۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۴

حوزه‌های علمیه تارهای عنکبوتی دشمن را ویران کرد

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: به برکت نگاه مقام معظم رهبری شاهد توسعه حوزه های علمیه هستیم بگونه‌ای که توسعه حوزه‌های علمیه تارهای عنکبوتی دشمن را ویران کرده است.
کد خبر : ۱۷۰۰۸۹
صراط:حجت السلام والمسلمین محمدی گلپایگانی صبح امروز در پایان سفر خود به بوشهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این سفر به دعوت نماینده ولی فقیه دراستان بوشهر انجام گرفت اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سال 1390 سفری به عسلویه داشتند که در این سفر چندین طرح محرومیت‌زدایی به تصویب رسید و امروز شاهد افتتاح این طرح های دربخش‌های گوناگون هستیم.

وی با اشاره به اینکه سقف اعتبارات  این طرح‌ها افزون بر 700 میلیارد ریال است خاطرنشان کرد:  یکی از برنامه‌های ارزنده مقام معظم رهبری در سفرهای مختلف همین موضوع است که با اجرای طرح‌های عمرانی با اینکه مشکل گشا است زمینه برطرف کردن مشکلات جامعه است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه امروز شاهد به بار نشستن برخی از طرح‌های سفر مقام معظم رهبری به عسلویه هستیم گفت:  افتتاح حوزه علمیه کنگان از جمله این طرح‌ها بود که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امامان جمعه و علمای منطقه کنگان افتتاح شد.

محمدی گلپایگانی با اشاره به نقش حوزه‌های علمیه در عرصه‌های گوناگون گفت: نقش حوزه‌های علمیه در روشنگری، تربیت اسلامی، آموزش طلاب تاثیر مهمی دارد.

وی با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه تارهای عنکبوتی دشمن را ویران کرده است گفت: علمای حوزه‌های علمیه که با اعتبار دین برخاسته‌اند و با استفاده ازآموزه های دینی هدایت انسانها را برعهده دارند تارهای عنکبوتی دشمن را ویران کرده‌اند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه خدمات  ارائه شده به مناطق مختلف استان بوشهر قابل مقایسه با رژیم گذشته نیست گفت: بوشهر از جاهایی است که زخم ناجوانمردانه رژیم گذشته بر تن داشته چراکه آن رژیم به رفاه و آسایش انسانها فکر نمی‌کرد و مردم این منطقه دراوج محرومیت بودند.

محمدی گلپایگانی با بیان اینکه عسلویه و پارس جنوبی یکی از سرمایه‌های عظیم کشور است که در استان بوشهرقرار دارد تصریح کرد:  در بازدید ازبزرگراه بوشهر- عسلویه مشخص شد توجه خاصی به این مناطق شده است.

وی افزود: هرچند تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم ولی مردم این استان استحقاق خدمت صادقانه و مطلوب دارند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: حامل ابلاغ پیام سلام مردم و مسئولان استان بوشهر به رهبر معظم انقلاب اسلامی هستم.
منبع: تسنیم