۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۱
مسئول واحد آموزش جامعه اسلامی دانشجویان:

ما پرده از نقاب مشایی گشودیم

مسئول واحد آموزش جامعه اسلامی دانشجویان گفت: ما به عنوان جامعه اسلامی دانشجویان اولین تشکلی بودیم که نسبت به آقای مشایی واکنش نشان داده و پرده از نقاب وی گشودیم.
کد خبر : ۱۶۸۷۹۰
صراط: مسئول واحد آموزش جامعه اسلامی دانشجویان گفت: ما به عنوان جامعه اسلامی دانشجویان اولین تشکلی بودیم که نسبت به آقای مشایی واکنش نشان داده و پرده از نقاب وی گشودیم.

ابوالفضل شفیعی مسئول واحد آموزش جامعه اسلامی دانشجویان در نشست خبری امروز که در دفتر مرکزی این اتحادیه برگزار شد، گفت: در بعد فرهنگی یکی از لازمه‌های اصلی یک مسئول به عنوان فردی که ماموریتی را بر عهده دارد، استقامت فکری و تقویت اعتقادات خود است و اگر روزی به نتیجه‌ای رسید و گفته‌ای را مطرح کرد پای حرف خود بایستد و برای اعتقاداتش ارزش قائل باشد نه اینکه یک دوره هم‌جهت با آرمان‌های انقلاب بوده و در دوره بعدی با سستی در افکار خود مواجه شده و از اعتقاداتش خارج شود و ‌ این سستی باعث تغییرات فرهنگی بنیادینی خواهد شد.  
 
وی افزود: این افراد غالبا دو دسته‌اند؛ دسته اول با تضعیف در اعتقادات خود و اتخاذ موضع‌گیری‌های جدید غیرعامدانه ما را دشمن‌شاد می‌کنند و دسته دیگر رفته رفته به نیروهای فعال دشمن تبدیل می‌شوند.  
 
مسئول واحد آموزش جامعه اسلامی دانشجویان اظهار داشت: ما به عنوان جامعه اسلامی دانشجویان اولین تشکلی بودیم که نسبت به آقای مشایی واکنش نشان دادیم و پرده از نقاب وی گشودیم.
 
شفیعی تشریح کرد:‌ از دولت انتظار داریم بنا به شعارهای خود نسبت به منتقدانش واکنش خوبی داشته باشد اما اولین عکس‌العملی که از دولت نسبت به اینگونه انتقادات دیدیم بی‌سواد خواندن مخالفان بود؛ دولت باید متوجه کسانی باشد که لباس دوست را پوشیده‌اند و نگذارند آنها خللی در مواضع انقلابی ایجاد کنند.  
 
وی با اشاره به عزل و نصب‌ها در مجموعه فرهنگی دولت تاکید کرد:عزل و نصب در بخش زنان مجموعه فرهنگی دولت نشان از بازگشت افراد فمنیست رادیکال به این مجموعه را دارد.  
 
مسئول واحد آموزش جامعه اسلامی دانشجویان در پایان با بیان اینکه آنها امتحان خود را در جهت خیانت به زنان بارها پس داده‌اند خاطرنشان کرد: ‌از جمله این خائنین می‌توان به نمونه‌هایی که از ریشه با تفکرات اسلامی مخالف بوده و میل در جهت تضعیف این تفکرات دارند، اشاره کرد. 
برچسب ها: صراط مشایی نقاب