۱۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۳
در برنامه غير منتظره صورت گرفت

كنايه معنادار علي مطهري به آزاده نامداري

در ابتدا مجري برنامه با سوال از علي مطهري پيرامون سن وي، از او درباره بهمن 57 پرسد كه مطهري با بيان اينكه دقيقا آنروزها را به ياد نمي آورد درباره حال و هواي روزهاي پيروزي انقلاب صحيت كرد . وي در بخشي از صحبتهايش گفت: در آنروزها بنده پدرم و آقاي هاشمي رفسنجاني را به مدرسه علوي مي بردم .
کد خبر : ۱۶۷۱۵
"صراط" - برنامه غير منتظره كه روز شنبه با حضور علي مطهري به روي آنتن رفت با حاشيه هاي جالبي همراه بود .

اين برنامه كه به مناسبت دهه فجر از مهمانان نسبتا سياسي دعوت بعمل مي آورد در ابتدا مجري برنامه با سوال از علي مطهري پيرامون سن وي، از او درباره بهمن 57 پرسد كه مطهري با بيان اينكه دقيقا آنروزها را به ياد نمي آورد درباره حال و هواي روزهاي پيروزي انقلاب صحيت كرد . وي در بخشي از صحبتهايش گفت: در آنروزها بنده پدرم و آقاي هاشمي رفسنجاني را به مدرسه علوي مي بردم .

به گزارش صراط نيوز ، وي در بخشي از سخنانش از مردم خواست كه در صورتي كه اشتباهي انجام مي دهد به حساب شهيد مطهري نگذارند.

خانم مجري در ادامه برنامه زنده غيرمنتظره از مطهري پرسيد : شما عاشق شديد و ازدواج كرديد؟ كه علي مطهري پاسخ داد: نخير كاملا سنتي ازدواج كردم .

آزاده نامداري در ادامه خطاب به علي مطهري با بيان اين نكته كه نسل ما با نسل شما متفاوت است از وي خواست تا  از نسل سوم يك انتقاد كند كه مطهري با پاسخي كنايه آميز خطاب به نامداري گفت: انتقادي كه موجود نيست اما من نميدانم سن و سال شما چه قدر است؟

وي ادامه داد: مي گويند وسط دعوا نرخ تعيين نكنيد اما شما زياد خودتان را داخل نسل جديد به حساب نياوريد .
آزاده نامداري هم در پاسخ به مطهري بيان داشت كه سن بنده كم است!

در اين برنامه تصاويري از منزل شخصي شهيد مطهري به نمايش در آمد .
نظرات بینندگان
هدایت اشتری لرکی
|
France
|
۱۵:۳۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۸۹
۲۱
۱۳
مامیرزانصراله خان کلام الدوله مشکوک به گواهی رانندگی ایشان هستیم. راستی شبی که آیت اله مطهری شهید شد ایشان کجا بودند? کسی که انزمان میتوانست رانندگی کند میتوانست همراه پدر ش باشد که در ان کوچه خلوت به تنهایی عبور نکند.
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۹ بهمن ۱۳۸۹
۱۸
۸
شما با انتشار اخبار به این مهمی دست خودتون میدید؛ مواظب باشید!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۸۹
۱۲
۶
آقا هدایت:چه میدونم.شاید دست به آب بوده .سوالایی می پرسیا
بیات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۸۹
۲۶
۲۱
این آقای مطهری خیلی از خودش متشکر است ! مردم و امت حزب الله او را فقط هم نام با استاد شهید میدانند و لا غیر چرا که یک مو از آن شهید مطهر رضوان الله علیه در ایشان وجود ندارد.
