۲۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۰
نمايندگان، در صحن مجلس

"موسوي، كروبي، اعدام بايد گردند "

کد خبر : ۱۷۰۴۵
به گزارش صراط نيوز به نقل از فارس، علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي در نطق آغاز جلسه علني خود با اشاره به نقش آمريكا در مخالفت با انقلاب مصر و نقش ايران در حمايت از اين انقلاب به دسيسه‌هاي جديد آمريكا براي ايجاد ناامني در كشور ايران و برپايي تظاهرات انحرافي 25 بهمن‌ماه توسط ايادي آنها اشاره كرد.

نمايندگان مجلس بعد از اين نطق لاريجاني با سر دادن فرياد مرگ بر آمريكا، مرگ بر اسرائيل، مرگ بر موسوي، مرگ بر كروبي و مرگ بر خاتمي تجمع غيرقانوني عده‌اي را در روز گذشته محكوم كردند.

نمايندگان مجلس بعد از اتمام نطق لاريجاني مقابل جايگاه هيئت رئيسه جمع شده و فرياد سر دادند كه: "موسوي، كروبي، اعدام بايد گردند " اين نمايندگان همچنين تاكيد كردند: "ما همه سرباز توئيم خامنه‌اي، گوش به فرمان توئيم خامنه‌اي " و "اي رهبر آزاده، آماده‌ايم آماده ".
 
همچنين به گزارش صراط نيوز به نقل از فارس كاظم جلالي سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در حاشيه جلسه علني امروز سه شنبه مجلس با اشاره به حوادث روز گذشته تهران اظهار داشت: حوادث ديروز به لحاظ كميت در جايگاهي نيست كه قابل بحث باشد چرا كه افراد بسيار كمي فراخوان فتنه‌گران را پذيرفته بودند.

وي با بيان اينكه تلاش فتنه‌گران نمي‌تواند خدشه‌اي به نظام مردمسالارانه ديني ايران اسلامي وارد كند، افزود: تعجب ما از اين است كه افرادي كه سال گذشته شعار نه غزه و نه لبنان را سر مي‌دادند امروز از حمايت مردم مصر سخن مي‌گويند؛ مردم مصر با الهام از شعار اصيل انقلاب اسلامي توانستند به پيروزي برسند و ملت ايران در 22 بهمن با حضور باشكوه خود از مردم مصر حمايت كردند اما برخي‌ها بعد از حضور مردم يادشان آمد كه روز ديگري از مردم مصر حمايت كنند كه اين مضحك و طنز است.

جلالي با تأكيد بر اينكه موسوي و كروبي از دامن انقلاب اسلامي طرد شده هستند، گفت: مجلس شوراي اسلامي خواهان اشد مجازات براي موسوي و كروبي است.

سخنگوي كميسيون امنيت ملي همچنين گفت: موسوي و كروبي بايد بدانند كه اگر امام بود چگونه با آنها برخورد مي‌كرد؟ امام خميني مي‌فرمودند حفظ نظام از اهم واجبات است و امام راحل به عنصر اطاعت از رهبري تأكيد داشتند اما اين افراد تلاش كردند كه به ايران در منظر جهانيان لطمه بزنند.

نماينده مردم شاهرود همچنين گفت: مقام معظم رهبري تمام تلاشش اين بود كه موسوي و كروبي به دامن انقلاب بازگردند اما اين افراد با بوالهوسي خود را از دامن نظام طرد كردند.

جلالي همچنين گفت: ريشه اين افراد در خودپرستي و خودبرتربيني است.
 
و نيز غلامعلي حداد عادل نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي طي نطقي فراخوان روز گذشته فتنه‌گران براي آشوب در خيابان‌ها را محكوم كرد.

هنگام نطق غلامعلي حداد عادل وكلاي ملت در حمايت از سخنان وي بار ديگر خشم و انزجار خود را از فتنه‌گران نشان دادند و با شعارهاي "مرگ بر موسوي و خاتمي و كروبي " و "كروبي و موسوي اعدام بايد گردند "، خواستار محاكمه هر چه سريعتر عوامل فتنه شدند.

وكلاي ملت همچنين شعارهايي در حمايت از ولايت فقيه و رهبر انقلاب، سر دادند.
نظرات بینندگان
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۲۶ بهمن ۱۳۸۹
۸
۲
جانم امام(ره) !
جانم آقا سيد علي!
جانم امت حزب الله!
جانم بسيج!
محسن
|
Switzerland
|
۱۶:۴۴ - ۲۶ بهمن ۱۳۸۹
۶
۵
زودتر! زودتر!
اعدام کنین ببینیم چی میشه!
میتونین این فتنه رو بخوابنین و وحدت کلمه رو بیشتر کنین؟!!!!!
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۲۸ بهمن ۱۳۸۹
۵
۰
میگم بهتره مردم خودشون برن این جانی ها رو از خونه هاشون بیرون بکشن و مجازات کنن.