۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۳

خرید با عکس گرفتن از تلویزیون +عکس

شرکت‌های مختلفی محصولات خود را بر روی تلویزیون تبلیغ می‌کنند اما به تازگی شیوه‌ای جالب تنها با عکسبرداری از روی صفحه تلویزیون ایجاد شده که می‌تواند بدون نیاز به SMS زدن کالای مورد نظر فرد را سفارش بگیرید.
کد خبر : ۱۶۸۷۳۶
صراط: نوآوری‌های جدید در عرصه‌ی گوشی‌های هوشمند این بار به سراغ طراحی نرم افزاری‌ مخصوص خرید رفته است.


 
 گفتنی است کاربران با استفاده از نصب این نرم افزار بر روی گوشی هوشمند خود می‌توانند با انجام اسکن از بار‌کد انواع کالا‌های تبلیغاتی بر سطح مجله‌های فیزیکی و چند رسانه‌ای و حتی تبلیغات تلویزیونی خرید مورد نظر خود را انجام دهند.
 
بررسی‌ها نشان می‌دهند دوربین فیلم‌برداری موجود بر روی گوشی‌های هوشمند وظیفه اسکن بار کد و ارسال داده‌ها به سرورهای اصلی را بر عهده دارد.
 
طراحان این نرم افزار که محصول POWATAG می‌باشد در حال انجام رایزنی با انواع برند‌های مشهور دنیا در زمینه پوشاک، مواد خوراکی و دیجیتالی برای راه اندازی این فناوری بر روی محصولات آنها هستند.
 
دانشمندان انجام خرید به این شیوه را گامی بزرگ در "تجارت الکترونیکی" در دنیا معرفی کرده‌اند .
 
برای استفاده از این فناوری، گوشی هوشمند مجهز به "فناوری بلوتوث"، دوربین فیلم‌برداری با توان پیکسلی‌ بالا، بارکد‌های استاندارد و همین طور داشتن حساب کاربری توسط خریدار لازم است کارشناسان امیدوار به فراگیر شدن این فناوری نو ظهور در دنیای تجارت الکترونیکی هستند.