کوروش نجفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۹ بهمن ۱۳۸۹
۲۱
۱۸
لازم است به آقای علی مطهری گوشزد شود که هاشمی رفسنجانی سال 57 و اوایل انقلاب، تفاوت های بسیار زیادی با هاشمی رفسنجانی کنونی دارد!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۲۰ بهمن ۱۳۸۹
۱۹
۲۲
آقای مطهری این قدر دروغ نگو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۲۰ بهمن ۱۳۸۹
۱۰
۱۱
حالا تو چرا به نفع مطهری مطلب می نویسی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۲۱ بهمن ۱۳۸۹
۱۷
۱۱
شده متاسفانه سواستفاده از نام پدر!
البته اين موضوع فقط به اين شخص و فرزندان شهيد مطهري محدود نميشه!
هادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۲۱ بهمن ۱۳۸۹
۱۲
۱۲
بابا اين مطهري مثل پدرش نيست حکايت پسرکاوندارد نشان از پدر دردوران صدارت مجلسش همش حامي فتنه گران بوده به منتخب ملت ايران توهين ميکند علني
ناشناس
|
United States of America
|
۰۷:۴۲ - ۲۲ بهمن ۱۳۸۹
۶
۹
گلاب به روتون آبروی هرچی رسانه زرده خریدید با این اخبار تاپ
آنتی التقاط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۲۲ بهمن ۱۳۸۹
۱۶
۲۲
خدایا مجری ها جلف و هرزه رو از صدا و سیما بیرون و همچنین افرادی که صد چهره هستن و بعضا منتسب به افراد بزرگ و مومن و مجاهدی هستن رو از روی زمین بردار
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
الهی آمییییییییین
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
موافقم شدید دمت گرم
ناشناس
|
Germany
|
۰۳:۳۴ - ۲۳ بهمن ۱۳۸۹
۱۰
۸
راستي اين علي مطهري با شهيد مطهري نسبتي داره؟
حکمتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۲۳ بهمن ۱۳۸۹
۱۱
۱۴
راستي اين علي مطهري با شهيد مطهري نسبتي داره؟ این چه سوالی است؟به نظرمن علی وارث خوب پدرشهیدش است.حرفهاوحرکاتشان منطقی وصدردصداسلامی است اماچون برخلاف مزاق برخی خرف میزندایشان رابدوبیرامی گویند.
هدایت اشتری لرکی
|
Iran (Islamic Republic of)
مامیرزا نصراله خان کلام الدوله به عرض میرسانیم که ایشان با اهداف شهیدمطهری نسبتی ندارند اما با اهداف خودشان بنام شهید نسبت علنی و عملی دارند. اگر ایشان فامیلشان را عوض کنند مثلا بشوند آقای انتظاری، حتی به در مجلس هم راهشان نمیدهند.
مصطفي
|
Iran (Islamic Republic of)
نه؟!! چي مي گي؟!!
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای حکمتی شما درباره کدوم حرکت و حرف اسلامی علی مطهری حرف میزنی.
این آدم فقط اسمش آدم رو یاد کسی میندازه که در راه ایران و اسلام شهید شد.
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۲۴ بهمن ۱۳۸۹
۱۱
۱۲
آدم شرم میکنه که اینو فرزند شهیدمطهری بدونه
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۰۶ اسفند ۱۳۸۹
۱۵
۱۷
به نظر من خانم نامداري اصلا متانت و سنگيني ندارد و حيف و صد حيف چادر كه روي سرش است
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۰۶ اسفند ۱۳۸۹
۱۳
۲۲
خانم نامداري اجراي زننده اي دارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۵ اسفند ۱۳۸۹
۸
۲۶
واقعا که نامداری جلف ترین مجری خانم صدا و سیماست که نمیدونم واقعا چرا هنوز ننداختنش بیرون!!!!!!!!!!!!!!!
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
معلوم نیست منظورت از جلف چی هست که به این بی چاره می گی جلف.هنوز فرق بین نشاط و سرزندگی و جلف بازی رو نمی دونی.آدمایی که مثل شما فکر می کنند با بیرون انداختن کسایی مثل نامداری مشکلشون حل نمی شه بلکه مشکل و معضل اصلی ذهنتون هست که باید شفا پیدا کنه.امثال شماها نه تنها دلسوز مردم و این مرز وبوم نیستید بلکه بیشتر فضای جامعه رو بیمار و ملتهب می کنید.
