۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۱

حضور مهدی تاج و اعتراض کریمی

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران و عضو پیشین هیات مدیره باشگاه سپاهان با سفر به اصفهان، دیدار تیم سپاهان برابر الاهلی امارات را از نزدیک تماشا کرد.
کد خبر : ۱۷۰۹۸۳
صراط: دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الاهلی امارات در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 روز چهارشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شده که حواشی این دیدار را در زیر می‌خوانید:

* مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران یکی از حاضران در ورزشگاه بود و این مسابقه را از نزدیک تماشا کرد.

* با وجود اینکه این بازی در زمان مناسبی برگزار می‌شد، هواداران سپاهان استقبال مناسبی از این مسابقه به عمل نیاورده بودند و تنها نزدیک به 5 هزار تماشاگر در ورزشگاه فولادشهر حضور داشتند.

* مهدی شریفی، مهاجم سپاهان در دقیقه 21 و در موقعیت آفساید برای تیم اصفهانی گلزنی کرد که این گل ثمری برای سپاهان نداشت؛ این مساله باعث شد که او به داور بازی اعتراض کند.

* تماشاگران سپاهان در دقایق ابتدایی مسابقه شعارهای "یا حیدر" و "خلیج فارس ایران" را در ورزشگاه فولادشهر اصفهان سر دادند.

* سر و صدای محمود کریمی، مربی تیم سپاهان و دستیار کرانچار در نیمه نخست این بازی کاملاً به چشم می‌آمد و او نسبت به برخی تصمیم‌‌های داور بازی نیز معترض بود.

بعد از گل تیم الاهلی امارات، محرم نویدکیا، امید ابراهیمی و هادی عقیلی با یکدیگر صحبت می‌کردند.

* رحمان احمدی، دروازه‌بان سپاهان بعد از گل بدی که در نیمه نخست این بازی دریافت کرد، با ناراحتی و عصبانیت برای دقایقی بر سر جای خود ایستاده بود.

* کو هیونگ جین، داور این بازی، خطای دقیقه 43 مدافعان الاهلی روی احسان حاج‌صفی، هافبک سپاهان را پنالتی تشخیص نداد.

* در دقیقه پایانی مسابقه محرم نویدکیا، چند بازیکن الاهلی را دریبل زد و این مساله تماشاگران سپاهان را به وجد آورد.

نیمه نخست این بازی با شکست یک بر صفر تیم سپاهان اصفهان به پایان رسید.


منبع: مهر