۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۸

تقدیرامت واحده از فدراسیون والیبال

اتحادیه بین‌المللی «امت واحده» از اقدام رئیس فدراسیون والیبال در ارسال نامه‌ اعتراض‌آمیز نسبت به برگزاری اجلاس هیئت رئیسه این کنفدراسیون در میانمار تقدیر کرد.
کد خبر : ۱۶۸۱۵۵
صراط: محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال با ارسال نامه‌ای به رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا، به خاطر کشتار مسلمانان مظلوم میانمار به دست بوداییان افراطی با چراغ سبز دولتاین کشور، نسبت به برگزاری اجلاس هیئت رئیسه این کنفدراسیون در میانمار اعتراض کرد. این اقدام مورد تقدیر اتحادیه بین‌المللی «امت واحده» قرار گرفت.

متن نامه تقدیر اتحادیه بین‌المللی «امت واحده»از رئیس فدراسیون والیبال بدین شرح است:

جناب آقای دکتر محمدرضا داورزنی؛ ریاست محترم فدراسیون والیبال

سلام علیکم

اقدام خداپسندانه، انسان دوستانه و قابل تقدیر جنابعالی در ارسال نامه به دکتر «صالح بن‌ناصر»، رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا مبنی بر اعتراض نسبت به برگزاری اجلاس هیات رئیسه این کنفدراسیون در میانمار به علت کشتار مسلمانان مظلوم و مستضعف این کشور به دست بوداییان افراطی با چراغ سبز دولت میانمار، بیانگر وجدان بیدار و مکتبی شما و مجموعه مدیریتی فدراسیون والیبال است که در کنار افتخارات ورزشی سال های اخیر رشته والیبال برگ زرین دیگری در تاریخ این فدراسیون است و مسلما در حافظه ملت ایران باقی خواهد ماند.

بدون شک تلاش در مسیر پیوند زدن ورزش با ظلم ستیزی و مستضعف نوازی، فرهنگی است برخاسته از روح و مرام پهلوانی ایرانیان که می تواند در سایر رشته ها نیز نمود یابد و پیام انسانی و ظلم ستیزانه از ورزش ایران به دنیا مخابره کند چرا که ایرانیان همواره ثابت کرده اند:

بنی آدم اعضای یک پیکرن                                           که در آفرینش ز یک گوهرند
چو عضوی به درد آورد روزگار                                      دگر عضوها را نماند قرار
تو کز محنت دیگران بی غمی                                      نشاید که نامت نهند آدمی

به امید قیام منجی بشریت و رهایی مظلومان و مستضعفان

اتحادیه بین المللی امت واحده

منبع: تسنیم