۲۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۲

اهانت‌نماينده اصلاح‌طلب به يك‌خبرنگار

عضو فراكسيون اقليت مجلس در اقدامي نامتعارف پس از مصاحبه با واحد مركزي خبري خواستار حذف فيلم مصاحبه شد و خبرنگار رسانه ملي را دزد خطاب كرد.
کد خبر : ۱۷۰۷۶

به گزارش صراط نيوز به نقل از فارس، جمشيد انصاري نماينده زنجان و عضو فراكسيون اقليت مجلس در حاشيه جلسه علني امروز (سه شنبه) مجلس با خبرنگار واحد مركزي خبر درباره اقدام روز گذشته فتنه‌گران گفت‌وگو ‌كرد اما بعد از اتمام مصاحبه از اظهارات خود پشيمان شد و از اين خبرنگار ‌خواست ‌فيلم مصاحبه را به وي بدهد.

خبرنگار واحد مركزي خبر بعد از اينكه انصاري فضاي مشاجره و تنش را به وجود آورد، خطاب به وي گفت كه عرف رسانه‌اي چنين اجازه‌‌اي را به او نمي‌دهد اما انصاري دوربين فيلمبردار را رها نكرد تا اينكه كوهكن سخنگوي هيئت رئيسه مجلس براي ميانجي‌گري وارد عمل شد و پيشنهاد داد كه بعد از حذف فيلم مصاحبه انصاري، گفت‌وگوي مجددي با واحد مركزي خبر انجام دهد.

بر اساس اين گزارش، انصاري پيشنهاد كوهكن را پذيرفت اما بعد از اينكه فيلم مصاحبه وي حذف شد، به سؤال خبرنگار واحد مركزي خبر پاسخ نداد و در اقدامي نامتعارف رسانه ملي را محكوم به تبعيض كرد و خبرنگار رسانه ملي را دزد خطاب كرد.

حجت‌الاسلام عليرضا سليمي و محسن كوهكن در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام كردند كه شاهد اين مشاجره بوده‌اند و آنها حق دارند اين موضوع را به افكار عمومي اطلاع بدهند.