۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴

اظهارات ظریف در دیدار با سفیر نیوزیلند

ظریف خواهان گسترش روابط اقتصادی و تجاری بین ایران و نیوزیلند شد.
کد خبر : ۱۷۱۸۶۱
صراط: سفیر جدید نیوزیلند در جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (دوشنبه) ضمن دیدار و گفتگو با وزیر امور خارجه کشورمان ، رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.

ایمنن اوشانسی، سفیر جدید نیوزیلند در جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز (دوشنبه) ضمن دیدار و گفتگو با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.

دکتر ظریف در این دیدار با اشاره به روابط خوب دو کشور ، ظرفیتهای موجود برای توسعه همه جانبه روابط بویژه در بخش تجاری و اقتصادی را یکی از زمینه های بسیار مساعد برای توسعه همکاریهای فیمابین بر شمرد.

وزیر امور خارجه کشورمان ابراز امیدواری کرد با بهره برداری از ظرفیتهای خوب دو کشور و با تلاش های سفیر جدید نیوزیلند شاهد توسعه و گسترش بیش از پیش روابط فیمابین به خصوص در عرصه های اقتصادی و تجاری باشیم.

سفیر جدید نیوزیلند نیز در این دیدار ضمن تبریک سال نو شمسی و عید نوروز به وزیر امور خارجه کشورمان و ابلاغ سلام‌های وزیر خارجه کشورش به ظریف،  گزارشی از روند روابط خارجی کشورش در ابعاد دوجانبه و بین المللی ارائه کرد و به سابقه روابط خوب دو کشور و همچنین ظرفیت های دو کشور برای بسط و گسترش روابط اشاره نمود .

وی تاکید کرد  که همه توان خود را برای توسعه و ارتقای بیش از پیش روابط بین تهران و ولینگتون بکار خواهد گرفت.
منبع: تسنیم