۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۸

باخت‌استقلال درنیمه‌نخست بااشتباه رحمتی

تیم فوتبال استقلال در پایان نیمه نخست دیدار برابر الریان قطر نتیجه را به میزبان خود واگذار کرد.
کد خبر : ۱۶۹۲۹۹
صراط: تیم‌های فوتبال الریان قطر و االریان عربستان شامگاه امروز سه‌شنبه از گروه A لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان نیمه نخست تیم الریان با حساب یک بر صفر از استقلال پیش افتاد. اوچه در دقیقه 14 این گل را به ثمر رساند.

دو تیم در شروع این دیدار تا حدی محتاطانه ظاهر شدند و به خصوص استقلال تلاش می‌کرد تا با بستن فضاها مانع حرکت بازیکنان این تیم شود اما در دقیقه 14 روی اشتباه مسلم رحمتی دروازه آبی‌پوشان باز شد. رحمتی توپ ساده‌‌ای که روی دروازه استقلال فرستاده شد را نتوانست مهار کند تا اوچه با یک ضربه سر دروازه خالی را باز کند.

بعد از این گل استقلال تا حدی رو به جلو کار کرد و صاحب چندین ضربه ایستگاهی هم شد. این تیم در دقیقه 34 روی سانتر مبعلی و در یک رفت و برگشت روی ضربه صادقی تیر افقی دروازه حریف را به لرزه در آورد که این مهمترین موقعیت آبی‌ها برای جبران گل خورده بود. شاگردان قلعه‌نویی در ادامه کاری از پیش نبردند تا نیمه نخست را به میزبان واگذار کنند.

استقلال در این دیدار با ترکیب سیدمهدی رحمتی،‌ حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، خسرو حیدری، علیرضا واحدی‌نیکبخت، جی‌لوید ساموئل، پژمان نوری، ایمان مبعلی، سیاوش اکبرپور، بوبکر کبه و محمد قاضی به میدان رفت.

منبع: مهر