۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۸

عنصر هتاک عروسک خیمه‌شب‌بازی افراطیون است

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلاء حوزه علمیه قم ضرورت برخورد شدید با هتاکان به ارکان نظام جمهوری اسلامی را خواستار شد و گفت: عنصر هتاک عروسک خیمه‌شب بازی افراطیون است.
کد خبر : ۱۶۷۸۸۳
صراط: حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجلال رضوی همدانی ظهر امروز در اجتماع انقلابی مردم همدان در اعتراض به اظهارات توهین‌آمیز عناصر فتنه در همایش فصلی اصلاح‌طلبان، ضمن محکومیت این اظهارات هتاکانه به نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: امروز ولی‌فقیه نظام جمهوری اسلامی بی‌سرباز نیست که یکسری انسان بی‌سر و پا در یک خانه تیمی جمع شده و به مشتی لجن‌پراکنی کسی گوش دهند که به ارزش‌های جمهوری اسلامی، شورای نگهبان، مجلس خبرگان و قانون اساسی توهین کند.

وی با بیان اینکه مگر مردم انقلابی بر سر حقایق انقلاب با کسی معامله می‌کنند، افزود: همدان دیار ملاحسین قلی همدانی، آیت‌الله آخوند، آیت‌الله نجفی، آیت‌الله تألهی، آیت‌الله بهاری و آیت‌الله موسوی همدانی است و در برابر این هتک حرمت‌ها ساکت نمی‌نشینند.

نایب رئیس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه ما اهل ادب و پیرو ولایت هستیم، افزود: ولایت فقیه بر جریان‌شناسی همراه با آگاهی تأکید دارند و ما باید بدانیم چرا از آغاز نظام جمهوری اسلامی چنین فتنه‌هایی را در کشور شاهد هستیم.

وی با تأکید بر قرآن محوری و قرآن منطقی در جامعه گفت: باید قرآن را به مجامع بین‌المللی کشاند چرا که امروز انقلاب اسلامی با تولید فکر و معارف اسلامی باب جدیدی برای شناخت تشیع ایجاد کرده است.

* مردم همدان مصداق‌های پیروی از ولی‌فقیه را می‌شناسند

رضوی اذعان کرد: مردم انقلابی همدان در دوران دفاع مقدس با تقدیم 8 هزار شهید به دشمنان نشان دادند که پیرو ولی‌فقیه بوده و مصداق‌های ولی‌فقیه را می‌شناسند.

وی تأکید کرد: مقام معظم رهبری شخصیتی است که امروز دنیای غرب و شرق اقرار کردند که معادلات ایشان غرب و شرق را به هم زده و حتی پیروزی در جنگ 33 روزه لبنان و 23 روزه فلسطین را از تدابیر رهبری می‌بینند.

نایب رئیس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم با تأکید بر بهره‌گیری از همه فرامین رهبری در جوامع امروزی اذعان کرد: باید راهکارهای رهبری را در جوامع امروزی اجرا کرد تا دیگر مسلمانان از حکومت‌های سلطه شرق و غرب سیلی نخورند.

وی با اشاره به جنگ دشمنان در ایام قبل از انتخابات اظهار کرد: با ایجاد جنگ نرم قبل از انتخابات به دنبال جدایی و دور کردن مردم از نظام و انقلاب بودند که با تدابیر اندیشیده در کشور، تاکنون پیروز نشده و در آینده نیز نخواهند شد.

* عنصر هتاک عروسک خیمه‌شب بازی افراطیون است

رضوی‌ عنصر هتاک در جمع اصلاح طلبان را عروسک خیمه‌ شب‌بازی افراطیون دانست و افزود: این شخصیت حقیر با جمع کردن افرادی چون خود، سخنانی را بیان کرده که در آن حتی به رئیس جمهور کشور که از اعضای مجلس خبرگان است، نیز توهین شده است.

وی با بیان اینکه همین افراطیون مسئله خروج از نظام را شروع کردند، افزود: ملت ما اردوکشی خیابانی را فراموش نکرده که دست به اسلحه برده و به خیابان آمدند و اینها محارب با اولیای خدا، رسول‌الله و نظام هستند.

نایب رئیس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه در نظام جمهوری اسلامی سخن گفتن در گوشی معنا ندارد، افزود: اینکه فردی در یک جلسه به اذعان شما خصوصی علیه نظام و ارکان نظام توطئه کند، مورد قبول ملت ایران نیست و اگر جرأت دارید آن سخنان را در مجامع عمومی هم بگویید تا همان جا پاسخ ملت را نیز بشوید.

وی بر شناسایی مقصران اصلی این جلسه تأکید کرد و گفت: اعتراض امروز مردم خشمی انقلابی و مقدس است که بانیان اصلی باید پاسخگو باشند.

* استاندار همدان پرونده قضایی این اتفاق را پیگیری کند

رضوی ضمن تشکر از آیت‌الله محمدی و آیت‌الله موسوی اصفهانی در موضع‌گیری به موقع به این اظهارات بیان داشت: حوزه علمیه در این گونه مواقع همواره پیشگام بوده است.

وی با تشکر از شخصیت‌هایی که در این زمینه به موقع موضع گرفتند، اظهار کرد: از استاندار نیز به دلیل این موضع‌گیری ممنون هستیم، اما کافی نیست بلکه باید بررسی و پیگیری شده و نتیجه اقدامات در مقابل این فتنه‌انگیزی اعلام شود.

نایب رئیس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه شفاف‌سازی پیگیری این مسائل موجب اعتماد مردم به نظام و مسئولان خواهد شد، تصریح کرد: اظهارات این فرد معلوم‌الحال به قدری ساختارشکنانه است که استاندار ضمن پیگیری قضایی این مسئله باید برای مردم شفاف‌سازی کند.

وی بر ضرورت توجه به مکتب الهی جامعه اسلامی تأکید کرد و ادامه داد: وقتی ما در جامعه دارای یک مکتب درست و رهبر مدبر و آگاه باشیم و آن را با روح و جسم خود عجین کنیم، یک نظام مترقی داریم.

رضوی اذعان کرد: امروز با تدابیر رهبری، در خط مقدم مبارزه با تروریست دشمن را نا امید کرده‌ایم و همه اقشار جامعه با اتحاد و تکیه بر تدابیر رهبری به مبارزه با صهیونیسم می‌پردازند.

وی گفت: نظام و ولایت فقیه معامله بیع نیست که شما افراطیون بخواهید قبول نداشته باشید و آن را فسخ کنید، شما مردودین حتی اصلاح‌طلبان را نیز قبول ندارید.

نایب رئیس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم با بیان اینکه در صورت آگهی مسئولان از این اتفاق باید از مردم عذرخواهی کنند، افزود: همدان شهر دارالمؤمنین است که با سفر رهبر معظم انقلاب به همدان، مدال دارالمجاهدین نیز بر سینه آویخت و اما با این حرکت انقلابی باید نام دارالولایت را نیز به آن اضافه کرد.

وی با بیان اینکه امام خامنه‌ای همواره با تدابیر مدبرانه خود طومار دشمنان را در هم پیچیده‌اند، افزود: رهبری در فتنه 88 چنان دشمنان را در سرجایشان نشاند که دیگر به خود اجازه نخواهند داد به شعور ملت بزرگ ایران هتک حرمت کنند.

رضوی در پایان بر ضرورت پیگیری جدی این مسئله تأکید کرد و گفت: باید قبل از سرایت چنین برنامه‌هایی به سایر شهرها جلوی این اتفاق‌ها را بگیریم.
منبع: فارس