دوست
|
United States of America
|
۰۵:۰۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۸۹
۱۹
۱۲
واقعا و واقعا موندم چطور می تونید به خودتون اینهایی که بالا نوشتن رو می گم بگید ادم اخر شما نمی تونید یک مجری توانا که مردم دار هست و درست برخورد می کنه رو ببینید الان یک ادمی بیارن بد شکل و با ابروهای در هم و سیبیلهای بنا گوش در رفته تا بهش بگید مجری خوب برای شما متاسفم هستم برید چشمهاتون رو بشورید و جور دیگر ببنید
ایلیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۰
۱۹
۸
شما همه به خانم نامداری حسودی می کنید بدبختا
مسلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۰
۳
۸
ازلحاظ اخلاقی وپایبندبودن به مبانی اسلامی هیچ شباهتی باآن شهیدبزرگوارندارد.کسی که بصیرت نداشته باشد
kloo
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۳
واقعا که
مائده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۲
۳
بیخودی از کسی انتقاد نکنید.شاید هم واقعا از رو حسادت دارین حرف میزنین.از هر لحاظ من آزاده رو قبول دارم حرف کسی هم مهم نیست
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۰
۱۴
اي بابا خواهرا برادرايي كه فكر ميكنين حسادته
چه حسادتي آخه
اين حرف روبزنم لابد سريع ميخواين بگين طرف فاسده
اما وقتي كسي چادر سرش ميكنه بايد اخلاقشم باطن چادر رو رعايت كنه
نه اينكه با لس بازي و ادا و لوس بازي بدتر عفت اون چادر رو هم خراب كنه

ايشالا خدا هممون رو هدايت كنه ، اين خانوم مجريم لوس بازي .و جلف بازياش رو لا اقل كمتر كنه

همتون در پناه خدا باشيد
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۷
۱۰
به نظر من ایشان درست می گویند مجری هر چه هم که توانا باشد نباید پایش را از گلیمش درازتر کند.
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۵
۱۱
اگر مجری کباده ی دین و مذهب می کشه و خودشو خیلی سر می دونه نمی ره تو face book اکانت باز کنه مشتری جمع کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۵
۱۴
این خانم فقط برای خودنمایی برنامه اجرا میکنه اگر از تلویزیون بندازنش بیرون حتما دق میکنه
ات
|
Iran (Islamic Republic of)
کاملا
((((
|
Iran (Islamic Republic of)
تو يه آدم كم عقلي
آزاده اينطوري دق نمي كنه
اين تويي كه داري دق مي كني
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۰
۱۱
این خانم معنای حقیقی چادر رو زیر سوال برده و با حمایت صدا و سیما داره فرهنگ چادر رو با رفتار جلف تطبیق میده
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۸
۱۱
حمایت صدا و سیما از رفتار جلف این خانم یعنی بدون اشکال بودن این رفتار که میتونه واقعا فرهنگ چادر رو عوض کنه و باعث گمراهی خانمها بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۶
۱۱
خانم نامداري از ابتداي ورود به صدا و سيما اينجوري نبود بعد از مدتي رفتاراي زننده اي پيدا كردن به هر حال جو صدا سيماست ديگه
هستی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۰
۸
۷
بهد نظر من خانم نامداری وااااااااااااااااااققعا مجری قابلی هستن در عین اینکه چادر سر میکنه خیلیم اجتماعی و امروزین واقعا بهشون حسودیم میشه .مطمئنا کسایی هم که ازشون اون بالا انتقاد کردن از روی حسادت بوده .ازاده جان دوست دارم امیدوارم توی کارت موفق باشی
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
لابد پشت کوه زندگی میکنی که هنوز معنی قابل بودنو نمی دونی
هستی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۰
۱۷
۴
من واقعا نمیدونم چرا ملت ما فکر میکنن یه نفر که چادر سر میکنه باید یه فرد گوشه گیر و خجالتی باشه .وقتیم که یه دختر چادری و میبینن که یه کم سرو زبون داره و حاضر خوابه میگن فاسده. برید خودتونو درست کنین اینقدر هم به ملت بدبین نباشید هرکی گفته این خانم جلفه خودش مشکل داره که به همه بدبین هستش.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
بستگی داره تعریف شما از "امروزی" و "اجتماعی" چی باشه!
