۰۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹

داور در حد این بازی بزرگ نبود

کریس رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید بعد از شکست 4 بر 3 این تیم مقابل بارسلونا به شدت از عملکرد اوندیانو مالنکو داور این بازی انتقاد کرد.
کد خبر : ۱۷۱۲۵۰
صراط: تیم فوتبال رئال مادرید دقایقی بعد از نیمه دوم صاحب یک ضربه پنالتی جنجالی شد اما در ادامه بازی مالنکو 2 ضربه پنالتی به سود بارسلونا اعلام کرد و سرخیو راموس مدافع رئال را هم از زمین اخراج کرد.

رونالدو معتقد است داور بازی به سود کاتالان ها سوت زده است. او می گوید: اوندیانو مالنکو برای قضاوت چنین بازی هایی مناسب نیست. ما مقابل 12 نفر بازی می کردیم. همیشه همین طور بوده و هست. مثل این است که آنها نمی خواهند ما پیروز میدان شویم، آنها می خواهند بارسا به کورس قهرمانی بازگردد.

رونالدو در ادامه افزود: نمی خواهم برای شکست مان بهانه بیاورم اما در این مورد خاص هم نمی توانم سکوت کنم. داور بازی در حد بازی بزرگی مثل این نبود. اکنون 5 سال است در رئال بازی می کنم و می دانم همه چیز چگونه است. اگر بارسلونا این بازی را می باخت باید با قهرمانی در لالیگا خداحافظی می کرد. هرگز ندیده ام داورها کمی به سود رئال قضاوت کنند. با همه این داستان ها رئال مادرید باز هم این فصل قهرمان لالیگا خواهد شد.


منبع: مهر