۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰

خنثی سازی یک بمب در اسکندریه

نیروهای امنیتی و دفاع مدنی مصر صبح امروز پس از کشف یک بمب جاسازی شده در مجمتع دادگاه‌های شهر اسکندریه، موفق شدند پیش از انفجار، آن را خنثی‌سازند.
کد خبر : ۱۷۰۸۸۵
صراط: نیروهای امنیتی و دفاع مدنی مصر صبح امروز پس از کشف یک بمب جاسازی شده در مجمتع دادگاه‌های شهر اسکندریه، موفق شدند پیش از انفجار، آن را خنثی‌سازند.

به گزارش الدستور الاصلی؛ نیروهای امنیتی و دفاع مدنی مصر صبح امروز چهارشنبه موفق به کشف یک بمب در مجتمع دادگاه‌های اسکندریه و خنثی کردن آن شدند.

در همین زمینه، سرلشگر ناصر العبد رئیس اداره آگاهی اسکندریه اعلام کرد: صبح امروز به نیروهای امنیتی مصر در مورد مشاهده یک شی مشکوک داخل مجتمع دادگاه‌های اسکندریه و در کنار پلکان داخلی ساختمان اطلاع داده شد، پس از اطلاع از این امر، اداره امنیت اسکندریه تعدادی از نیروهای امنیت مرکزی و دفاع مدنی را به همراه ابزارهای کشف مواد منفجره به محل اعزام کرد.

سرلگر العبد در ادامه افزود که نتایج بررسی نشان داد که شی مورد نظر یک بمب دست‌ساز بود که داخل یک بسته پنهان شد بود، به گفته وی این بسته حاوی ماده منفجره نیترات به همراه مایعی انفجاری و یک "تایمر" بود؛ طبق گفته وی بمب آماده انفجار بود اما نیروهای امنیتی موفق شدند آن را خنثی کنند.

همزمان با این اقدام، نیروهای امنیتی مصر ضمن تخلیه این ساختمان به جستجوی تمامی محوطه آن برای کشف دیگر بمب‌های احتمالی پرداختند.
منبع: تسنیم