۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۴

جوابيه شهرداري به يك خبر !

کد خبر : ۱۷۱۶۵
روابط عمومي شهرداري منطقه 5 تهران در اقدامي جالب و در حالي كه مرسوم است جوابيه ها به صورت رسمي در سربرگ شهرداري مربوطه و با امضاي مقام رسمي نگاشته شده و به رسانه ها ارسال شود ، از طريق بخش تماس با ما اقدام به ارسال جوابيه در پاسخ به در ج خبر "نام شهردار در ليست سفر استقلال! " كرده است .
هر چند از صحت و سقم جوابيه ارسالي از سوي روابط عمومي شهرداري منطقه 5 اطمينان نداريم اما متاسفانه به دليل رويكرد برخي دوستان شهرداري در تنظيم شكايت از رسانه ها و در شرايطي كه صراط نيوز اين خبر را از سايت ديگري نقل كرده بود ناچارا جوابيه مذكور را درج كرديم .

دبیرمحترم سایت صراط نیوز

با عنایت به خبردرج شده درتاریخ 19 بهمن ماه با عنوان نام شهردار درلیست سفر استقلال به استحضار می رساند این خبر صحت نداشته و به رغم اینکه شفاف سازی دراطلاع رسانی از وظایف رسانه ها است اما یکی از اصول مهم دراطلاع رسانی که می بایست رعایت شود درستی وصحت خبر است که این امر از طریق ارتباط با منبع موثق خبر محقق می گردد .اما به نظر می آید خبر مذکور تنها برپایه شنیده ها درج شده است که این موضوع مغایر با اصول اخلا ق حرفه ای است و انتظار می رفت تا خبرنگارمحترم سایت پیش از انتشار صحت خبر را از دفتر روابط عمومی کسب می کرد.
درتکمیل این مطلب لازم به توضیح است که شهردار منطقه 5 به لحاظ حجم فعالیت ها ومسئولیت، سفرخانودگی حج خود را به سال آینده واگذار کرد وبنا به دیدگاه مثبت وی نسبت به ضرورت توسعه فضاهای ورزشی تعامل شهرداری با باشگاه استقلال صرفا برای تسریع درتکمیل کمپ ورزشی تیم استقلال است.
برچسب ها: شهرداری استقلال