۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۵
به علت حمل مواد مخدر

منشي سابق برلوسکني دستگير شد

پلیس ایتالیا مدل و منشی سابق سیلویو برلوسکنی را در حال حمل چندین کیلو مواد مخدر در فرودگاه فیومچینوی رم دستگیر کرد.
کد خبر : ۱۶۹۸۴۵
صراط: پلیس ایتالیا مدل و منشی سابق سیلویو برلوسکنی را در حال حمل چندین کیلو مواد مخدر در فرودگاه فیومچینوی رم دستگیر کرد.
به نوشته روزنامه اینترنتی روسی لنتا فدریکا گالیاری سی و یک ساله که براساس شایعات با رئیس خود رابطه نامشروع داشته، درحال حمل محموله قاچاق از کاراکاس بوده که نیرو های گمرک و پلیس چمدان پر از کوکائین وی را به وزن بیست و چهار کیلوگرم توقیف کرده اند.
براساس ارزیابیهای مقدماتی ارزش مواد مخدر شش میلیون و هفتصد هزار یورو است.
گالیاری ابتدا تاکید کرده نیروهای انتظامی برای وی صحنه سازی کرده اند ولی بعد از دستگیری شروع به گریه کرده و خواستار ملاقات با وکیلش شده است.
نیکولا آلتریو سرهنگ گمرک که مسئول تحقیقات است مشغول بررسی این موضوع است که آیا گالیاری به سایرکشورهای آمریکای لاتین هم سفر کرده است یا خیر. به عقیده وی ممکن است این نخستین مورد همکاری وی با قاچاقچیان نباشد.
همچنین اعضای باند مواد مخدری که گالیاری باید محموله را در نپال به آنها تحویل می داده تحت تعقیب قرار گرفته اند.
فدریکا گالیاری در سالهای دو هزار و شش و دو هزار و هفت در اداره تجاری شهرداری رم فعالیت می کرده و در سال دو هزار و ده برلوسکنی را در نشست گروه هشت درکانادا همراهی کرده است. درآن زمان ماجرای زن مرموز لباس سفیدی که همراه نخست وزیر از پله های هواپیمای شخصی وی پایین رفته بود توجه رسانه ها را به خود جلب کرد.