۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۹

تجمع اعتراض آمیز مردم بابل

مردم شهر بابل تجمع اعتراض آمیزی را در مقابل دفتر نریمان، نماینده ی مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی شکل دادند
کد خبر : ۱۷۱۹۲
به گزارش صراط نيوز به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران: مردم شهر بابل تجمع اعتراض آمیزی را در مقابل دفتر نریمان، نماینده ی مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی شکل دادند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، مردم انقلابی شهر بابل پس از اقامه نماز جمعه ی امروز راهپیمایی اعتراض آمیزی را با شعر های علیه سران فتنه –موسوی، کروبی، خاتمی- سر دادند و خواستار محاکمه ی هر چه زودتر آنان توسط قوه ی قضایه شدند.

نمازگزاران با حرکت به سوی دفتر نریمان، تجمع اعتراض آمیزی را در مقابل دفتر وی شکل داده وخواستار موضع صریح در مقابل آشوب طلبی ها و ساختار شکنی های سران فتنه شدند.

مردم نمازگزار با شعار هایی چون "نریمان نریمان این آخرین هشدار است"، "بابل دار المومنین، جای منافقین نیست"، " نریمان نریمان ننگ به نیرنگ تو" حمایت و موضع نگرفتن نریمان را در مقابل سران فتنه محکوم کردند.

گفتنی است که نریمان، از جمله نمایندگانی است که در اعتراض اخیر نمایندگان به سران فتنه _ خاتمی، موسوی، کروبی- سکوت اختیار کرده و بر روی صندلی خود نشسته بود.

وی نیز قبل از این هم در حالی که فتنه گری افرادی چون موسوی و کروبی محرز شده بود با آنها ارتباط و دیدار داشته است و در ایام نوروز امسال به دیدار موسوی نیز رفته بود.

محسن نریمان، نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی، در واکنش به اعتراض امام جمعه این شهر به دیدار برخی نمایندگان اصلاح‌طلب با سران فتنه، میرحسین موسوی را "فرزند حضرت زهرا(س)" نامید و گفت که حجت‌الاسلام روحانی "خارج از اختیارات خود و خارج از روابط و مقررات رفتار می‌کند."

وی در همین زمینه با بیان اینکه برای دیدار با اشخاص نیاز به کسب اجازه از ائمه جمعه ندارد و به هیچ‌وجه در حوزه اختیارات ائمه جمعه نیست، گفت: بعضی از ائمه جمعه محترم رفتار و صحبت‌هایی می‌کنند که خارج از حوزه اختیارات آنها است و بهتر است به خود بیایند چراکه این رفتار بیانگر شکست‌های سیاسی آنهاست!

این نماینده اصلاح طلب در عین حال تهدید کرد که این مواضع ائمه جمعه "مطمئنا از طرف مقاماتی که مسائل مربوط به ائمه جمعه را ارزیابی می‌کنند بی‌پاسخ نمی‌ماند."

مردم نمازگزار شهر بابل در پایان نیز با قرائت قطعنامه ای بیان داشتند که اگر با این نماینده برخورد نشود از طریق قوه قضاییه پی گیر خواهند شد.
برچسب ها: بابل نریمان