۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷
در جنین

اسرائیل یک رهبر حماس را به اسارت گرفت

رژیم صهیونیستی بامداد امروز با حمله به منازل ۲ تن از رهبران حماس در «جنین»، یکی از آنها را به اسارت گرفت.
کد خبر : ۱۶۹۵۹۴
صراط: رژیم صهیونیستی بامداد امروز با حمله به منازل ۲ تن از رهبران حماس در «جنین»، یکی از آنها را به اسارت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری «فلسطین الآن»، نیروهای رژیم صهیونیستی بامداد امروز به منازل دو تن از رهبران جنبش حماس در «جنین» حمله و شیخ «خالد محمد امین الحاج» از رهبران این جنبش را دستگیر کردند.

بر اساس این گزارش، ساعت 3 بامداد امروز پنجشنبه، تعداد زیادی از نظامیان صهیونیستی وارد منطقه «البساتین» در شمال شهر جنین شدند و عمارت «الاندلس» در نزدیکی مسجد «شهاب‌الدین» را محاصره کردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی مذکور آپارتمان شیخ خالد الحاج (48 ساله) از سخنگویان جنبش حماس را به دقت تفتیش کردند و رایانه و لب‌تاپ مخصوص او را که برای دروس دانشگاهی‌اش از آن استفاده می‌‌کرد، توقیف کردند و خود او را نیز دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

خالد الحاج از متولدین شهرک «جلقموس» در شرق جنین و دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه «النجاح الوطنیة» است که در حال نگارش پایانه‌نامه است.وی پیش از این نیز 13 سال در زندانهای رژیم صهیونیستی اسارت را تحمل کرده است.

بر اساس این گزارش، نیروهای صهیونیستی همچنین به منزل آزاده «محمد السید» از دیگر رهبران حماس در همین مجتمع مسکونی حمله کردند و پیش از آنکه وی برای نماز صبح منزل را ترک کند، او را مورد بازجویی قرار دادند. وی از رهبران ملی و شخصیت‌های دارای اعتبار زیاد در استان است.

به نظر می‌رسد که این اقدامات تحریک‌آمیز رژیم صهیونیستی در سایه افزایش فشارها بر نوار غزه و حماس و تهدیدهای موجود برای هدف قرار دادن سران و رهبران حماس باشد. به ویژه که برخی از سران رژیم صهیونیستی معتقدند که برای به زانو در‌آوردن حماس در نوارغزه باید رهبران و سران این جنبش را هدف قرار داد.
منبع: فارس