۲۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۵
وزارت خارجه رژيم صهيونيستي:

تظاهرات گسترده خياباني در 25 بهمن !!

دولت پرزیدنت اوباما پس از دوسال وقت گذرانی به امید نرمش ایران در امور اتمی شاید اکنون ناامید گردیده و یاری رسانی به روند دموکراسی در ایران را راهکار مناسب دیگری برای افزایش فشار می داند و آن را در متوقف ساختن برنامه های اتمی رژیم کارامد تلقی می کند
کد خبر : ۱۷۱۳۳
"صراط" - سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در تناقضی آشکار از تجمعات پراکنده عده ای که مدعی بودند برای حمایت از مردم تونس و مصر و اعلام همبستگی با انقلاب مردم این دو کشورب ه خیابان آمده اند ،حمایت کرد. این سایت در توصیف تجمعات پراکنده تهران که به گفته منابع مطلع و شاهدان عینی از حیث تعداد از تجمع محدود سیزده آبان و روزعاشورای این افراد نیز کمتر بوده است، ازعبارت" تظاهرات گسترده خیابانی تهران" استفاده کرد. این سایت دروغ پرداز بدون توجه به راهپیمایی چند ده میلیونی مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اعلام حمایت مردمی از نظام اسلامی در روز 22 بهمن در خبر خود افزود: "بسیاری از مردم ایران خواهان تغییر رژیم هستند".
به گزارش صراط نيوز، خبر مذکور با اشاره ضمنی به ماهیت افراد حاضر در تجمعات دیروز تهران از دلگرمی آنها از حمایت قاطعانه امریکا خبر داد و نوشت:" حمایت قاطعانه ای که این بار دولت ایالات متحده نسبت به اعتراض های مردمی در ایران بیان داشت موجب دلگرمی تظاهرکنندگان شد که انتظار دارند آمریکا به همین سیاست ادامه دهد."
در ادامه این خبر سایت یاد شده با پرده برداشتن از عاملیت این افراد برای آمریکا و تامین منافع نامشروع این کشور و سوء استفاده آمریکاییها ازادعاهای دروغ حمایت از دموکراسی افزود:"دولت پرزیدنت اوباما پس از دوسال وقت گذرانی به امید نرمش ایران در امور اتمی شاید اکنون ناامید گردیده و یاری رسانی به روند دموکراسی در ایران را راهکار مناسب دیگری برای افزایش فشار می داند و آن را در متوقف ساختن برنامه های اتمی رژیم کارامد تلقی می کند."
حمایت وزرات خارجه رژیم صهیونیستی از تجمع افرادی که هدف خود را اعلام همبستگی با مردم مصر و تونس اعلام کرده بودند درحالی است که رژیم صهیونیستی از حامیان اصلی مبارک و رژیم او و از مخالفان خیزش مردمی در مصر بود و تا آخرین لحظه دست از حمایت ازر ژیم مبارک بر نداشت،ضمن اینکه در تجمعات پراکنده 25 بهمن، عمده شعارهای حاضرین شعارهای ضد انقلابی و مخالفت با نظام اسلامی بود و از حمایت از مردم مصر و تونس در بین این شعارها خبری نبود.
نظرات بینندگان
انسيه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۲۷ بهمن ۱۳۸۹
۵
۱
صهيونيست هاي بدبخت عمله تون رو حزب الله وجووناي مومن ازمصر پرت كردن بيرون تا كجاسوختيدانصافاكه ازخانه عنكبوت سست تريد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۲۷ بهمن ۱۳۸۹
۵
۰
آقا آدرس خونه این موسوی رو بدین به من ، من یکی تنهایی بلدم باش چیکار کنم . هر بار این دری وری میگه میزنن اینترنت رو داغون میکنند . همه کارا من با اینترنت است . خدایی آدرس اینو بدین اینها که شلوغ میکنند دل و جرات ندارن من این 2 تا از وسط 2 نصف میکنم خودم تک و تنها .
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۲۷ بهمن ۱۳۸۹
۵
۰
اینا وقتی یه چیزی روجلوی آینه میگزارن 20 تا میشه یابیسوادن که میگن مابیشماریم
فاطمه
|
United States of America
|
۱۵:۲۶ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
بله شما چند ده میلیونی هستید بلههههههههه