۰۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۷

دایی: خوش‌شانس بودیم که گل نخوردیم

سرمربی پرسپولیس معتقد است تیمش با خوش‌شانسی از داماش گلی دریافت نکرد.
کد خبر : ۱۷۱۵۷۹
صراط: علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر داماش در کنفرانس خبری گفت: بازی بسیار سخت و بزرگی را در رشت با پیروزی پشت سر گذاشتیم. نیمه اول بهتر از داماش بودیم و می‌توانستیم چند گل بزنیم اما به هر حال به هدفمان رسیدیم.

وی افزود: در نیمه دوم داماشی‌ها فشار زیادی روی تیم ما آوردند و خوش شانس بودیم که گل نخوردیم. بچه‌های ما بسیار خوب و منطقی بازی کردند و علت پیروزی ما نیز همین موضوع بود.

سرمربی پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر داماش خاطرنشان کرد: 3 فینال پیش‌رو داشتیم که خوشبختانه اولین فینال را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و اکنون 2 فینال دیگر در پیش داریم که امیدوارم بتوانیم در این بازی‌ها نیز به پیروزی برسیم.

دایی با اشاره به نکات فنی دیدار داماش و پرسپولیس گفت: تیم ما روی زمین بازی می‌کند و عادت به بازی از کناره‌ها نداریم اما داماش در این بازی روی هوا بازی می‌کرد که خوشبختانه توانستیم حملات آنها را خنثی کنیم و روزنه‌های حمله داماش را ببندیم.

وی در واکنش به این سوال که پرسپولیس زیبا بازی نکرد و آیا با این نظر موافق است یا نه، عنوان کرد: این نظر محترم است و ما برای کسب 3 امتیاز به رشت آمده بودیم. نیمه اول توانستیم به هدف خود برسیم چون خوب بازی کردیم و توانستیم بازی را در دست بگیریم. در نیمه دوم هم داماش برای اینکه بتواند حداقل یک امتیاز بگیرد برابر ما حاضر شد و حملات زیادی روی دروازه ما داشت.


منبع: تسنیم