۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۴

سیلوا در اندیشه انتقام از بارسلونا

مدافع برزیلی پاری‌سن‌ژرمن گفت: برای روبه‌رو شدن با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا آماده هستیم.
کد خبر : ۱۶۹۶۴۶
صراط: تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن شب گذشته (چهارشنبه) با پیروزی خانگی برابر بایرلورکوزن برای دومین سال متوالی جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد، همان مرحله‌ای که فصل گذشته در آن با قبول شکست برابر بارسلونا در مجموع بازی‌های رفت و برگشت، از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی پاری‌سن‌ژرمن با اشاره به آن اتفاق ابراز امیدواری کرد که امسال فرصتی برای انتقام‌گیری از آبی و اناری‌پوشان کاتالونیا به دست آ‌ورد.

وی گفت: دوست داشتم در مرحله یک چهارم نهایی با تیم پیشین خود، میلان روبه‌رو شوم اما این تیم توسط اتلتیکو مادرید از رقابت‌ها حذف شده است. فکر می‌کنم پاری‌سن‌ژرمن این فصل نسبت به فصل گذشته تیم قدرتمند‌تری دارد اما با این حال در مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا کار سختی خواهیم داشت و فرقی نمی‌کند که برابر کدام تیم قرار بگیریم.  به نظر من اگر حریف بعدی‌مان یک تیم بزرگ باشد، با تمرکز بیشتری بازی خواهیم کرد.

سیلوا افزود: روبه‌رو شدن با بارسلونا در مرحله بعد اتفاق ناگواری نخواهد بود چون فرصت انتقام‌گیری را در اختیارمان قرار می‌دهدبه شرط اینکه اطمینان حاصل کنیم این فصل می‌توانیم نتیجه بهتری کسب کنیم.

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در پایان هفته و با اتمام بازی‌های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی برگزار خواهد شد و این احتمال وجود دارد که بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن با یکدیگر روبه‌رو شوند. جدال فصل گذشته 2 تیم در بازی رفت در پاریس 2-2 و در بارسلونا 1-1 مساوی شد تا این آبی و اناری‌ها باشند که به لطف قانون گل زده بیشتر در خانه حریف راهی مرحله بعد شوند.


منبع: تسنیم