۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۵

نویدکیا نقطه عطف بازی سپاهان -الهلال بود

سرمربی سابق تیم سپاهان اصفهان گفت: حضور ۹۰ دقیقه‌ای محرم نویدکیا در دیدار سپاهان مقابل الهلال، نقطه عطف بازی بود.
کد خبر : ۱۶۹۸۷۲

صراط: حسین چرخابی در اصفهان با اشاره به پیروزی سپاهان مقابل الهلال عربستان اظهار کرد: بازیکنان سپاهان در این مسابق بیش از حد دوندگی کرده و با تعصب بازی کردند تا توانستند به پیروزی دست پیدا کنند.

وی تصریح کرد: مفید ترین کار کرانچار این بود که با توجه به شرایط بازی، از محرم نویدکیا در همان ابتدا بازی استفاده کرد و نویدکیا نشان داد که، توان فوتبال 90 دقیقه‌ای را به طور کامل دارد.

سرمربی سابق سپاهان افزود: ما می‌دانیم وقتی شرایط زمین و آب و هوا به این صورت خراب باشد، یک بازیکن باید انرژی بیشتری را مصرف کند تا بتواند با باران، شرایط نامناسب زمین و توپ سنگین فوتبال کند و همه دیدیم که نویدکیا تمام این مسائل را تحمل کرد و 2 پاس گل خوب داد و در وسط زمین نسبتا خوب جنگید.

وی تصریح کرد: هر 2 تیم با سیستم 2- 4- 4 بازی کردند، اما تنها تغییری تیم سپاهان که نسبت به بازی با السد قطر داشت، این بود که نویدکیا را به جای علی کریمی از ابتدا در پست هافیک نفوذی استفاده کرد.

چرخابی با بیان اینکه تیاگو بازیکن برزیلی الهلال در مقابل سپاهان، بیشتر متمایل به سمت راست تیم خود بود، در صورتی که در بازی مقابل الاهلی به سمت چپ بازی می کرد، گفت: سپاهان به موقع گل زد ولی چیزی که کاملا مشخص بود، این است که الهلال روی ضربات ایستگاهی خیلی خوب کار می‌کند زیرا تیاگو را در اختیار دارد و متاسفانه سپاهان روی 2 ضربه کرنر گل دریافت کرد.

وی تصریح کرد: جالب است که تیم الهلال در 2 بازی پشت سر هم توانسته 3 گل را از روی نقطه کرنر بزند و مشخص است که این تیم روی ضربات ایستگاهی بسیار کار کرده و این تیم سپاهان روی ضربه‌های شروع مجدد خیلی راحت گل می‌خورد و کرانچار حتما باید فکری برای این مشکل کند و تمرینات بیشتری را داشته باشد.

سرمربی سابق سپاهان درباره گل نشدن پنالتی هادی عقیلی گفت: بهترین بازیکنان دنیا، در بحرانی‌ترین شرایط شاید نتواند پنالتی را گل کند و جدایی از آن شرایط جوی و توپ اصلا مناسب نبود.

وی بیان کرد: سپاهان حداقل باید 9 امتیاز را در این گروه کسب کند و لازمه این امتیاز این است که 3 بازی در خانه خود را پیروز شود و حتی گرفتن یک مساوی هم باعث صعودش می‌شود.


منبع: تسنیم