۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۶

امسال پرسپوليس يک‌اتفاق‌تاريخي خواهدديد

مديرعامل باشگاه پرسپوليس سال نو را به جامعه ورزش کشور و خانواده بزرگ پرسپوليس تبريک گفت.
کد خبر : ۱۷۱۰۵۲
صراط: علي پروين گفت: سال نو و عيد نوروز را به همه هموطنان به ويژه جامعه ورزش کشور و خانواده بزرگ پرسپوليس تبريک و شادباش گفته و براي همه تندرستي و سلامتي و موفقيت را از خداوند آرزو مي کنم.

وي ادامه داد:به هواداران عزيز پرسپوليس، مربيان، ورزشکاران، مديران و پرسنل باشگاه آغاز سال نو را تبريک مي گويم. اميدوارم تيم فوتبال پرسپوليس بتواند در سه بازي باقي مانده در سايه تلاش و درايت کادرفني و بازيکنان، حمايت همه جانبه هواداران به مقام قهرماني دست يافته و دوستدارانش را سربلند کند.

وي گفت:در سال 93 قطعا اتفاقات مهمي براي پرسپوليس رخ خواهد داد. با توجه به موضوع خصوصي سازي و واگذاري پرسپوليس به بخش خصوصي شايد بتوان گفت که پس از چند دهه يک اتفاق تاريخي و مهم در باشگاه پرسپوليس رخ مي دهد که اميدوارم مسئولان دولت، وزارت ورزش و ساير دست اندرکاران اين امر مهم بتوانند درباره خصوصي سازي پرسپوليس بهترين تصميم را گرفته و در نهايت هرچه خير و صلاح پرسپوليس است همان شود. آرزو مي کنم پرسپوليس در سال جديد با کمترين مشکلات مواجه بوده و باشگاه بتواند با حل و فصل مشکلات و موانع موجود به تعهدات خود عمل نمايد.

علي پروين در پايان گفت: با توجه به شروع دوباره ليگ برتر در تعطيلات نوروزي اعضاي تيم درگير تمرين و مسابقه خواهند بود و هواداران ما قطعاً در سه بازي آينده با تمام وجود از تيم حمايت مي کنند و نيازي نيست که بگوييم اين حمايت ها تا چه اندازه در قهرماني پرسپوليس مي تواند تاثيرگذار باشد. هواداران هشيار هستند و تا دقيقه 90 بازي ها به حمايت از تيم محبوب خود خواهند پرداخت تا در قهرماني پرسپوليس نقش خود را ايفا کرده و در آن سهيم باشند.
منبع: فارس