۲۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۷
به دنبال ناکامی‌های جریان فتنه

جديدترين‌اقدام‌آمريكاجهت‌ضربه‌زدن‌به‌نظام

کد خبر : ۱۶۹۹۹
به گزارش صراط نيوز به نقل از جوان آنلاین به دنبال ناکامی های دشمن در جریان براندازانه فتنه سال گذشته و به منظور ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران به تازگی یک هیات اطلاعاتی مشترک از سوی کشور آمریکا و انگلیس با برقراری ارتباط با سران گروهک منافقین و معاندین جمهوری اسلامی در کشور عراق درصدد هستند تا با انجام اقدامات خرابکارانه ، زمینه را برای متشنج جلوه دادن اوضاع داخلی کشور مهیا نمایند و با به چالش کشاندن سامانه های دفاعی و امنیتی به مقاصد خود دست یابند.
در این راستا در جلساتی که برگزار گردید مسئول MI6 در منطقه از مریم رجوی درخواست کرده تا تلاش بیشتری را برای کار بر روی مخازن استراتژیک ایران بویژه زاغه های مهمات مربوط به ارتش و سپاه انجام دهند و عناصری از این نیروها را برای همکاری جذب نمایند . وی بیان داشته ماده ای را به اندازه یک نخود در اختیار آنها قرار می دهیم تا در این انبارهای مهمات و مخازن قرار دهند که به موجب آن پس از 3 ساعت آتش سوزی رخ دهد .
مریم رجوی اظهار داشته ما توانسته ایم دهها نفر از عناصر سازمانهای نظامی و امنیتی ایران را جذب کنیم و به زودی و در آینده نزدیک شما شاهد فعالیت ها و عملیاتهای بزرگی علیه انبارها و مخازن مهمات خواهید بود.
نظرات بینندگان
man
|
Hong Kong
|
۱۱:۴۷ - ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
۳
۰
مطمئنيد اين جلسات شون محرمانه بوده ؟!
ايول بابا اينا كه تابلو شدن