شما بی حیایی و "پررویی" رو معدل اجتماعی بودن می دونین!
همه مثل شما فکر نمی کنن خانم!
البته من کلی عرض می کنم و منظورم با شخص خانم نامداری نیست
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن هنوز طفلی بچه جون نمی فهمی چی میگی شما بهش حسادت میکنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سر زبون داری باپررویی و به پروپای مردا پیچیدن و خیره نگاه کردن تو چشاشون فرق می کنه این خانوم اولا خوب بود منم دوسش داشتم ولی حالا دیگه نه
ققنوس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۰
۲
۱
ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم....
این چشما کارشون از شستن گذشته
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۰۸ تير ۱۳۹۰
۶
۳
آزاده جون برنامه +ما ام خیبلی خوبه.دمت گرم
محمد
|
Netherlands
|
۱۳:۴۸ - ۲۳ تير ۱۳۹۰
۹
۴
بهرين مجري تاريخ سيما!
توسکا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۲۷ تير ۱۳۹۰
۸
۱۰
نامداری بیسواد و بی اطلاعاته فقط خیلی پرروووههههههههه. اطلاعات عمومیش صفره اینو هر آدم عامه ای میفهمه
هستی
|
Japan
|
۱۱:۴۸ - ۲۸ تير ۱۳۹۰
۹
۴
به نظر منم آزاده مجری خیلی قابلیه...من همیشه برنامه هاشو دوست دارم...نمی دونم چرا فکر می کنید اگر کسی چادر سرش باشه دیگه باید منزوی بشه...اصلا اسلامو چرا اینقدر محدود می کنید...همین کارا رو می کنین که دید مردمو نسبت به چادر بد می کنید به عنوان کسی که مدتی همکلاسی آزاده بودم هیچ رفتار جلفی ازش ندیدم...به نظرم یه مجری باید شاد و سرزنده باشه مثل آزاده
عسل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۲۸ تير ۱۳۹۰
۱۰
۳
خیلی هم خوبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۶ - ۲۹ تير ۱۳۹۰
۱۲
۲
خانم نامداری همین جور ادامه بدیدتا لج بعضیا دربیاد
محسن
|
Hong Kong
|
۱۳:۰۴ - ۲۹ تير ۱۳۹۰
۴
۱۰
از دخترای پررو و بی .... بیشتر از هر چیزی در این دنیا متنفرم
نازنين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۰
۳
۱۰
چه قدر از اين نامداري بدم مياد..........اه اه اه
آسمونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۰
۳
۱
به نظر من خانم نامداری هم دارای وجوح مثبت و هم منفی هست و اما وجوه مثبت: تسلط و راحت بودن در پشت دوربین ، پوشیدن چادر، تسلط به صحبت کردن و استفاده از واژه ها و... و اما وجوه منفی: تند تند صحبت کردن به نحوی که گاهی ادم سرسام می گیره، پریدن داخل حرف بعضی از مهمان ها، رک بودن به طوری که گاهی مهمان ها از سوالهاش بدشون می اد و... مجری گری هم فنون خاص خودش رو می طلبه و به نظر من تند تند صحبت کردن درست نیست....
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
تو اول برو املا یاد بگیر تا به جای «وجوه» ننویسی «وجوح» ... ثانیاً در جلف بودن و سبکی خانم آزاده نامداری هیچ انسان منصفی تردید نداره.
