۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷

واکنش اخوان المسلمین به اتهام کشتار ۶ سرباز

گروه اخوان المسلمین مصر حمله تروریستی روز گذشته به یک ایست بازرسی ارتش در منطقه مسطرد را محکوم و هر گونه دست داشتن در این حمله را رد کرد.
کد خبر : ۱۷۰۰۹۷
صراط:گروه اخوان المسلمین مصر حمله تروریستی روز گذشته به یک ایست بازرسی ارتش در منطقه مسطرد را محکوم و هر گونه دست داشتن در این حمله را رد کرد.

به گزارش  المصری الیوم، گروه اخوان المسلمین در بیانیه‌ای اعلام کرد: تجاوز جنایتکارانه علیه سربازان ارتش در منطقه مسطرد را که طی آن چند نفر از برادران و فرزندانمان در حین انجام وظیفه به قتل رسیدند، محکوم می‌کنیم.

اخوان المسلمین از مسئولان مصر خواست تا سریعا جنایتکاران را دستگیر و به دستگاه قضایی تحویل دهند تا سزای عمل خود را ببینند و به صورت عادلانه مجازات شوند و درس عبرتی برای دیگران باشند.

این گروه همچنین اظهارات «احمد محمد علی» سخنگوی نیروهای مسلح مصر در خصوص متهم کردن اخوان المسلمین به دست داشتن در این حادثه تروریستی را رد و تاکید کرد: این سخنگوی ارتش هر روز همه جنایت‌ها و حوادث را بدون هیچ گونه تحقیق و دلیلی به اخوان المسلمین نسبت می‌دهد.

در این بیانیه آمده است که اخوان المسلمین نسبت به جان شهروندان و حفظ خون، اموال، ناموس و آزادی‌های آنها و نیز حفاظت از مرزهای وطن از همه دغدغه‌مندتر است.


منبع: تسنیم