۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۸
گولیت: نیجریه مطمئنا به دور بعد صعود می‌‌کند

پیش‌بینی ستاره سابق هلند از گروه ایران

ملی‌پوش سابق هلند مطمئن است که حریف تیم ملی فوتبال ایران از مرحله گروهی رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ صعود خواهد کرد.
کد خبر : ۱۶۹۸۴۳
صراط: ملی‌پوش سابق هلند مطمئن است که حریف تیم ملی فوتبال ایران از مرحله گروهی رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ صعود خواهد کرد.

رود گولیت باور دارد که نیجریه و یکی دیگر از کشورهای آفریقایی در رقابت‌های جام‌جهانی خواهند درخشید.

گولیت فاش کرد که از رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا در سال گذشته به عقاب‌ها باور پیدا کرده است. وی اشاره کرد که هرچند تیم فعلی ستارگان دوران طلایی‌اش را در اختیار ندارد؛ هنوز تماشای بازی آنها جذاب است.

وی در این باره اظهار داشت: تیم فعلی نیجریه شاید ستارگان دوران طلایی‌اش را در اختیار نداشته باشد اما من هنوز از تماشای بازی آنها لذت می برم. در جام ملت‌های آفریقا بازی آنها را تماشا کردم و دیدم که چقدر عالی هستند.

ستاره سابق میلان شانس قهرمان آفریقا را در جام‌جهانی ارزیابی کرد و نیجریه را در کنار غنا و ساحل عاج از بخت‌های صعود از مرحله گروهی عنوان کرد. وی همچنین شرایط آب و هوایی برزیل را به عنوان عاملی به سود کشورهای آفریقایی دانست.

گولیت گفت: قویا معتقدم که ساحل عاج، غنا و نیجریه به دور بعد صعود می‌کنند. این تصدیق خوبی برای فوتبال آفریقا خواهد بود و نیجریه را در نقشه جهانی قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های اروپایی هرگز در رقابت‌های جام‌جهانی که در آمریکای جنوبی برگزار شده، قهرمان نشده‌اند؛ بنابراین این فرصت بزرگی برای تیم‌های آفریقایی است تا عالی کار کنند زیرا شرایط آب و هوایی به سود آنها است.
منبع: فارس