقدماتی جام جهانی 2014 بوده است.


نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۱۵
۱۱
غیرت میرت این روزا کشکه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دنیا حرفه شده عمو
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۲۳
۲
با این برنامه ریزی (بازی با گینه و کویت و مقدونیه و چند باشگاه آفریقای جنوبی) آبکش شدنمون در جام جهانی قطعیست
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۱۶
۲
صراط متشکرم ایکاش بیشتر به ورزش و هنر اهمیت بدی
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۱۳
۷
اینها فهمیدن که با این بی کفایتی فدراسیون خرداد 93 نمیتونن تو روی مردم ایران نگاه کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه این طرف رو اصلا کسی نمیشناخت که بخواد شرمنده بشه
منم بودم میرفتم تیم ملی زنان آمریکا
اینجا باید هاشم بیگ زاده و ... رو تحمل کنه ولی اونجا ...
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان کوفتشون بشه ان شا الله
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۱۳
۸
واقعا" شرم آوره که اردوی تیم ملی به پرتغال به خاطر 1 میلیون دلار کنسل میشه ولی همون ایام محموله 4 میلیون دلاری غذا برای وهابیون غزه دشمن ایران و تشیع ارسال میشه الان اگه به برادرای ارزشی بگی میگن تیم ملی سنگال هم در جام جهانی 2002 ایم وضعیت را داشت و باید فوتبال را به ...... عادت داد
متوسلیان
|
-
|
۱۲:۰۷ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
۱۳
۷
جای
"امین زنده به عشق احمدی دلاور"
واقعا خالیه.
خود من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
۰
۰
صراط جان تخریب کروش در واقع تخریب تیم ملی هست این حرفا هم الان وقتش نیست باید خیلی قبل ها بررسی میشد حالا که نشده و نکردین بزارید واسه بعد جام جهانی اونا هم حتما به همین دلیل علت جدایشون نگفتن!!

یکم روحیه و امید بدینننن عاخه از الان عزای باخت هامون بگیریم!

حالا شاید فرجی شد شانسی شانسی تیممون درخشیددد والووو..
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
۰
۰
آقای نمازی در یک مصاحبه اعلام کرد که به خاطر مسائل شخصی و دوری از خانواده به آمریکا میره. و وقتی ازش پرسیدن که شایعه‌ی تیم زنان آمریکا صحت داره یا نه ، گفته که زندگی من مربی گری است و از این راه پول در میارم. اگه برم اونجا طبیعتاً نباید بیکار باشم.