۲۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۹:۳۱

تکذیب سخنان منتسب به یک نماینده

رئیس كمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خبر منتشره از سوی یکی از سایت‌ها مبنی بر درخواست پول از سوی برخی نمایندگان جهت تصویب قانون هدفمندی یارانه ها را تكذیب كرد.
کد خبر : ۱۷۰۹۶
به گزارش صراط نیوز به نقل از خانه ملت، ارسلان فتحی پور با اشاره به سخنرانی 2روز گذشته خود در همایش شركت های برتر گفت: آنچه من گفتم این است كه در زمان ارائه قانون هدفمند كردن یارانه ها در دوره دولت نهم برخی از مخالفان طرح به بهانه اینكه دولت می خواهد با پرداخت پول آزادی مردم را در انتخابات ریاست جمهوری سلب کند، سبب مسكوت ماندن این قانون شدند.

وی با بیان اینکه ‌این سایت خبری صحبت هایش را طور دیگری منتشر کرده است اظهار داشت: منتشركنندگان را به خاطر توهین به ساحت مجلس و نمایندگان مردم مستحق برخورد می دانم.

نماینده كلیبر و هوراند تصریح كرد: برخی رسانه ها با اصول حرفه ای خبری آشنایی ندارند، ضمن اینکه فقدان تحلیلی صحیح از شرایط سیاسی و اقتصادی نیز مزید بر علت می شود كه عرصه برای برخی شیطنت ها باز شود.

وی اضافه كرد: وزارت ارشاد نیز بایددر صدور مجوزها برای رسانه های سایبری دقت كافی و واضحی رامبذول نماید.

رئیس كمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان كرد: من ضمن تكذیب خبر دریافت پول از سوی برخی نمایندگان جهت تصویب قانون هدفمندی یارانه ها، اعلام می كنم كه از سایت مذکور به خاطر نشر اكاذیب به قوه قضائیه شكایت كردم.