۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷

غربی‌ها اگر از قرآن هم لباس بپوشند باز قابل اعتماد نیستند

ماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر غربی‌ها از قرآن هم لباس بپوشند برای ما قابل اعتماد نیستند و ما نیز همانند رهبرمان به آنها خوشبین نیستیم و می‌دانیم که آنها تمامیت عزت و هستی ما را هدف گرفته‌اند.
کد خبر : ۱۶۹۸۷۸
 صراط: علیرضا منادی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (شنبه) در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: در سالی که گذشت ملت ایران با حضور حماسی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری با راهپیمایی‌های روز 22 بهمن و روز قدس، داغ بزرگ دیگری را بر دل صهیونیسم جهانی، آمریکا و بدخواهان ایران گذاشتند.

وی افزود: خدا را شاکریم در سالی که گذشت، در سایه سار الطاف الهی، مدیریت کارآمد و داهیانه رهبر معظم انقلاب در امن‌ترین و آرام‌ترین کشور جهان یعنی ایران اسلامی عمرمان سپری شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: همچنین با ایستادگی عالمانه و مدبرانه رهبر عزیزمان و در سایه‌سار رشد علمی و شکوفایی شگفت‌انگیز در زمینه علوم مختلف از جمله فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای غرب بی‌رحم و قدرت‌های جهانی تمام قد در مقابل ایران زانو زدند تسلیم شده و در ژنو پای قراردادی را امضا کردند که در آن غنی‌سازی در ایران را به رسمیت شناختند.

منادی تصریح کرد: آمریکا تا به حال به 22 کشور جهان دانش هسته‌ای کامل و استفاده از آن را واگذار کرده و برای هیچ کشوری غنی‌سازی را به رسمیت نشناخته و از همه آنها تعهد گرفته غنی‌سازی نکنند، اما در برابر ایران به برکت خون شهدای علمی‌مان زیر قراردادی را امضا کرد که در آن بزرگترین و قوی‌ترین کشور دشمن خود یعنی ایران مقتدر اسلامی را برای انجام غنی‌سازی به رسمیت شناخت.

وی اضافه کرد: انرژی هسته‌ای در ایران بهانه‌ای بیش نیست و آمریکا و دشمنان جمهوری اسلامی به دنبال اهداف پلید دیگری هستند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: در سفر اخیر جاسوس و عجوزه بزرگ غرب، سیا و اسرائیل به ایران و دیدار دزدانه وی در سفارت اتریش با فتنه‌گران و طرح مسئله حقوق بشر و به دنبال آن محکومیت ایران به خاطر اعدام قاچاقچیان مواد مخدر انجام و توسط دبیرکل سازمان ملل بر این امر صحه گذاشته شد، من به عنوان نماینده این ملت می‌گویم شماها اگر از قرآن هم لباس بپوشید ما به شما اعتماد نخواهیم کرد، ما نیز همانند رهبرمان به شما خوشبین نیستیم و می‌دانیم شما تا زمانی که عزت و هستی ما را ساقط نکنید، از ما راضی نخواهید شد که البته به زودی عکس این مسئله را خواهید دید.

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در زمینه‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

منبع: فارس
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم