۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۳

حاشیه های جالب از یک مراسم معارفه

مراسم تودیع و معارفه حسین فروزنده استاندار سابق خراسان رضوی و علیرضا رشیدیان استاندار جدید این استان بعد از ظهر امروز با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی در مشهد مقدس برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.
کد خبر : ۱۶۹۰۵۸
صراط: مراسم تودیع و معارفه حسین فروزنده استاندار سابق خراسان رضوی و علیرضا رشیدیان استاندار جدید این استان بعد از ظهر امروز با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی در مشهد مقدس برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.

*فروزان‌مهر استاندار سابق خراسان رضوی وقتی برای سخنرانی به بالای سن رفت گفت که الآن نمی‌خواهم از عدد و رقم صحبت کنم بلکه می‌خواهم با زبان دل در این محفل سخن بگویم؛ البته فروزان‌مهر به این هم قانع نشد و گفت صبح تفعلی به حافظ زده‌ام و این بیت آمد که حافظ وظیفه تو دعا کردن است و بس.

*وقتی هواپیمای آقای وزیر وارد فرودگاه مشهد مقدس شد صالحی امیری وزیر پیشنهادی ورزش نیز که اکنون عهده‌دار کتابخانه ملی است او را همراهی کرد و گفت که بنده به دلیل سابقه دوست‌ام با آقای رشیدیان در اینجا حضور یافته‌ام.

*سید صولت مرتضوی که پیش از این با عنوان مدیرکل انتخابات وزارت کشور در دولت دهم بود اینبار با عنوان شهردار مشهد مقدس به مراسم تودیه و معارفه آمد. البته او در اواسط برنامه خوش و بش گرمی با وزیر کشور و قائمش داشت و از جلسه خارج شد.

*عبدالرضا رحمانی فضلی در طی سخنرانی خود گفت: بنده نظرم این بود آقای فروزان‌مهر بماند البته او از اسماعیل نجار آخرین گزینه استانداری خراسان رضوی نیز اینگونه دفاع کرد که در حق او ظلم شده است.

*در این مراسم همچنین برخی از نمایندگان استان خراسان رضوی و مسئولان کشوری و لشگری این استان حضور داشتند که با اهدای لوحی توسط وزیر کشور به آقای فروزان‌مهر از وی تقدیر شد و حکم انتصاب رشیدیان به عنوان استاندار خرسان رضوی به وی اهداء شد.

منبع: فارس