۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۲
پس از بستری شدن در بیمارستان امام خمینی(ره)

استاندار اردبیل از مداح معروف عیادت کرد

به دنبال بستری شدن مداح شهیر عالم اسلام سلیم موذن زاده استاندار اردبیل از این استاد مسلم مداحی کشور در بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل عیادت کرد.
کد خبر : ۱۷۱۸۷۲
صراط: به دنبال بستری شدن مداح شهیر عالم اسلام سلیم موذن زاده استاندار اردبیل از این استاد مسلم مداحی کشور در بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل عیادت کرد.

مجید خدابخش عصر امروز در بازدید از واحد‌های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از نزدیک در جریان روند فعالیت این واحد‌ها قرار گرفت و گفت: تلاش و مجاهدت شما در این ایام تعطیلات اسباب رضایت و خشنودی بیشتر مردم در مسافران را فراهم کرده است.

مجید خدابخش افزود: خدماتی که امروز در مراکز بیمارستانی و اورژانس ارائه می شود خدمات قابل قبول و مطلوبی است به طوری که آماده باش نیروهای اورژانس برای مقابله با حوادث مختلف نشان از توانمندی بالای آنهاست.

وی با قدرد‌انی از پرسنل دانشگاه علوم پزشکی به ویژه پزشکان و نیروهای حاضر در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: این خدمات امنیت و سلامت روحی و روانی تک تک افراد جامعه را ارتقا بخشیده است

خدابخش همچنین با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید و از استاد سلیم موذن زاده اردبیلی که هم اکنون در بخش قلب این مرکز بستری است عیادت کرد.
منبع: فارس