۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۵

سوال اعضای خبرگان از وزیر اقتصاد

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وعده وزیر اقتصاد درباره کنترل نرخ تورم و رساندن رشد اقتصادی از نرخ منفی به مثبت، گفت: اعضای خبرگان سؤالاتی را درباره نرخ حامل‌های انرژی و هدفمندی یارانه‌ها از وزیر اقتصاد مطرح کردند.
کد خبر : ۱۶۸۱۶۲
صراط: حجت‌الاسلام کازرونی عضو مجلس خبرگان رهبری  با بیان اینکه وزیر اقتصاد در جلسه صبح امروز درباره اقتصاد مقاومتی و مشکلات اقتصادی موجود صحبت کرد، اظهار داشت: پنج نفر از اعضای خبرگان سؤالاتی را از وزیر اقتصاد مطرح کردند که در جلسه عصر به آن پاسخ داده می‌شود.

کازرونی ادامه داد: در جلسه صبح امروز درباره تورم و راهکارهای برون‌رفت از وضعیت فعلی و همچنین هدفمندی یارانه‌ها بحث شد اما باید ببینیم که جلسه بعد از ظهر به چه نتیجه‌ای می‌انجامد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بحث بر روی قیمت حامل‌های انرژی تصریح کرد: در جلسه صبح گفته شد که قرار بوده دولت حامل‌های انرژی را گران نکند و از علت شیب فعلی در این زمینه سؤال شد.

وی با اشاره به برخی سؤالات در خصوص قیمت آب و برق یادآور شد: وزیر اقتصاد به اعضای خبرگان گفت که ما تورم را کنترل و رشد اقتصادی از منفی به صفر و نرخ مثبت می‌رسانیم.

کازرونی متذکر شد: درمراسم اختتامییه پانزدهمین اجلاس خبرگان، که از ساعت 4و 30 دقیقه آغاز می‌شود ابتدا وزیر اقتصاد صحبت می‌کند و پس از سخنرانی ناطقان، قطعنامه پایانی صادر می‌شود.

منبع: فارس