۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۵

خبر هاشمی ازطرح معافیت مالیاتی خیرین

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به شیراز در جمع خیرین سلامت استان فارس حاضر شد و حضور خیرین سلامت این استان را سبب علاقه مضاعف خود به فارس عنوان کرد.
کد خبر : ۱۶۷۱۶۱
صراط: دکتر سیدحسن هاشمی شنبه 10 اسفند ماه و در سومین روز سفر به استان فارس، با تاکید بر اجر معنوی و اثربخشی نیک اندیشی خیرین سلامت در جامعه، تصریح کرد: کمتر توفیقی پیش می‌آید که بتوانیم برای خود، خانواده و اجدادمان وسیله خیر باشیم و این توفیق در اقدامات نیکوکاری سلامت فراهم می‌شود.

وی خطاب به خیرین سلامت فارس، ادامه داد: این افتخار نصیب شما خیرین شده تا بتوانید به مردم استان فارس و حتی سراسر کشور خدمت کنید.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خیرین را در راس افرادی برشمرد که قادر به ارتقاء خدمت رسانی در عرصه سلامت هستند و گفت: در گام‌های بعدی نیز بخش خصوصی با همراهی دولت در این زمینه موثر است.

هاشمی با اشاره به اینکه خیرین تاکنون همواره الگوهای برجسته‌ای در کشور بوده‌اند، افزود: هم اکنون نیز برای ترویج و تسریع خدمات نیکوکارانه در عرصه سلامت کشور، طرح عدم شمول مالیات برای این اقدامات در حال پیگیری است.

وی هم چنین، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز را از پیشگامان این عرصه برشمرد و افزود: دکتر ایمانیه از مدیران ارشد وزارت بهداشت بوده و فعالیت وی در عرصه سلامت فارس که باعث ارتقاء دانش پزشکی کشور و حمایت از خیرین سلامت این استان شده است نیز جزو اقدامات نیکوکارانه محسوب می‌شود.

وزیر بهداشت، به اخذ مجوز قریب به 20 دستگاه پت اسکن در ابتدای مسئولیت خود نیز اشاره و اضافه کرد: هر اسکن برای بیماران هفت میلیون تومان هزینه دارد و فارس می‌تواند جزو کاندیداهای دریافت این دستگاه باشد.

منبع: ایسنا