۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۳

انتقاد آیت‌الله‌سبحانی به نوع عزل و نصب‌ها

برخی مواقع شاهد هستیم که افراد در موضع‌گیری‌ها فقط مسائل سیاسی و منافع را در نظر گرفته و توجهی به جلب رضایت خداوند متعال و ائمه اطهار ندارند.
کد خبر : ۱۶۹۴۶۶
صراط: یکی از مراجع تقلید قم با انتقاد از عزل و نصب‌ها در جامعه گفت: بسیاری از عزل و نصب‌ها بر مبنای مصالح شخصی، جمعی و حزبی است و نباید چنین باشد.

آیت‌الله جعفر سبحانی صبح امروز در جلسه خارج اصول خود در مسجد اعظم با اشاره به اینکه بسیاری از علوم هنوز برای انسان‌ها ناشناخته است، تاکید کرد: انسان‌ها باید در برابر دین احساس مسئولیت و تکلیف داشته باشند.

وی در ادامه بیان کرد: برخی مواقع شاهد هستیم که افراد در موضع‌گیری‌ها فقط مسائل سیاسی و منافع را در نظر گرفته و توجهی به جلب رضایت خداوند متعال و ائمه اطهار ندارند.

استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: هر کسی در هر سمت، مقام و جایگاهی قرار دارد باید رضایت خداوند را مد نظر قرار داده و در مسیری حرکت کند که بتواند رضایت حضرت حق را جلب کند.

وی با اشاره به اینکه باید همیشه و در همه امور خداوند را مد نظر قرار داده و به یاد خدا باشیم، بیان کرد: انسان‌ها نباید لحظه‌ای از یاد خدا غافل شوند چرا که جهان بدون خالق پوچ و بیهوده است.

آیت‌الله سبحانی با انتقاد از عزل و نصب‌ها در جامعه تاکید کرد: بسیاری از عزل و نصب‌ها بر مبنای مصالح شخصی، جمعی و حزبی است و نباید چنین باشد.

وی تصریح کرد: اگر در امور خود مصلحت‌اندیشی ما به گونه‌ای باشد که رضای خداوند مد نظر قرار نگیرد، گرفتار می‌شویم.
منبع: فارس