مثبت +
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۰
۸
۲
سلام
به خانم نامداری عزیز به خاط همه ی خوبی ها و توانایی هایی که با هم جمع شدن تبریک می گم.
موفق باشی بانوی نازنین
a
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۰
۷
۱
نامداري يه مجري باشخصيت و اجتماعي و پرانرژيه كه بعد از اون خيلي از مجري هاي دختر (نمونش تو كمي متفاوت) خواستن اداشو در بيارن كه نتونستن، كسي كه خودش باشه هيچ وقت جلف نيست حداقل از همكارايه ... من كه بعد از 5 سال همكاري بازم وقتي تو اداره تو رو مي بينن سلام نمي كنند چون فكر مي كنن چادرين اين نشونه نجابتشونه بهتره
رفتارهاي غيراجتماعي رو ترويج دادن هيچ تاثيره مثبتي نمي زاره جز اينكه مراكز رفتار درماني و روان درماني ها بعد از يه مدت پر مي شه از آدم هايه افسرده كه نمي دونن چه جوري بايد با ديگران ارتباط برقرار كنند و دوست بشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباهتون همین جاست اون خودش نیست بلکه داره ادای مجریهای مردو در میاره.
کاوه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۰
۷
۰
چقدر بعضیا سطحی نگرن! متاسفم براشون.من اجرای این خانم رو دیدم.واقعا بعضیاتون خیلی بی تعهدانه قضاوت می کنید.اگه اجرای ایشون رو نمی پسندین می تونین کانالو عوض کنین.واقعا برای کم طاقتی تون نگرانم.اگه پاتونبه اون ور آب باز بشه چطور می خواین این حجم رک گویی رو توی رسانه هاشون تاب بیارین!؟ همه ی این حرف ها بر می گرده به فقر فرهنگی بعضی از شما هم وطنا.رفتار این خانم اصلا به نظرم جلف نمیاد.اتفاقا برام جالبه که کسی علی رغم همچین انتخابی در پوشش انقدر جسور و اجتماعی هستن.البته جسارت از نوع مثبت.
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
چادر یه حجاب برتره وجسور و اجتماعی بودن رو نقض نمیکنه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۰
۴
۱
من واقعا معنی حرف علی مطهری رو نفهمیدم
یعنی چی خب!؟ یعنی از نظر ایشون خانم به این جوونی جزو هم نسلای ما نیست!؟
تگرم می خواست اذیتش بکنه که بازم آی کیوی خودشو زیر سوال برد! یکی واسه من توضیح بده
شایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۰
۶
۰
بابا طفلی چه ایرادی داره مگه!؟ همون مجری های ..... .......... براتون خوبن که آدم با دیدنشون از زندگی بیزار میشه.شماها دیگه شورشو در آوردین.واقعا شما از این خانم انتظار دارین چون چادر سرش می کنه عین چوب خشک برنامه اجرا کنه!؟ اون وقت خود شما برنامشو نگاه می کنی!!؟؟؟؟؟ یادتون باشه این خانم محجبه ایه که توی عصر ما زندگی می کنه نه عهد دقیانوس! جنبه داشته باشید.
راحله
|
Australia
|
۱۲:۱۴ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۰
۶
۱
به نظر من که آزاده جون از همه لحاظ عالیه
نیوشا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۰
۶
۰
منم ازم خوشم میاد.شاد و سرزنده برنامه اجرا می کنه.از بس همه ی مجری های تلوزیون شبیه همدیگه هستن بعضیا فکر می کنن چه چیز عجیب و غریبیه همچین اجرایی.در صورتی که غیر از این هم نباید باشه.شما از یه دختر جوون چه انتظاری دارین؟ که مثل مادربزرگا برنامه اجرا کنه.ضمنا فکر می کنم خیلی ها هنوز تعریف درستی از سنگین بودن ندارن که شاد بودن و پر انرژی بودن رو باهاش اشتباه می گیرن
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۰
۴
۰
من اجرای ازاده رو خیلی دوست دارم بعدشم لطفا از این انتقاد های تند ازایشون نکنید
لادن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۰
۱
۵
آقای مطهری دستتون درد نکنه خوب جوابی دادید
رستم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۰
۳
۰
خانم نامداري ماهه من فقط به خاطر اون حتي ماهواره رو هم ول ميكنم عاشق برنامه هاشم. خيلي ..... وباوقاره. مودب وكار درسته .باهوش وباكماله. عيب نداره كماله.
