۲۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۰:۰۳

پرسپولیس حریف راه‌آهن 10 نفره نشد

کد خبر : ۱۶۹۷۱
به گزراش صراط نيوز به نقل از فارس، آخرین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود سه هزار تماشاگر برگزار شد.
پرسپولیس در نیمه دوم برخلاف نیمه اول نتوانست بازی خوبی انجام دهد. این در حالی بود که راه آهن از دقیقه 44 با اخراج رودباریان دروازه‌بانش 10 نفره شد. تماشاگران پرسپولیس نیز از این شیوه بازی تیمشان ناراضی بودند.
در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و پرسپولیس 34 امتیازی در رده ششم جدول باقی ماند و راه آهن نیز 26 امتیازی شد.

محمود رفیعی داور مسابقه به کمال کامیابی‌نیا، حسن رودباریان و ابراهیم کریمی از راه آهن و ابراهیم شکوری از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

ترکیب پرسپولیس:
رحمان احمدی، سپهر حیدری، علیرضا نورمحمدی، حمید رضا علی‌عسگر، ابراهیم شکوری، تیاگو فراگو، امیرحسین فشنگچی(از دقیقه 69 محمد منصوری( از دقیقه 75 مجتبی زارعی)، مازیار زارع، محمد نوری، غلامرضا رضایی و هادی نوروزی( از دقیقه 69 اشپتیم آرفی)
سرمربی: علی دایی

ترکیب راه آهن:
حسن رودباریان، حسین پاشایی، ابراهیم کریمی، میرهانی هاشمی، ابوذر رحیمی، حامد نورمحمدی( از دقیقه 45 حسین کوشکی)، بهادر عبدی، ایمان رزاقی‌راد، امین متوسل زاده( از دقیقه 44 فرشید کریمی)، محمود آمنه و کمال کامیابی‌نیا
سرمربی: مهدی تارتار
برچسب ها: فوتبال پرسپولیس