۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۴

تمام مرخصی‌ها در ایام تعطیلات لغو می‌شود

فرماندار ویژه تنکابن گفت: تمام مرخصی‌ها در ایام تعطیلات لغو می‌شوند.
کد خبر : ۱۷۱۰۰۳
صراط: ابراهیم هاشمی امشب در آخرین جلسه شورای اداری با تاکید بر اینکه در ایام تعطیلات برنامه‌ریزی‌های خوبی در قالب ستاد تسهیلات سفر به اجرا در می‌آید، اظهار داشت: برای اجرای این برنامه‌ها هیچ مقام مسئولی به مرخصی نرفته و تمام مرخصی‌ها نیز لغو می‌شوند و نباید مسئولی در این روزها از منطقه خارج شود.

دبیر ستاد تسهیلات سفر نوروزی تنکابن گفت: سال پرتلاشی را پشت سرگذاشتیم و در این سال بحران برف سبب خسارات زیادی در شهرستان شد که سهم تنکابن از مجموع این خسارات بیش از شهرستان‌های دیگر بوده است.

وی افزود: تنها خسارات بالای 60 درصد این شهرستان از مجموع شهرستان‌های غرب مازندران 59 درصد است.

این مسئول گفت: از جمله پروژه‌های سال 92  که در سال 93 نیز ادامه عملیات ساخت آن را خواهیم داشت پروژه بیمارستان 260 تختخوابی فوق تخصصی تنکابن بوده که حدود 60 درصد رشد فیزیکی داشت.

فرماندار ویژه تنکابن عنوان کرد: کمربندی نشتارود به دلیل مشکل ترافیک این شهر و گلوگاهی بودن تنها مسیر آن در مرکز نشتارود از جمله آرزوهای دیرینه ما در شهرستان است.

هاشمی گفت: این  پروژه در حال حاضر با 50 درصد رشد فیزیکی در حال اجرا است و در سفر اخیر محمدباقر نوبخت قول مساعد دریافت اعتبار سه میلیاردی برای ادامه ساخت آن را گرفتیم و بالای 80 درصد از کارهای آن اجرایی شده است.
منبع: فارس