آمنه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۶ - ۰۲ مهر ۱۳۹۰
۲
۷
من واقعاً نمی دونم این نامداری از کجا پیداش شد و اومد شد مجری! خیلی هم جلف و روداره. اینا همه با پارتی وارد صدا و سیما می شن. وگرنه مثلاً نامداری اجرا داره؟؟؟؟ فقط رو و زبون داره که اصلاً کم نمی یاره. چقدر هم با مهمونهای برنامه ................ ندیدید با حاجی بابایی چه هر و کری می کرد؟ انگار نه انگار یه وزیر نشسته رو به روش!
هدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۰۷ مهر ۱۳۹۰
۲
۴
ازاده نامداری کسی که خودشم نمیدونه از زندگی چی میخواد مثل بقیه ادما
رادمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۳ مهر ۱۳۹۰
۲
۰
سلام. به نظرم این خانم اجرای خوبی داره.
چون مثل بقیه ی مجری های خانم اجرا نمی کنه احتمالا به ذائقه ی بعضیا خوش نمیاد.بهتره چشماتونو باز کنین و بهتر آدمای اطرافتونو ببینید. انقدر عقده های شخصیتونو توی قضاوتتون راجع به افراد دخالت ندین.یعنی چی که آزاده نامداری مثل بقیه نمیدونه از زندگی چی میخواد!!!!!؟ دوست عزیزی که همچین نظری دادی.به نظرم باید یه فکری برای درمان خودت بکنی.فکر نمی کنم اگه کسی همچین انتقادی رو به خودت می کرد، طاقت آزاده نامداری رو میداشتی و به کارت ادامه می دادی. پس مطمئن باش که اون میدونه از زندگیش چی میخواد چون علی رغم انتقادهای تند و تیز و بی رحمانه ی امثال تو داره به کارش ادامه میده.پس بهتره چشماتو بشوری و جور دیگر ببینی...
...
|
Australia
|
۱۶:۴۰ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۱
۲
من بهیچ وجه این خانوم رو مجری نمیدونم چون نه صدای یه مجری رو داره و نه اینکه اصلا" بیانش استاندارد یه اجرا رو داره.مسلط بودن و شاد اجرا کردن با الکی شلوغ کردن و تند حرف زدن خیلی فرق داره.بیشتر بچه بازیه تا اجرا.حتی نحوهء صحبتش با مهمونها و محتوای حرفهاش هم ایراد داره.ولی با همهء اینها کسی اجازه نداره به هیچکس توهین کنه و مثل یه نفر که اون بالا یه چیزهایی نوشته به یه خانوم جوون بگه ........ .این آدمها خودشونو با ایمان میدونن اونوقت به همین راحتی به خودشون اجازه میدن راجع به دیگران قضاوت کنن و نسبتهای نامربوط بدن.
خشایار از کرمانشاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰
۱
۴
خواهشا خودت رو جمع کن{ازاده نامداری} ابروی ما کرمانشاهی ها رو بردی.
مهناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۰
۱
...........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۰۵ آبان ۱۳۹۰
۳
۰
................. شماها چقد بدبختین چون چادریه وشهرستانی ازش خوشتون نمیاد؟
اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۰۷ آبان ۱۳۹۰
۴
۱
درود بر آزاده نامداری.....احسان علیخانی..... فرزاد حسنی......و عادل فردوسی پور....مجری های صاحب سبک تلوزیون که جماعت حسود انقدر واسه اینکه ریششونو بکنن وقتشونو تلف می کنن.
