۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۰
اعتراف جالب كارشناس بي بي سي فارسي:

25 بهمن ناشي از دروغگويي رهبران جنبش سبز بود!

حركت 25 بهمن حداقل در سطح شعارها و نحوه بروز اعتراضات يك حركت تند و راديكال و خارج از چارچوب قانون اساسي و حركتهاي مسالمت جويانه بود و به گمانم با آنچه كه رهبران جنبش سبز بيان مي كردند در تعارض بود
کد خبر : ۱۷۱۶۳
"صراط" - يكي ازهواداران جريان فتنه در گفتگويي با بي بي سي فارسي ضمن تاكيد برمتفاوت بودن انقلاب مردم مصر با آنچه كه به جنبش سبز موسوم است تاكيد كرد برنده انقلابهاي مردم منطقه جمهوري اسلامي است و نتيجه اين انقلابها افزايش نفوذ وقدرت جمهوري اسلامي درمنطقه است. رضوي فقيه در گفتگوي تلويزيوني خود از پاريس با بخش فارسي تلويزيون دولتي انگلستان با اذعان تلويحي به تفاوت عمده بين نظام مردم سالار جمهوري اسلامي با نظامهاي ديكتاتوري كشورهاي عربي منطقه افزود:عليرغم اينكه مي توان به مديريت سياسي درجمهوري اسلامي انتقادات زيادي وارد كرد اما شيوه اعمال قدرت درجمهوري اسلامي و مصر مشابه نبوده و نمي توانيم دقيقا حكومت ايران را با حكومت مصر و تونس يكي تلقي كنيم.
وي همچنين با اشاره به يكي ديگر از نقاط افتراق مهم بين نظام جمهوري اسلامي و حكومتهاي مصرو تونس دو نظام را از نظر پشتوانه مردمي نيز يكسان ندانست و اضافه كرد: روز 22 بهمن تعداد زيادي از مردم درصحنه حاضر و راهپيمايي كردند و همين نقطه قوت جمهوري اسلامي است.ر ضوي فقيه با اشاره به تناقض موجود در حركت ضد انقلابي 25 بهمن با ادعاهاي سران فتنه مبني بر پايبندي به قانون اساسي ادامه داد: حركت 25 بهمن حداقل در سطح شعارها و نحوه بروز اعتراضات يك حركت تند و راديكال و خارج از چارچوب قانون اساسي و حركتهاي مسالمت جويانه بود و به گمانم با آنچه كه رهبران جنبش سبز بيان مي كردند در تعارض بود.و ي در ادامه حركت اخير را نه تنها در تضعيف روحيه نيروهاي طرفدار نظام موثر ندانست بلكه باعث افزايش انسجام در نيروهاي طرفدار نظام و يكدستي بيشتر حاميان جمهوري اسلامي دانست وتصريح كرد: برخلاف نظر دوستان نه تنها به دستاورد قابل توجهي نرسيديم بلكه چه بسا دستاوردهاي گذشته را هم از دست بدهيم.
اين فتنه گر مقيم پاريس درادامه اين سخنان با تاييد تلويحي حضور ضد انقلاب و نيروهاي مخالف اصل نظام جمهوري اسلامي در حركت موسوم به جنبش سبزضمن تاكيد بر بي برنامگي و نداشتن استراتژي مشخص در اين حركت وبا اشاره به تناقض موجود بين ادعاهاي سران فتنه مبني بر حركت درچارچوب قانون اساسي و مسالمت آميز بودن اقدامات آنها به شعارهاي ضد انقلابي فتنه گران عليه رهبري و ولايت فقيه اشاره كرد وافزود: ما در خلا در حال دست و پا زدن هستيم و نمي دانيم كه اهداف و برنامه هايمان چيست.
وي در ادامه ضمن تاييد تلويحي قدرت جمهوري اسلامي در برابر حركتهاي ضد انقلابي و اعتماد به نفس بالاي مسولين درمقابله با اين نوع حركات تصريح كرد: قطعا راهپيمايي 25 بهمن از 25 خرداد 88 بزرگتر نيست ولي با آن راهپيمايي هم درشرايطي كه جمهوري اسلامي كاملا غافلگير شده بود به دستاورد مشخصي نرسيديم چون نمي دانستيم چه مي خواهيم بكنيم ولي جمهوري اسلامي عليرغم مشكلاتي كه برايش پيش مي آيد مي داند چه مي خواهد بكند و هدفش مشخص است.
رضوي فقيه در پايان با ابراز نگراني ازحركات مشابه حركت ضد انقلابي اخير 25 بهمن ابراز اميدواري كرد كه حركات اينچنيني مثل 25 بهمن به 30 خرداد جنبش سبز(اعلام قيام مسلحانه منافقين عليه جمهوري اسلامي در سال 60) و عمليات فروغ جاويدان آن (شكست منافقين در عمليات مرصاد) تبديل نشود.
برچسب ها: فتنه 25 بهمن
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۳۰ بهمن ۱۳۸۹
۰
۱۰
درود بر سران فتنه
پدرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۳۰ بهمن ۱۳۸۹
۸
۰
آخه موسوی و کروبی در حدی نیستن که بخوان این شکلی فکر کنن ، سران دروغگوی فتنه در حقیقت مترسک هاشمی هستن و اگر هم رئیس جمهور میشدن در خواب،بازهم هاشمی رئیس جمهور بود نه یکی از این دو نفر .
کامران
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۱۳ - ۳۰ بهمن ۱۳۸۹
۴
۰
موسوی وکروبی را به گاری بستند و همه میدونند.که سورچی گاری کیه
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۰۱ اسفند ۱۳۸۹
۴
۱
زنده باد سید علی ولی فقیه
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۰۲ اسفند ۱۳۸۹
۱
۰
خاتمی و موسوی و کروبی مهره های صفحه شطرنج سیاسی هستند مهم این است که خائن دیگری مهره گردان این شطرنج است. آسودگی ابدی ملت در نابودی آن مهره گردان سیاس و در کنارش این مهره های فاسد و احمق است. مهره گردانی که پدر معنوی جریان فتنه می باشد.
تسنيم
|
Switzerland
|
۱۱:۳۱ - ۰۴ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
قدم به قدم با سيد علي مي ريم جلو
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۰۴ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
نوکرتم سیدعلی