۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۶

ارزش‌های واقعی توسط سازمان ملل به سخره گرفته می‌شود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ارزش‌های واقعی توسط سازمان ملل که باید عامل آرامش و صلح در جهان باشد، به سخره گرفته می‌شود.
کد خبر : ۱۶۹۸۲۹
صراط:  علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه) در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: در طول تاریخ اسلام و ایران، بارها و بارها مسلمانان طعم تلخ مکر فریبکاران، منافقان و تزویرکاران را چشیده‌اند، مگر رضا شاه فاسد برای جلب نظر مردم در جلوی دسته عزاداران سیاه نمی‌پوشید و گل بر سر نمی‌گذاشت، اما همین رضا شاه دیکتاتور، دستش به خون مرحوم مدرس آغشته بود و مبارزان را به بند کشید.

وی افزود: محمدرضا شاه نیز به زیارت خانه خدا می‌رفت و در سخنان خود به اولیای دین احترام می‌گذاشت، ولی در عمل ریشه دین را می‌زد و با سازمان مخوف اطلاعات و امنیت کشور، انقلابیون را به شهادت می‌رساند و با انواع شکنجه‌ها با آنها برخورد می‌کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نفاق در گذشته، از بستر فرهنگ و سیاست استفاده می‌کرد، اما با روحیه تمسک به مذهب و لسان ساده‌تر، امروز نیز نفاق مدرن با تمسک به ارزش‌های جهانی، انسانی و زبان فریبنده و پیچیده‌تر همان ظلم را به اسلام و مسلمانان می‌کند.

لاریجانی تصریح کرد: آخر این چه ارزشی جهانی است که کشورهای غربی در زمان شاه دیکتاتور چشم خود را روی کثافت‌کاری، فساد، ظلم و شکنجه‌های مالیخولیایی رژیم شاه بستند تا این رژیم با عوامل فاسد خود مواد مخدر را در کشور رواج دهد.

وی ادامه داد: امروز که نظام اسلامی، حکومت مردم‌سالار را در کشور محقق کرد و همگان در صف جهانی مبارزه ایران با مواد مخدر را ستایش می‌کنند توسط سازمان ملل که باید عامل آرامش و صلح در جهان باشد، ارزش‌های واقعی به سخره گرفته می‌شود و ایران به دلیل مبارزه با قاچاقچیان و اعدام آنها مورد اهانت قرار می‌گیرد، این خیلی بی‌صفتی و بی‌وجدانی است.

منبع: فارس