به افتخار خودم...دس ...دس....دس.....آها.....
keiii
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۰۷ آبان ۱۳۹۰
۳
۰
خدا وکیلی اول عادل فردوسی پور بعد آزاده نامداری بعد احسان علیخانی بعد فرزاد حسنی بعدش سید علی ضیا عزیز.
آزاده نامداری فقط می تونه با فردوسی پور رقابت کنه... تازه قبلاً می خواسته فوتبال هم گزارش کنه که نگذاشتن... خودشم گفته به فردوسی پور حسودیش می شه...
آزاده نامداری کلاً مجری خیلی خوبیه و خوش برخورده و خوش رو هم هست من هم خیلی دوسش دارم . البته بگم یک کمی هم بهش حسودیم می شه ( البته نه به اندازه ی بعضی از کسایی که اون بالا بد جوری انتقاد کردن)و( یک البته ی دیگر بعضی از کاراشو توی برنامه هاش انجام نده بهتره)
خیلی دوست دارم بدونم استقلالیه یا "*"پرسپولیسی"*" ؟ اگه کسی می دونه بگه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا شفات بده یه موقع اسم فرزاد حسنی رو کنار اسم این نزاری فرزاد طفلی خودشو بکشه این کجا نامداری کجا!!!!حسنی بی نظیره
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
برو خدا شفات بده آقای حسنی کجا نامداری کجا یه موقع اسمشونو با هم نیاری فرزاد طفلی خودشوبکشه آقا فرزاد بینظیره
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۰ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
من می دونم! استقلالیه دو آتیشست! با اینکه پرسپولیسی ام اما از جسارتی که در طرفداری از تیمش داره (اونم روی آنتن) خوشم میاد.ولی به نظر من..
اول احسان علیخانی، بعد فردوسی پور، بعد فرزاد حسنی، بعدش آزاده نامداری.علی ضیاء هم هی...بدک نیست.هنوز خیلی اجراش بهم نچسبیده...ولی خوبه اونم
یه چادری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۲
۱
من حجابشو دوست دارم مثل بقیه مجریها وبازیگرا جلوی دوربین وپشت دوربین نداره خود خودشه
,ویدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۰۸ آذر ۱۳۹۰
۴
۰
فکر کنم به هیچکدوم از ما ربطی نداره و ما لین حق و نداریم که در مورد هیچ ک حتی خانم نامداری هار نظر کنیم. کسانی که اینجا پشت سر این خانم حرف زدن همان بس که باید در اون دنیا از ایشون طلب بخشش کنن شیعه علی نباید به این صراحت و راحتی چشماشو ببنده و دهنشو باز کنه و آبروی بنده خدا رو با حرفاش لکه دار کنه . ای کسی که می گی آزاده نامداری جلف و ... است آیا خودت جایگاه تضمین شده ای در بهشت داری ؟ آیا مطمئنی که جایگاه تو نزد خدا بالاتر از این خانم یا هر کس دیگه ایست که به این راحتی عمل زشت غیبت را و بدگویی و تهمت را انجام می دی ئر حالی که داری گوشت خواهر مومن خودتو می خوری. شما ایرانیا هنوز یاد نگرفتین که این اعمال سوای از گناه بودنش زشت و کریه است. من واقعا دلم برای این افراد می سوزه که این قدر راحت پشت سر دیگران اظهار نظر می کنم.
مريم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۰۹ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
اول علي جون بعد هركي ميخواد باشه !!
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۲
۳
به نظرم آدم .........ه ماهوارم زیاد می بینه می خواد ادایه ادم با مزه هارو در بیاره که نمی تونه
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۴
۳
خداییش هر آدم عاقلی یه خرده به برنامه هایه نامداری نگاه کنه می دونه چه اجرایه بی سوادانه وبی کلاسی رو داره یه نمه پرستیژتو رفتارو حرف زدنش نداره نمی دونم کی اینو سر اینکار گذاشته متاسفم برا خودمونو این صداوسیما که این پول بی زبونو به کیا میده!!!
