۲۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۱

کتکی که خواستگار بینوا خورد!

مردي كه مخالف ازدواج خواهرش با يك خواستگار جوان بود، دوستش را براي كتك زدن او اجير كرد.
کد خبر : ۱۶۸۲۱
به گزارش صراط نيوز به نقل از جام جم: مردي كه مخالف ازدواج خواهرش با يك خواستگار جوان بود، دوستش را براي كتك زدن او اجير كرد.

چند شب پيش مردي در غرب تهران، 2 مرد جوان را ديد كه با هم درگير شده و همديگر را كتك مي‌زنند.

مرد رهگذر براي ميانجيگري به سمت 2 مرد جوان رفت كه يكي از آنها او را نيز كتك زد. مرد رهگذر نيز با پليس تماس گرفت و ماجرا را خبر داد. ماموران كلانتري 138 جنت‌آباد تهران هنگامي به محل حادثه رسيدند كه 2 مرد جوان همچنان يكديگر را كتك مي‌زدند. ماموران با پايان دادن به دعوا، يكي از آنها را كه زخمي شده بود، به بيمارستان منتقل و با دستگيري جوان ديگر، تحقيق از او را آغاز كردند.

متهم به پليس گفت: مرد مصدوم خواستگار خواهر دوستم است و هيچ اختلافي با او ندارم. چند روز پيش دوستم با من تماس گرفت و گفت خواهرش با اين كه به جوان خواستگار پاسخ منفي داده، ولي اين جوان همچنان براي خواهر و خانواده‌اش ايجاد مزاحمت مي‌كند و آرامش را از آنها سلب كرده است. متهم اضافه كرد: دوستم خواست مقابل خانه پدري‌اش كشيك دهم تا به‌محض ديدن مرد مزاحم، او (دوستم) را در جريان قرار دهم.

متهم تصريح كرد: طبق خواسته دوستم، مقابل در خانه‌شان ايستادم و وقتي جوان خواستگار به محل آمد و زنگ در را به صدا درآورد، از او خواستم مزاحم اين خانواده نشود؛ اما توجهي به حرف‌هايم نكرد. من هم با دوستم تماس گرفتم و حضور مرد خواستگار را خبر دادم.

وي افزود: دوستم از من خواست هرطور شده مرد مزاحم را همان‌‌جا نگه دارم و وقتي خواستگار جوان متوجه شد سد راهش شده‌ام، با من درگير شد و بشدت كتكش زدم. در پي اظهارات متهم جوان، ماموران از مرد مصدوم نيز بازجويي كردند.

اختلاف خواستگار با برادر دختر جوان

جوان خواستگار به پليس گفت: من و دختر مورد علاقه‌ام قرار بود بزودي با هم نامزد كنيم و نمي‌دانم مرد جوان ـ متهم ـ به چه انگيزه‌اي مرا كتك زد و سرم را شكست. برادر دختر مورد علاقه‌ام از ابتدا مخالفت خود را به هر طريق ممكن با اين وصلت نشان مي‌داد.

بنابر اين گزارش، با تشكيل پرونده در شعبه هفتم بازپرسي دادسراي ناحيه 5 تهران، براي مرد متهم قرار قانوني صادر شد و جواني كه وي را اجير كرده بود، براي تحقيقات به دادسرا احضار شد.