۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۹

کاربرد جدید پهپادها در ورزش

شرکت خدمات حمل و نقل هوایی برای حمایت از ورزشکاران و برای افزایش عملکرد آنها و جلوگیری از صدمات ورزشی از جمله ضربه مغزی، حوادث قلبی، تصویر کاملی از عملکرد ورزشکاران به کمک پهپادها ارائه می دهد.
کد خبر : ۱۶۹۱۷۵
صراط: سیستم Aero Trainer در واقع یک سیستم بدون سرنشین هوایی بوده که توسط آکادمی پرواز نیوجرسی ایجاد شده و به ورزشکاران، تیم ها و مربیانشان تصویر کاملی از عملکرد و فعالیت های ورزشی آنها ارائه می دهد.

آکادمی پرواز نیوجرسی اعلام کرد که AeroTrainer ویژگی هایی از قبیل دنبال کردن اتوماتیک یک بازی مثل یک مسابقه فوتبال را داشته و تصویر کاملی از فرکانس و شدت ضربان قلب ، دمای بدن و شرایط فیزیکی بازیکنان را به مربیان آنها نمایش می دهد.

این آکادمی همچنین اظهار داشت که خلبانی اتوماتیک، سیستم های ناوبری و کنترل پرواز پیشرفته که به طور معمول در هواپیماهای سنتی یافت می شوند با روش های پیشرفته تری در سیستم های هوایی بدون سرنشین جایگزین شده اند و در واقع AeroTrainer این تکنولوژی را به منظور ارتقاء آموزش و کمک به پیشگیری از صدمات، به ورزشکاران و مربیان آنها می دهد.

به گزارش سرویس هوافضای هیتنا، سیستم AeroTrainer تنها یک ردیاب غیرفعال که به سادگی بر فعالیت های فیزیکی فرد نظارت دارد نیست. AeroTrainer در اطراف و بالای سر ورزشکاران پرواز کرده و با استفاده از حسگرها و نرم افزارهای بیومکانیکی، ویدیو و هر ترکیبی از سیگنال های فیزیولوژیکی را ضبط کرده و انتقال می دهد. این سیستم ترکیبی از یک دوربین چند محوره با کنترل پرواز منحصر به فرد برای فیلم برداری در 360 درجه و آنالیز حرکت سه بعدی می باشد. در واقع سیستم AeroTrainer با نظارت بر بدن، اثرات گرمای بیش از حد و فشارهای وارده بر سر را نمایش داده و می تواند به نجات جان انسان ها کمک کند. علاوه بر قابلیت های زمانی AeroTrainer ، این سیستم همچنین به کاربران توانایی دسترسی به داده ها و ویدئو را از طریق برنامه myAeroTrainer می دهد.

قابل ذکر است که با توجه به اطلاعات مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها، بیماری های ناشی از گرما، ضربه مغزی و حوادث قلبی در حال افزایش بوده و علل اصلی مرگ و ناتوانی در میان ورزشکاران دبیرستانی در ایالات متحده می باشد. بیش از 3 میلیون ضربه مغزی در حیطه ورزشی در هر سال در ایالات متحده رخ می دهد و هزاران نفر از ورزشکاران دبیرستانی به اشکال مختلفی از بیماری های مرتبط با گرما مبتلا می شوند. در حال حاضر دستورالعمل های دولتی و ملی راه خود را به مدارس، دانشگاه ها و لیگ های ورزش های حرفه ای برای محافظت از ورزشکاران از این صدمات باز کرده و اعلام کرده اند که در صورت تشخیص سریع اغلب آنها قابل پیشگیری هستند و می توانند کاهش یابند و در واقع ورزشکارانی که در طول فعالیت بدنی تحت نظارت هستند فرصت بهتری برای شناسایی سریع علائم دارند.

شرکت خدمات حمل و نقل هوایی کمپینی برای حمایت مالی از طریق ایندیگوگو ) وب‌سایتی برای جمع‌آوری کمک‌های مالی مردمی برای اهداف خیریه و انسان‌دوستانه که توسط اریک شل در سال ۲۰۰۸ تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در سان فرانسیسکو، کالیفرنیا است) به منظور بالا بردن بخشی از بودجه برای توسعه و آزمایش این سیستم و اهدای آن به مدارس برای تست و استفاده ایجاد کرده است.


منبع:هیتنا