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم سلام کاملا با نظرت موافقم
arman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۲۸ آذر ۱۳۹۰
۲
۳
به نظر من اونایی که رفتار نامداری رو زشت میدونن گم شدن توی باورهاشون. نمیتونن تشخیص بدن روابط ازاد ودر عین حال سالم رو از روابط متاسبانه ی افراطی وبنظر من اینهان که باعث کج فهمی از دین وزدگی از اون میشن .مسلمونی فرق میکنه با این رفتار بچگانه ی شما . سبز باشید
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۰۲ دی ۱۳۹۰
۱
۰
سلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
علیک سلام
خوش اومدی
td
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۸ دی ۱۳۹۰
۱
۲
من عاشق اجرای آزاده نامداریم خیلی پر احساس صحبت میکنه پر انرژی .......... واقعا هر چی بگم کم گفتم در کل نمرش 20
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۹ دی ۱۳۹۰
۱
۰
به سلام علیکم
آره مرسی
خواهش می کنم
منم خوبم
توروخدا
بابا همه خوبن بابا ما از اون خونواده هاشون نیستیم که پشت سر مردم حرف بزنیم پس به این نتیجه میرسیم که بابا پاتو جمع کن بزار مردم درست راه برن
اشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۰ - ۲۷ دی ۱۳۹۰
۰
۰
سلام
موندم که این اقا تربیت انگار نداشته با این تربیتش همه چیز را زیر سوال برده واقعا که ...
taraneh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۵ - ۲۸ دی ۱۳۹۰
۲
۰
چرا وارد هر سایتی میشم اینقدر دعوا وتشنج؟برادرا وخواهرای عزیز چرا از دین واسلام فقط خشونت و برخورد تند رو تحویل هموطناتون میدید؟اینه ادبیات اسلام؟اینه ادبیات حضرت امیر(ع)؟به واله در قبال الگوی انتقادمونم که غربیه مسئولیم چه رسد به توهین.کی گفته با کدوم سند که رسول الله این گونه انتقاد میکرد؟شدتش رو نمیگم مدلش ایراد داره.اینه ادبیات انتقاد از فرزند شهید به رغم انتقاداتی که به ایشان وارده.اینه ادبیات انتقاد از یک خانوم ایرانی؟بچه شیعه خودت جذاب باشی لازم نیست متوسل به توهین بشی.کجاست جذبه ی سلمان.ابوذر. مقدادو...کجاست رآفت در کشور امام رئوف؟
ملودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
۲
۲
ببخشید می خواستم بدونم خانم نامداری چه کار کرده که میگین جلفه یا ..... است ؟
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۰
۱
۲
سلام بابا چرا اینقد خودتونو اذیت می کنید این خانم سواد اجرا نداره چرا به بعضی ها برخورده اجرا واقعا یکیه اونم آقای فرزاد حسنی
پرنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۲
ما به خاطر این خانم ..... کلا کانال ایران و حذف کردیم از صبح تا شب یه ....... ...... که یه بند حرف میزنه با اون .......... یه مشت بلغورو با ..... پخش میکنن اینم آخه برنامس در حد صفر هم نیست این مجری

خدایا شر ..... ار سر ما و صدا و سیما کم کن ..دلم دلک زده واسه اجراهای مدرس و حسنی و مجرهای قدیمی

خدایا قحط رجال شده مگه که این باریک و باید تحمل کنیم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۶ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۱
به نظر من اجرای خانم نامداری بی نظیره، در اینکه آزاده نامداری بهترین مجری ایرانه شکی نیست، من واقعا نمیدونم چرا یک عده حسود نمیخوان قبول کنن!
فرشته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۲ تير ۱۳۹۱
۰
۱
ی دختر فوق العادست