۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۴

اظهارنظر بازیکنان درمورد واگذاری استقلال

برخی بازیکنان تیم فوتبال استقلال در مورد واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی و کمک هایی که باید از سوی هواداران به این انجام شود به اظهار نظر پرداختند.
کد خبر : ۱۶۷۸۸۵
صراط: حنیف عمران زاده مدافع تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط حاکم بر فوتبال ایران و استقبال کم تماشاگران از مسابقات گفت: باشگاه‌های پرطرفدار ما باید به بخش خصوصی واگذار شوند تا با ساختن ورزشگاه های مجهز بتوانند درآمدزایی کنند. متاسفانه امکانات برای هواداران فراهم نیست و هزینه ها حضورشان در ورزشگاه ها هم خیلی زیاد است.

وی از دولت خواست به کمک باشگاه بیاید و افزود: دولت ترکیه به اکثر تیم های این کشور وام داد تا بتوانند شرایط حرفه ای شدن را فراهم کنند و حالا پس از چند سال همین باشگاه ها جزو تیم های مطرح اروپا هستند. متاسفانه فوتبال در ایران مرده است و تماشاگران هم کمتر به ورزشگاه می آیند. در بازی اول فصل قبل ما در لیگ قهرمانان آسیا 75 هزار تماشاگر به ورزشگاه آمدند اما این فصل تعداد آنها 17 هزار نفر بود.

سیاوش اکبرپور نیز گفت: فوتبال ایران تا حرفه ای شدن فاصله زیادی دارد. متاسفانه شرایط باشگاه های پرطرفدار ما خوب نیست و مورد حمایت قرار نمی گیرند. اگر قرار است این تیم به بخش خصوصی واگذار شود باید دارای استادیوم اختصاصی باشند. مردم هم می توانند با کمک های خود به ساختارسازی در این باشگاه ها کمک کنند. البته باید در مورد کمک کردن به باشگاه ها فرهنگ سازی شود.

ایمان مبعلی هافبک میانی تیم فوتبال استقلال نیز با تاکید بر اینکه در همه جای دنیا هواداران به تیم های مورد علاقه شان کمک مالی می کنند گفت: در همه جای دنیا هواداران به تیم ها و باشگاه ها کمک می کنند که البته این کمک نباید بیش از اندازه باشد. به نظرم این دو باشگاه باید خصوصی شوند تا کسانی که در راس کار قرار می گیرند بتوانند مشکلات را حل کنند.


منبع: مهر